Klar enhver bogføringsopgave med ét klik
Kort fortalt viser Assistenten dine opgaver i regnskabet, som du endnu ikke har løst. Tidligere skulle du selv finde ud af, hvad du fx manglede at bogføre, afstemme eller rykke dine kunder for – men den tid er nu ovre.
Jo mere du bruger Assistenten, jo mere kan den hjælpe med at automatisere for dig. Derfor bør du gøre det til en vane at forholde dig til Assistentens forslag som det første, når du logger ind i dit regnskab.
Den er sat i verden for at gøre dit liv nemmere og mere effektivt – og på den måde også kraftigt reducere mængden af tid, du skal bruge på regnskabet. Assistenten kommer derfor hurtigt til at blive din bedste regnskabs-ven.
Nedenfor er et eksempel på, hvordan Assistenten kan hjælpe dig. Her giver Assistenten et forslag til bogføring af gebyr. Den finder også dine gentagne udgifter og foreslår at bogføre dem som sidst – med ét klik. Sådan slipper du for, at de samme gentagne udgifter stjæler din tid hver måned.
Hvad hjælper Assistenten dig med?
Assistenten er proaktiv og fortæller dig, hvad der skal ske. Det gør den i form af et kort, som du så i eksemplet tidligere. Kortet giver dig altid mulighed for at udføre en konkret handling – fx sende en rykker, registrere betaling på en faktura eller bogføre udgifter.
Den arbejder hele tiden for dig, så du nemt og hurtig kan få overstået bogføringen og fokusere på andre ting. Assistenten sover aldrig og er derfor “på kontoret” 24/7 året rundt.
Assistenten hjælper dig blandt andet med:
- Betalinger af ubetalte fakturaer og køb
- Bogføring af køb
- Bogføring af gebyrer
- Bogføring af renteudgifter- og indtægter
- Bogføring af B-skat og private hævninger
- at vedhæfte filer til bogførte køb, hvis du har glemt det.
- Forbinde din bank til Dinero
- Automatiserede regnskabstjek i realtid
Ja, Assistenten laver faktisk rigtige mange forskelige bogføringsforslag og holder styr på mange løse ender. Det bedste er; at jo mere du bruger Assistenten, jo mere kan den automatisere i dit regnskab.
Automatiske regnskabstjek – som revisorer plejer at lave – har vi også tilføjet Assistenten, så du altid har overblikket og visheden om, at der er styr på regnskabet. Den kontrollerer løbende korrektheden i bogføringen med automatiserede regnskabstjek i realtid.
Den analyserer også dine udgifter på bankkontoen. Hvis den finder noget, der ligner fx private hævninger, diverse køb, betaling af fakturaer eller renteudgifter, laver den en opgave (et kort) til dig – og med ét enkelt klik på skærmen bogfører Assistenten efterfølgende udgiften for dig.
Den er også særlig god til gebyrer. Den vurderer, hvornår en banktransaktioner skal bogføres som et gebyr og laver et Assistent-kort til dig, så du kan klare det med ét simpelt klik.
Din nye regnskabs-ven er selvfølgelig også i vores mobil-app, så du altid har Assistenten lige ved hånden, uanset hvor du er, og hvad du laver.
Mød din personlige Assistent
Det er blevet tid til at præsentere jer rigtigt for hinanden. Tryk på knappen nedenfor. Så kommer du direkte til Assistenten i dit regnskab. Vi håber, at du bliver glad for din nye personlige Assistent – som vi glæder os til at udvikle yderligere.
EU har lavet en AI Act (lov om kunstig intelligens), der både gælder for brugere og udviklere af AI-løsninger. Dinero lever selvfølgelig op til alle krav og regler.