Spring til indholdet

Integration til
Sofier kasseapparat

Afstem kassen, så sendes afstemningen automatisk til Dineros kassekladde. Alt relevant overføres desuden til bogføring.

Hvad er Sofier og hvem er I?

Sofier er en iPad-baseret POS-løsning.
De er en intuitivt og gennemtænkt kasseløsning på markedet. Super nem at bruge – til en konkurrencedygtig pris.
Med Sofier får du en brugbar og fleksibel løsning, uanset hvilken branche du er i, og hvilken størrelse din virksomhed er.

Alle i Sofier har arbejdet med softwareløsninger til detailhandlen, samt cafeer og restauranter, i mange år, og den erfaring er brugt i deres app. De kender, med andre ord, de krav og behov der er til en god kasseløsning.

Sofier POS-løsningen indeholder – udover de helt basale ting – bl.a. mulighed for at køre med gavekortstyring, salg på debitorer, bordnummerstyring og køkkenprint.

Du kan sende kvitteringer og fakturaer på mail, udskrive dem på papir, eller helt fravælge udskrivning. Du kan udskrive byttemærker og stregkoder, køre med en simpel lagerstyring, tjekke statistikker m.m.

På betalingssiden kan løsningen sættes op med en fuldt integreret kortterminal, som udover muligheden for almindelige kortbetalinger, også giver mulighed for modtagelse af betaling med både MobilePay og ApplePay-betalinger.

Har du en iZettle-terminal, kører den naturligvis også fuldt integreret i systemet.

Er dine kunder primært erhvervskunder? Så sætter du din Sofier til at køre i “engros-mode”.
Al funktionalitet kan slås til og fra efter behov – dét er nemt og fleksibelt.

Og får du brug for hjælp, er deres supporttelefon bemandet alle ugens dage.

Og Sofier kan integreres med Dinero?

Ja, det kan den.
Når du afstemmer kassen i Sofier, sender de automatisk afstemningen til Dineros kassekladde.

De overfører alt der er relevant for din økonomistyring – omsætning, betalinger, differencer, afrundinger, kontanthævninger osv. – så det ligger klar til bogføring.

Så er du fri for at skulle taste det hele i hånden.
Du skal dybest set bare trykke bogfør, så er dagens bevægelser på plads i dit regnskab.

Om du bruger Dineros standardkontoplan, eller du har lavet din egen, betyder ikke noget for Sofier-integrationen.
Du laver blot din kontering i Sofiers backoffice, så den stemmer med din kontoplan i Dinero.

Som standard sendes omsætningen som ét beløb, men opererer du med en omsætningskonto for hver af dine varegrupper, så sender de selvfølgelig omsætningen over fordelt pr. gruppe.

Dine betalinger kommer naturligvis over pr. betalingstype. Og vil du fx helst have at kreditkortbetalingerne, i første omgang, styres over på en anden konto end banken – f.eks. som et tilgodehavende – så kan det også sagtens lade sig gøre.

Hvordan får jeg integrationen op at køre?

Som det første, skal du have lavet en API-nøgle i din Dinero.
Det er super nemt. Følg vejledningen her.

Derefter kontakter du Sofier på enten info@sofier.com eller telefon 70 23 20 22, så hjælper de dig med resten af opsætningen.

0

... har allerede tilmeldt sig dinero!

Vidste du, at der er sendt 0 fakturaer fra Dinero?