EasyMe

Udløser automatisk en faktura i Dinero ved salg, og udløser automatisk kreditnotaer ved afmeldinger.

EasyMe logo blå

Support af integration

support@easyme.biz

Om EasyMe

EasyMe er en platform for behandlere, undervisere, konsulenter og alle andre, som lever af at sælge deres viden og kunnen online eller offline.

EasyMe sætter dine bookinger på autopilot

Du kan sætte hele forretningen på autopilot ved at lade EasyMe håndtere:

  • Bookinger af timer og tilmelding til arrangementer
  • Integration af din kalender på mobiltelefonen
  • Automatiske kvitteringer og påmindelser på e-mail og SMS
  • Klippekort, gavekort og rabatkoder
  • Online betalinger, ratebetalinger og abonnementer (bruges af mange foreninger)
  • E-mail markedsføring automatisering af e-mail kampagner
  • Online kurser, der automatisk drypper indhold ud til dine kunder over tid.

Integrationen til Dinero gør, at alle salg i EasyMe automatisk udløser en faktura i Dinero. Hvis folk afmelder sig eller du tilbagefører penge fra EasyMe bliver der lavet kreditnotaer i Dinero, uden at du skal løfte en finger. Udover Dinero er EasyMe integreret med:

  • QuickPay (herunder også MobilePay)
  • Stripe
  • Vimeo
  • MailChimp
  • Dropbox
  • Sygeforsikringen Danmark
  • WordPress.

Sådan forbinder du til Dinero

Forbind EasyMe til Dinero
Gennemfør opsætning af EasyMe

  Kundegrupperne hos EasyMe spænder vidt:

  • Den selvstændige behandler, der bruger systemet til de daglige bookinger i kalenderen, og nyder godt af online betaling, automatiske kvitteringer, påmindelser og afbestillinger. Patientsikkerhed, krypterede journaler, automatisk Danmark-indberetning og GDPR-compliance er også nøgleord her
  • Den store klinik, som bruger EasyMe til at styre mange behandlere under ét brand
  • Foreningen, der bruger EasyMe til at håndtere kontingentopkrævninger via betalingskort og kan kommunikere med de forskellige medlemsgrupper via den indbyggede MailMotor
  • Konsulenten, der sælger sin viden på online form, som kurser, der løbende drypper indhold ud til kunderne på tekst-, video- og audioform
  • Den personlige træner, der både booker enkelte sessions, workshops og længerevarende holdforløb ind gennem systemet
  • Online markedsførings-taktikeren, der bruger den integrerede tagging- og automatik-funktion til at rykke potentielle kunder rundt mellem forskellige e-mail-sekvenser ud fra deres handlinger.

Og bedst af alt kan al salg integreres 100% ud på din egen hjemmeside via vores widget, som fungerer på alle HTML-sider, eller endnu nemmere via vores WordPress Plugin. Læs mere og få 14 dage gratis på easyme.dk eller skriv til support@easyme.biz hvis du vil høre dem ad, om systemet er noget for dig.

Support af integration

support@easyme.biz

Anmeldelser

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram