Spring til indholdet

Integration til
Pleo

Synkroniserer al din transaktionsdata automatisk og samler det hele et sted. Så sparer du tid og minimerer fejl.

Pleo automatiserer processerne omkring din udgiftsrapportering – lige fra køb til bogføring. Det betyder, at medarbejdere skal bruge mindre tid på administration af kvitteringer og rapportering og derfor kan bruge mere tid på at udføre deres arbejde.

Medarbejdere kan, med deres eget Pleo Mastercard, købe de ting, de har brug for for at løse deres arbejdsopgaver. Kvitteringer indfanges i købsøjeblikket, al transaktionsdata indsamles via kortet, og udgiften bliver automatisk kategoriseret og matchet med kvitteringen, hvilket gør udgiftsrapporteringen til en leg.

I Pleos app kan administrator følge virksomhedens udgifter i realtid, nemt og øjeblikkeligt ændre medarbejdernes individuelle forbrugsgrænser, bestille nye kort, se en detaljeret analyse og eksportere deres udgifter til Dinero.

Med integrationen til Dinero kan den økonomiansvarlige let sætte virksomhedens kontoplan fra Dinero op i Pleo, så udgifter kan eksporteres. Med Pleos skræddersyede Dinero-eksport får du desuden en CSV-fil med Dineros opsætning, en Excel-fil samt en folder med billeder af alle kvitteringer, som matcher transaktionsnumre fra CSV-filen. Og i CSV-filen og Excel-filen er der oveni hatten direkte links til alle kvitteringer.

Pleo fokuserer på at gøre brugeroplevelsen så let og gennemskuelig som muligt, samtidig med at administratorer kan bevare overblikket på bedst mulig vis.

Pleos løsning inkluderer:

Hurtig opstart

Kom hurtigt i gang med Pleo. Når du er igennem vores verifikationsproces, sætter du bare penge ind på din Pleo-konto, inviterer dine medarbejdere og bestiller kort.

Et moderne firmakort

Med få klik kan du give dine medarbejdere et Pleo-kort med individuelle forbrugsgrænser, som du bestemmer. Så er det slut med ineffektive ud-af-lommen-betalinger og delte firmakort.

Slut med papirkvitteringer

Medarbejdere får en notifikation i det øjeblik, de foretager et køb, hvorefter kvitteringen indfanges igennem kameraet i deres telefon med et enkelt klik.

Automatisér alle udgiftsrapporterne

Match automatisk kvitteringerne fra dit Pleo-kort med den rette data, transaktion, kategori og konkrete projekt og slip for manuelle processer og papirarbejde.

Kontrollér og forstå jeres forbrug i realtid

Vælg selv dine medarbejderes individuelle forbrugsgrænser, så du kan føle dig tryg. Sæt en grænse per måned, per transaktion eller totalbeløb, som medarbejderen kan bruge.
Følg din virksomheds forbrug i realtid og undgå ubehagelige overraskelser ved månedens udgang.

Gør bogføring simpel

Forbind Pleo med Dinero og synkroniser al din transaktionsdata automatisk. Saml det hele ét sted, og undgå tidskrævende arbejde og fejl som dobbeltrapporteringer.

Adgang for alle

Skræddersyet adgang for administratorer, medarbejdere, managers og eksterne bogholdere, så dine medarbejdere kun har adgang til de nødvendige funktionaliteter.

I Pleo går til ’Settings’ og vælger Dinero på listen over økonomisystemer. Sæt herefter din modkonto fra Dinero op i Pleo og gør det samme med dine momskoder. Så er du køreklar!

Pleo

0

... har allerede tilmeldt sig dinero!

Vidste du, at der er sendt 0 fakturaer fra Dinero?