Amero

Spar tid og ressourcer med et kassesystem fra Amero og få automatisk overført dine salgstal.

Amero Dinero

Support af integration

info@amero.dk

Om Amero

Amero leverer moderne og brugervenlige kassesystemer, hvorfra du nemt og hurtigt kan betjene dine kunder og tage imod betaling. De leverer komplette kassesystemer, som består af deres produkt FlexPOS kassesoftware, touchskærm-kasseapparat, et online administrationssystem og de nyeste integrationsmuligheder til Dinero, webshops og flere andre typer af systemer. 

Deres typiske kunder er alt fra den nystartede butik til kæder, offentlige institutioner, samt museer og attraktioner. Amero har i dag over 2000 aktive kassesystemer fordelt på en række af forskellige brancher. Du kan se, hvad deres kunder fortæller om dem her.

Derudover samarbejder Amero med en række forhandlere af FlexPOS-produktet rundt omkring i Danmark. 

Med en integration mellem Amero og Dinero får du:

  • Præcise tal uden menneskelige tastefejl
  • Mulighed for at modtage omsætningstal på SMS
  • Altid opdaterede salgstal mellem kassen og Dinero
  • Mulighed for automatisk at flytte omsætning ind på en eller flere konti
  • En automatiseret proces, som sparer dig (og din bogholder) tid og ressourcer
  • Mulighed for at køre med flere butikker/afdelinger, som har hver sin Dinero-konto
  • Mulighed for at lave kunde- og kreditsalg på kassen, som automatisk overføres til Dinero og samles med kundens anden data
  • Mulighed overførsel af dagsopgørelse som PDF til kassekladde, hvor du får PDF med som bilag

Med et kassesystem fra Amero får du flere fordele:

  • Et brugervenligt og intuitivt kassesystem
  • Smart lagerstyring, så du altid har et overblik over dine varer
  • Mulighed for nemt at integrere kassesystemet til andre systemer 
  • Et hav af moduler, så du kan tilpasse det helt perfekt til din forretning
  • Et moderne og gennemtestet kassesystem med FlexPOS kassesoftware
  • Integrationer til webshops, økonomisystemer, WMS og flere andre systemer
  • Mulighed for forskellige betalingsmetoder: kontant, kreditkort eller f.eks. MobilePay

I kassesystemets BackOffice, som er et online administrationssystem forbundet til dit kassesystem, kan du nemt oprette produkter, styre priser, lægge nye varer på lager og trække statistikker og rapporter over dit salg. Det er tilgængeligt fra enhver computer med internet, og der tages løbende automatisk backup, så dine data er gemt og sikret.

Så smart er det

Med en integration mellem Dinero og dit kassesystem fra Amero bliver dine salgstal automatisk flyttet fra kassesystemet over til Dinero. Det betyder, at du sparer en masse tid og ressourcer, da det kun tager fem minutter at lave en dagsopgørelse, og du undgår menneskelige tastefejl. Derudover kan den kassekladde, som sendes fra kassesystemet til Dinero automatisk bogføres med det samme, så din bogholder er fri for at bruge tid på dette.  

Når kreditsalg er aktiveret, vil alle kreditsalg blive oprettet som faktura i Dinero, så du kan sende faktura direkte til kunden. Kunder og produkter, der ikke allerede er oprettet i Dinero, vil blive oprettet som en del af processen. Hvis produktet eller kunden allerede er oprettet i Dinero, men der er lavet ændringer siden sidste synkronisering, vil kunden eller produktet blive opdateret med de nye data.

Frigiv tid til dig selv eller din bogholder –  og brug mere tid på at skabe en attraktiv forretning for dine kunder.

Flere muligheder og kombinationer

Integrationen kan sættes op på flere forskellige måder alt afhængig af dine ønsker. Lagerstyringen kan administreres fra forskellige steder – både i webshoppen og på kassen mv. Da der findes flere forskellige muligheder for integrationen med Dinero, placeres lagerstyringen i henhold til dine ønsker.

Hvordan kommer jeg i gang?

Hvis du allerede har Dinero og kassesystem fra Amero, skal du blot kontakte Amero på info@amero.dk eller på +45 77 34 34 80 – så hjælper de dig i gang med integrationen mellem dit kassesystem og Dinero.

Har du ikke noget kassesystem fra Amero endnu, kan du kontakte Amero – så hjælper de dig med at finde den helt rigtige løsning for dig. Deres forretningskonsulenter er klar til at give dig gratis rådgivning omkring din løsning og give et uforpligtende tilbud, der beskriver, hvad du får med i en løsning fra dem.

Support af integration

info@amero.dk

Anmeldelser

Ingen anmeldelser endnu

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram