Spring til indholdet

Integration til
Panoramica

Få et overblik over dine, eller dine klienters vigtigste nøgletal via en grafisk fremstilling af økonomien. Til bogholdere og revisorer.

Om Panoramica

Panoramica er udviklet til bogholdere og revisorer, der vil give deres kunder et bedre indblik i, hvordan deres virksomhed fungerer. Regnskabsprogrammer og Excel-ark er gode til at formidle data til mennesker, der er vant til at arbejde med disse løsninger – men Panoramica er til dem, der bedre forstår virksomhedens økonomi via en grafisk fremstilling. 

Med Panoramicas visualiseringssoftware kan du hurtigere danne dig et overblik over dine eller dine klienters vigtigste nøgletal. Du kan komme i gang på ti minutter, og benytter du en fast integration til Dinero, sker opdateringerne helt automatisk. 

Få eksempelvis overblik over: 

  • Udviklingen af nøgletal over tid 
  • Forståelse af din arbejdskapital og indblik i, hvordan den er sammensat 
  • Mulighed for at se udviklingen i forhold til dit budget.

Hvordan kommer jeg i gang? 

Når du først har en konto, skal du bare klikke på én knap. Se Panoramicas guide her.

Har du ikke en konto, så kan du oprette en her.

0

... har allerede tilmeldt sig dinero!

Vidste du, at der er sendt 0 fakturaer fra Dinero?