SmartBudget – komplet budget uden besvær
SmartBudget er et hurtigt og nemt budgetværktøj med en enkelt mission om at hjælpe SMV’ere med at lave et budget.
SmartBudget henter finansdata og stiller nogle simple spørgsmål; Hvad er dine forventninger til omsætningen, og hvornår er der bogført til?
Herefter beregnes hele budgettet automatisk – fra resultat til balancen og likviditet. Du kan nemt lave justeringer og bruge smarte beregninger eller helt simpelt bruge det automatiske bud.
Når du er tilfreds med budgettet, kan du downloade en komplet rapport med alle detaljerne – klar til banken, ledelsen og lignende. Du kan også bruge budgettet til opfølgende rapportering. Går det som forventet?
Alt sammen klaret hurtigt og nemt på rekordtid.
Med integrationen til SmartBudget får du:
- Automatisk etablering af åbningsbalance
- Automatisk opstilling og beregning af budget inkl. nøgletal
- Nem redigering med smarte formler
- Automatisk likviditetsbudget
- Komplet budgetrapport – inkl. kommentarer
- Opfølgende rapportering
- Logo/branding
Med SmartBudgets integration til Dinero får du et komplet og professionelt budget uden at investere unødigt mange timer eller penge i det. SmartBudget har sørget for at automatisere alt det trivielle, så du kan se dit budget på få minutter og nemt tilpasse det med smarte formler.
Skal banken bruge et budget for din virksomhed? Tilføj logo, og lav en PDF-rapport med likviditetsbudget og forudsætninger/kommentarer – klar til at blive sendt afsted.
Og skal I følge op på budgettet? Hvor gik det ikke som forventet? SmartBudget klarer også den opfølgende rapportering ud fra bogføringen i Dinero.
Hvordan kommer jeg i gang med SmartBudget?
Opret en profil hos SmartBudget, og vælg Dinero som økonomisystem. Herefter bliver du videresendt til Dinero for at godkende integrationen. Så er du klar!