Leaf

Få håndteret dine forsikringer af en ekspert med anbefalinger til køb og løbende opdateringer.

Support af integration

hej@leaf-forsikring.dk

Leaf – Forsikringsplatformen til din virksomhed

Med Leaf som forsikringspartner bliver det nemt og overskueligt at håndtere forsikringer. Leaf er uafhængig repræsentant af virksomheden, og det koster aldrig mere at benytte dem end den besparelse, de kan opnå – dine forsikringer bliver aldrig dyrere.

De indsamler al nødvendig information om virksomheden og jeres forsikringer, hvis I allerede har det. De anbefaler nødvendige forsikringer og hjælper med at finde det forsikringsselskab, der tilbyder den bedste pris.

Leaf er jeres digitale forsikringspartner, der automatisk holder øje med løbende ændringer I jeres virksomhed og foreslår, når I med fordel kan opdatere dem for en bedre dækning eller besparelser, eller når der er et andet forsikringsselskab, der vil tilbyde jer bedre vilkår. Leaf hjælper også med at finde den nødvendige data, hvis I er så uheldige at være ude for en skade.

Leaf er uafhængig og certificeret af Finanstilsynet – og kan bruges uanset hvilket
forsikringsselskab, du har i dag.

Fordele:

  • Onboarding på under to minutter – Leaf indsamler selv den data, de skal bruge
  • Vurdering af nødvendige forsikringer baseret på jeres virksomhed
  • Finder de bedste og billigste forsikringer
  • Overblik over din virksomhed sammenlignet med dine forsikringer
  • Automatiske anbefalinger når virksomheden ændrer sig, og forsikringer skal opdateres
  • Indhentning af relevant data til brug for at behandle en skade
  • Indblik i hvordan andre sammenlignelige virksomheder er forsikret

Integration til Dinero

Med Leafs integration til Dinero får I en vurdering af hvilke forsikringer, der passer til jeres virksomhed baseret på jeres egen data. Dette bruges til at finde de bedste forsikringsprodukter til den bedste pris og foretage løbende anbefalinger, når de kan se på jeres data, at virksomheden har ændret sig, og I med fordel kan opdatere jeres forsikringer.

I får dermed større sikkerhed samtidig med, at I sparer tid og penge. Leaf garanterer, at det aldrig bliver dyrere ved at bruge dem.

Hvad koster det?

Kan Leaf ikke hjælpe dig, er det gratis.

Er du glad for deres service, tager de op til 15% af forsikringspræmien i gebyr. Gebyret bliver dog
fratrukket præmien af forsikringsselskabet (de samarbejder med dem alle), så for jer bliver det
stadig 0 kr. ekstra.

Sparer Leaf jer for rigtig mange penge, tages der 25% af besparelsen i Success-Fee.

Hvordan kommer jeg i gang med integrationen?

Det er simpelt og nemt at oprette sig hos Leaf og tager kun ét minut. Du kan blive kunde med det samme, hvilket er helt uden binding, og dermed altid kan opsiges. Der tages kun betaling, hvis der kan findes besparelser, og så tager de blot en andel af dette.

Sådan kommer du i gang med integrationen:

  1. Følg Leafs onboardingflow, hvor du integrerer Dinero og accepterer, at Leaf må indhente policer
    fra dit forsikringsselskab (det tager ét minut)
  2. Efter registreringen kontakter de jer med konkrete anbefalinger på eventuelle justeringer af
    jeres eksisterende dækninger – som I kan følge eller lade være.
  3. Leaf er nu tilknyttet og hjælper jer herfra.


Du skal blot registrere dig ved brug af knappen i højre hjørne og følge instruktionerne.
Opret dig her.

Hvis du ikke er overbevist endnu, kan du også anmode om et gratis forsikringstjek, hvor Leaf gennemgår dine behov og viser dig, hvordan de kan optimere dine forsikringer både med bedre dækning og besparelser.
Anmod om forsikringstjek.

Support af integration

hej@leaf-forsikring.dk

Anmeldelser

Ingen anmeldelser endnu

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram