Spring til indholdet

Integration til
nyxium

nyxium er en pakkeløsning til dig som ønsker en nem og ensartet adgang til kundestyring, lagerstyring salgsstatistik og booking m.m.

Om integrationen

nyxium – er en enkel pakkeløsning, som gør det nemmere at holde styr på dine forretningsdata. Kunde- og vareregistre synkroniseres automatisk med Dinero, og det betyder, at du med et enkelt klik kan overføre de kunde- og varedata, du allerede har indtastet, hvis du er Dinero kunde.

Med nyxium får du:

  • Kundekartotek med aktivitetskort
  • Overblik over kontaktpersoner på virksomhedsniveau
  • Leverandørkartotek
  • Lagerstyring
  • Salgsstatistik
  • Bookingsystem
  • Integration til CVR-registeret
  • Integration til Google kalendere
  • Mulighed for integration med Dinero.

nyxium er skabt som iværksætterens eller den mindre virksomheds nye værktøj til at skabe overblik over forretningsdata og aftale. Tanken er: Ét værktøj – mange funktioner, og de fortsætter med at udvide antallet af funktioner løbende.

Du får 30 dages prøveperiode uden binding eller begrænsning. Herefter vælger du selv, om du vil fortsætte med en af nyxiums tre prisvenlige pakker. Uanset hvilken pakke du fortsætter med, er det uden begrænsninger i antal af kunder og brugere.

Feedback
Har du spørgsmål eller input, hører nyxium gerne fra dig her.

Ønsker du også at prøve nyxium gratis i 30 dage? Så klik her.

Sådan kommer du i gang (henter PDF).

0

... har allerede tilmeldt sig dinero!

Vidste du, at der er sendt 0 fakturaer fra Dinero?