Spring til indholdet

Integration til
Conference Manager

Regnskabsposterne for dine arrangementer bliver automatisk overført til dit regnskab. Så er det slut med manuel registrering.

Conference Manager er Danmarks mest fleksible system til administration af møder og konferencer. Med systemet kan du effektivt administrere alle typer af arrangementer – lige fra de små eksklusive på 10 deltagere, til de helt store med 10.000 tilmeldinger. Med systemet kan du lave lige præcis den opsætning, der passer til dit arrangement. Og så har du alle oplysninger om dine deltagere samlet ét sted, uanset om det vedrører kontaktoplysninger, valg af workshops eller betaling.

Med Conference Manager får du:

  • Et fleksibelt og professionelt system
  • Et samlet overblik over alle data vedrørende dit arrangement
  • Sikkerhed i top – vi er ISO 27001 certificeret
  • Fri support via telefon og mail
  • Mulighed for automatisk fakturering og betalingssystem

Så smart er det:
Med en integration mellem Conference Manager og Dinero kan regnskabsposter for dine arrangementer automatisk blive overført til dit økonomisystem uden manuel registrering.

Hvordan kommer jeg i gang?
Hvis du er interesseret i en integration, er du meget velkommen til at kontakte vores support.

0

... har allerede tilmeldt sig dinero!

Vidste du, at der er sendt 0 fakturaer fra Dinero?