Sådan får du en automatisk backup-fil af dit regnskab

  • Læsetid: under 2 min.

  • Sidst opdateret 25/04/2024


Ifølge bogføringsloven skal du gemme dit regnskabsmateriale i 5 år.
Dette er for at sikre, at det altid er tilgængeligt for eventuel kontrol eller gennemgang.

I Dinero tilbyder vi dig at lave denne backup-fil for dig, så du slipper for at gøre det manuelt 🙌🏼

Dinero laver backup-fil for dig

Filen koster 495 kr. ekskl. moms og indeholder følgende:

  • Firmaets rapporter (resultatopgørelse, balance og saldobalance)
  • Salgsfakturaer (og tilhørende kreditnotaer)
  • Posteringer
  • Alle uploadede bilag (som er bogført)
  • Slettede uploadede bilag
  • Slettede salgsfakturaer og kreditnotaer


Du bestiller backup-fil af hele dit regnskab ved at klikke på Indstillinger → Firmaoplysninger 

Rul ned til Backup-fil og klik på Bestil backup-fil

Bekræft bestillingen ved at trykke Bestil

Din faktura for bestillingen vil herefter både komme i dit bilagsarkiv og på mail.

Din backup-fil vil stå som status “under behandling”, mens den bliver dannet og kan tage et par timer afhængigt af størrelsen på dit regnskab.

Når filen er klar, vil du modtage en mail og herefter kan du downloade filen i Dinero under firmaoplysninger, hvor du også bestilte filen 💪🏼

Tips & bonusinfo

  • Vil du tage manuelt back-up af dit regnskab? Se hvordan du gør her
Var denne artikel nyttig?

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram