Magna Multi

Komplet platform for freelancefotografer til ejendomsmæglere - hele vejen fra bestilling til aflevering

MagnaMulti logo

Support af integration

info@magnamulti.dk

Magna Multi – Platform for freelancefotografer

I en travl hverdag er Magna Multi et uvurderligt redskab.

Magna Multi gør det nemt at være leverandør og tilbyder bestilling, booking, aflevering og fakturering i ét og samme system med intuitive og automatiske funktioner. Den integrerede AI hjælper bl.a. med navngivning af billeder samt generering af tekster. Platformen er en skabelon, du selv kan skræddersy, så den passer præcist til dine behov.

Magna Multi er en dynamisk virksomhed tæt på sine brugere. Du bliver altid mødt af kompetent og personlig kundeservice, og stor åbenhed for feedback omkring forbedringer af platformen.

Når du er oprettet som kunde hos Magna Multi, får du adgang til et system, der holder styr på dine aftaler og skærer administrationen ned til et minimum. Så du kan bruge din tid på det, du har lyst til.

“Jeg er boligfotograf og har nu brugt bookingsystemet Magna Multi i cirka 2,5 måned som boligfotograf.

Jeg er dybt afhængig af, at mine kunder nemt kan booke mine tjenester, og Magna Multi har vist sig at være et pålideligt og brugervenligt system. Det giver mig fuld fleksibilitet til at tilpasse beskeder til både kunder, husejere og mig selv, hvilket skaber gennemsigtighed gennem hele processen.

Hvis jeg en sjælden gang støder på en udfordring, er tutorials tilgængelige og hjælpsomme, og hvis der er behov for mere hjælp, reagerer supporten hurtigt og effektivt. Jeg kan derfor varmt anbefale Magna Multi til alle boligfotografer, der søger et effektivt bookingsystem.”
Mads Jensen, Vestbjerg Boligfoto

Hvorfor vælge Magna Multi?

Her er tre fordele ved at vælge integrationen:

  • Bestilling, booking, aflevering og fakturering samlet i et system.
  • Skræddersy selv din platform, så den passer til dig og dine kunder.
  • Fuldt integrering med alle mæglersystemer i Danmark

Længere nede kan du læse mere om opsætningen.

Det får du med integrationen

Med Magna Multis integration til Dinero kan du lave fakturaer i Magna Multi. De overføres automatisk til Dinero, hvor de blot skal godkendes.

På den måde sparer du tid og undgår fejl i dit regnskab.

Magnamultigrafik

Sæt integrationen op på to minutter

Hvis du allerede har en Magna Multi-konto, kan du følge opsætningsguiden her:
https://magnamulti.dk/dinero.html

  1. Aktivér integrationen

For at aktivere Dinero integrationen skal du have et Dinero Pro-abonnement.
Log ind ind i Magna Multi, og gå til “Indstillinger”, “Integrationer” og aktiver “Dinero integration” ved at klikke på “Aktiver”.

  1. Forbind til Dinero

Klik nu på “Indstillinger” under Dinero integrationen, og klik på “Forbind til Dinero”.
Du vil blive sendt til Dinero, hvor du skal logge ind og give Magna Multi adgang til at overføre data til Dinero. Når du har givet adgang, vil du blive sendt tilbage til Magna Multi, og integrationen vil være aktiveret.

  1. Opsætning

For at opsætte integrationen skal du vælge, hvilken bruger/virksomhed hos Dinero du vil overføre data til.
og matche dine kunder i Magna Multi med dine kunder i Dinero.

  1. Brug af integrationen

Integrationen til Dinero er nu sat op, og du kan overfører dine ordre ved at gå til ordre, markere de ønskede ordre og trykke på “Ændre status”

Når du vælger status “Faktureret”, kommer der en checkboks, du kan markere, hvis du ønsker at oprette en faktura på de valgte ordrer i Dinero.

Alle fakturer bliver oprettet som kladder og skal efterfølgende godkendes i Dinero.

Hvis du ikke har en konto, og ønsker at høre mere, kan du kontakte os på: info@magnamulti.dk

Support af integration

info@magnamulti.dk

Anmeldelser

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram