Om Rackbeat
Rackbeat er et brugervenligt lagerstyringssystem, som er skabt til at hjælpe små og mellemstore lagerdrevne virksomheder med at gøre indkøbsprocessen hurtigere, holde lagerbeholdningen i balance og optimere salget.
Øg din vækst og kundetilfredshed, når Rackbeat automatiserer indkøb og salg
Rackbeats digitale lagerstyringssystem forbinder din lagerdrift med indkøbs- og salgsprocessen, så dine tre vigtigste forretningsled automatisk er i konstant dialog. Det betyder, at hver gang du sælger en vare, trækker Rackbeat det pågældende produkt fra i din lagerbeholdning og justerer lagerværdien.
Har du angivet en minimumslagerbeholdning på produktet, vil den indkøbsansvarlige også få en besked fra systemet om, at det er tid til at bestille flere varer hjem.
Således sparer du tid på at taste ændringerne ind i forskellige systemer. Du vil altid være i stand til at imødekomme kundernes forespørgsler, fordi lageret automatisk snakker sammen med salg og indkøb. Dermed sætter du scenen for at øge din økonomiske vækst og kundetilfredshed med Rackbeat.
Med Rackbeat får du:
- En letlæselig oversigt over dine igangværende ordrer – dvs. indkøb og salg
- Komplet rapportering, så du har mulighed for at trække historisk data på indkøb, lagerbeholdning og salg
- En kontaktflade mellem den indkøbsansvarlige, lagermedarbejdere og sælgere
- Optimering af hele vareflowet – du kan med få klik bestille, bogføre, plukke, producere, fragte og fakturere dine ordrer
- Forskellige faner at bestille varer hjem i, så du ikke skal spilde tid på at klikke frem og tilbage i systemet
- Lokationsstyring – du har mulighed for at inddele dit lager i forskellige lokationer, rum og hylder, hvilket gør det nemmere og hurtigere at finde de ønskede produkter
- Mulighed for at oprette styklister til din produktionsvirksomhed
- Mobil- og scannervenligt interface
- En oplagt chance for mersalg – du kan sende rabatter direkte ud til specifikke kunder fra Rackbeat
Let arbejdsbyrden med Rackbeat og Dinero
Vejen til nemmere, hurtigere og bedre arbejdsgange for din forretning er belagt med en økonomi- og lagerstyring, der krydser hinandens spor.
Med Rackbeats integration til Dinero, sikrer du, at din økonomi og dit lager altid bevæger sig i samme retning, da lagerdata og fakturaer automatisk bliver overført til dit regnskab. Det betyder, at du slipper af med tastefejl, tidsspild og tabt data.
Hvordan kommer jeg i gang?
Hvis du allerede har en Rackbeat konto, kan du med fordel følge denne opsætningsguide.
Hvis du endnu ikke har en konto, så tilbyder Rackbeat dig to ugers gratis prøvekørsel af systemet – helt uden binding.
Hvis du har behov for personlig vejledning, kan du booke en uforpligtende demo her.
Kontakt på support@rackbeat.com eller tlf.: 71 92 75 00 for support, spørgsmål mm.