Regnskabsprogrammet til freelancere

Dinero er et regnskabsprogram til freelancere, der skaber et overblik over dit regnskab og kan tilpasses din tid og dagsrytme.

Fuldt økonomisk overblik

Dineros regnskabsprogram er tilpasset freelanceres behov og sikrer et overblik over regnskabet selv på farten. Hold styr på din virksomheds udgifter og indtægter og se, hvor meget du skal betale i moms ved næste momsafregning.

Fakturering på farten

Som freelancer er du tit på farten – derfor har du nok næppe flere timer til at lave fakturaer. Det behøver du heldigvis heller ikke at bekymre dig om. Vi har nemlig udviklet en app, som gør, at du kan fakturere på farten via din smartphone.

Slip for at lave regnskab

Med Dinero Total laver vores bogholdere hele dit regnskab. Slip for de tidskrævende bogføringsopgaver – og spar tid på administrativt bøvl, så du i stedet får tid til at udvikle din virksomhed og skabe mere værdi.
Læs mere om Dinero Total

0

Aktive virksomheder

0

Sendte fakturaer

0

Brugere online nu

Mere tid til dit freelancearbejde

Som freelancer arbejder du for flere forskellige kunder, og dit produkt er ofte en service eller ydelse, som ikke kræver store komplicerede regnskabssystemer. Det tager Dineros regnskabsprogram højde for med et simpelt overblik og muligheder på farten.

Nem bogføring af kørsel og hurtigere penge i kassen

Vi har integrationer til mange forskellige virksomheder, som gør det så let og overskueligt som muligt for dig at lave dit regnskab.

Prøv fx vores integrationer til timeregistrering, så du slipper for at indtaste og overføre dit tidsforbrug flere gange.

Måske vil du også have gavn af at kende til integrationen Mileage Book, der hjælper dig med at registrere kørsel. Bruger du Mileage Book til dit kørselsregnskab, kan du nemt bogføre kørselsgodtgørelse i Dinero. Dine ture registreres nemt via gps, og du sparer en masse tid, ligesom du slipper for at bekymre dig om, om dit kørselsregnskab lever op til SKATs krav.

Med Dinero kan du måske også få glæde af vores samarbejde med MobilePay. Du kan nemlig vælge at have et MobilePay-logo på din faktura, så din kunde blot skal klikke på logoet og swipe for at overføre penge til dig. Forhåbentlig betyder det, at du får pengene hurtigere i kassen – men det giver også en god oplevelse for kunden, som ikke skal bøvle med NemID og kontooplysninger.

Få Dinero, og brug tiden fornuftigt

Opret en konto i dag og opdag, hvordan Dinero gør livet lettere for dig som freelancer. Du kan vælge mellem Dinero Starter, som er gratis, eller Dinero Pro, som du skal betale for, men som til gengæld har en masse ekstra funktioner.

Er du i tvivl, om vi er det rigtige regnskabsmatch for dig? Så kontakt vores support for at høre, hvordan vi kan hjælpe dig. Vi flytter dit regnskab helt gratis – udfyld denne kontaktformular, så kontakter vi dig for en snak om, hvordan vi bedst flytter dig til Dinero.

Oftest stillede spørgsmål

  1. Det bedste regnskabsprogram til freelancere kan lidt af det hele – og mere til. Det er vigtigt, at det kan tilpasses din tid og rytme, samtidig med at det giver dig et godt overblik over økonomi og vigtige nøgletal.

    Som freelancer løser du tit meget forskellige opgaver. Nogle dage er det måske et par små, hurtige opgaver, mens det andre dage er større og komplicerede projekter. Det kræver et regnskabsprogram, som kan håndtere begge dele. Det skal med andre ord være nemt at fakturere både store og små opgaver på ingen tid – og det kan Dinero som ingen anden.

    Faktisk kan du ordne faktureringen på farten – fx mellem to kundemøder. Du kan sende fakturaer, registrere betalinger og meget andet direkte fra Dineros mobil-app. Kvitteringer og bilag skyder du bare et billede af og sender op i skyen med appen. Så gemmer vi dem sikkert for dig, og du har altid adgang til bilagene i dit regnskab.

  2. Dinero Starter er gratis og indeholder alle grundelementer til bogføring, så du fx kan fakturere dine kunder, tracke dine fakturaer, sende rykkere, trække rapporter på nøgletal, modtage betaling med kreditkort og MobilePay og meget andet.

    Dinero Pro koster et mindre beløb hver måned. Her får du adgang til en masse ekstra funktioner, som gør freelancelivet og bogføringen endnu nemmere og mere automatiseret. Beløbet er hurtigt tjent ind igen i sparede timer og frustrationer. Med Dinero Pro kan du også lave én gratis lønseddel hver måned.

    Hvis du gerne vil have et automatiseret regnskab, kan du vælge Dinero Total. Her slipper du helt for de tidskrævende bogføringsopgaver i hverdagen, da vi gør alt arbejdet for dig. Tiden, du sparer, kan du bruge på at udvikle virksomheden og skabe ekstra værdi.

  3. Den helt store fordel med et regnskabsprogram, som freelancer, er, at du får mere tid til dit freelancearbejde. Din tid er vigtig, og du sparer mange timer med et godt regnskabsprogram. Det kræver ikke mange tryk i Dinero, før du har bogført alt korrekt.

    Vores bogføringsskabeloner hjælper dig med at bogføre alt korrekt, selvom du ikke kender til bogføringsreglerne. Den integrerede regnskabsassistent hjælper dig også hver gang, du bruger Dinero. Du slipper for tidskrævende opgaver, og du kan i stedet fokusere på det, der er vigtigt for dig.

    Du bruger sikkert allerede et eller flere systemer til dit arbejde i dag. Du kan spare dig selv for meget arbejde og dobbeltarbejde, hvis du vælger et regnskabsprogram, som kan integreres med dine nuværende systemer. Det kan Dinero heldigvis.

  4. Dinero kan alt det, du har brug for – og mere til. Det kan håndtere mange (og forskellige) kunder og produkter, så du nemt kan sælge og fakturere de servicer og ydelser, du tilbyder. Du får det store overblik over nøgletallene, og du kan altid dykke ned i de forskellige tal og kunder. Vores support sidder også klar hver dag året rundt 8-23.

    Forskellige kunder kræver også nogle gange forskellige typer regninger. Fx skal nogle være med moms og andre uden, nogen skal sendes som EAN-faktura, mens andre skal være på engelsk. Med Dinero kan du selv designe dine fakturaer (eller bruge vores skabeloner) og skifte mellem dem, når du skal sende dem til kunden. EAN-fakturering er fx et krav hos offentlige virksomheder og instanser.

    Med Dinero ved din side skal du aldrig bekymre dig om regnskabet. Det klarer du nemt og hurtigt, så du i stedet kan fokusere på opgaverne og kunderne. Vi gør livet som freelancer nemmere, og du kan bruge tiden på opgaver, som giver penge i kassen.

  5. Dinero kan integreres på kryds og tværs med dine nuværende systemer – og vi har allerede mange indbyggede funktioner, som gør bogføringen til en leg. Vi har over 150 integrationer, som blandt andet er fordelt på betalinger, booking, løn, timestyring, kørebog, anmeldelser og meget andet. De er inddelt i branche og kategori, så du hurtigt kan finde den, du har brug for.

    Integrationerne giver fx automatisk bogføring af salg fra webshop, lønsystem, betalingsløsninger og meget andet. Tallene overføres automatisk fra alle integrerede systemer, og meget bogføres helt automatisk i Dinero, så du ikke skal løfte en finger.

    Har du faste aftaler med kunder? Så kan du enten bruge vores indbyggede abonnementsservice eller finde en integration til dit abonnementssystem, så fakturaerne sendes ud automatisk hver måned/kvartal/år, og bogføringen sker automatisk. Nemmere bliver det ikke.

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram