Spring til indholdet

integration til
Rackbeat

Rackbeat er et cloud-baseret lagerstyringssystem, som understøtter avanceret lagerstyring, men er intuitivt at bruge.

Rackbeat er et cloud-baseret lagersystem, som understøtter avanceret lagerstyring, men er intuitivt at bruge.

Funktionaliteten i Rackbeat er brugerdefineret, derfor egner Rackbeat sig til langt de fleste typer virksomheder, som producerer og/eller sælger varer.

Med Rackbeat får du:

  • Fleksibel brugertilpasning
  • Let kontakt mellem lager og resten af organisationen
  • Komplet rapportering
  • Optimering og styring af hele vare-flowet ( bestilling, pluk, produktion, fragt og fakturering)
  • Ordre- og indkøbsmodul
  • Styklister
  • Lokation – og variationsstyring    
  • Mobil- og scannervenligt interface
  • Flerdimensionel lokationsstyring
  • Brugerdefinerede felter
  • Gennemsnitlig kostpris oma.

Så smart er det

Med Rackbeats integration til Dinero, bliver din virksomheds lagerdata automatisk overført til dit regnskab i Dinero, hvilket betyder du slipper for tastefejl, tidsspild og mistede data. 

Økonomi- og lagerstyring hænger tæt sammen, derfor er integrationen udviklet udviklet til at kunne samle dit lager og regnskab. Dette sikrer optimal drift af din forretning. Hold nemt styr på f.eks. fakturaer, ordrer og lagerværdi.
Den sømløse integration imellem Rackbeat og Dinero sikrer, at alle dele af din virksomhed taler sammen.

Hvordan kommer jeg i gang?

Hvis du allerede har en Rackbeat konto, så følg denne opsætningsguide

Hvis du endnu ikke har en konto, så tilbyder Rackbeat dig en 2 ugers gratis prøve – helt uden binding. Tryk her for at benytte dig af tilbuddet

Hvis du har behov for personlig vejledning, kan du booke en uforpligtende demo her

Kontakt os på support@rackbeat.com eller tlf.: 71 92 75 00 for support, spørgsmål mm.

0

... har allerede tilmeldt sig dinero!

Vidste du, at der er sendt 0 fakturaer fra Dinero?