Få mere tid til dine kunder
Som konsulent kunne du sikkert godt bruge flere timer i døgnet, så du kan hjælpe flere kunder – hvilket vi desværre ikke kan hjælpe dig med, men vi kan hjælpe dig med at bruge færre timer på bogføring. Vi gør det nemt og simpelt at holde styr på din virksomheds økonomi.
Din nye bogføringsassistent hjælper dig
Overlad arbejdet til din nye digitale bogføringsassistent. Den sørger blandt andet for at bogføre købsbilag på de korrekte konti, så bogføringen bliver korrekt, og du får de rigtige fradrag. Bogføringsassistenten og skabelonerne gør det nemt at bogføre korrekt.
Faktura på få minutter
Vi har gjort os umage med at gøre det så nemt som muligt for dig at sende en faktura. Fakturering tager ikke mere end et par minutter – og det er let som en leg. Derudover kan du designe fakturaen og tilpasse den til netop din virksomhed.
Bliv klogere på vores ekspertområde
Du hjælper dagligt kunder med at blive klogere på dit ekspertområde, og vi vil gerne hjælpe dig med at blive klogere på vores ekspertområde – bogføring og regnskab. Derfor har vi lavet et regnskabsprogram, hvor du nemt kan få styr på bogføring, moms, fakturering og meget andet.
Automatisér så meget som muligt – brug vores integrationer
Vi har integrationer til en mange forskellige brancher, så du kan automatisere så meget som muligt – og vi har selvfølgelig integrationer til konsulenter.
Du kan bl.a. benytte integrationen Timelog, hvor du kan styre din tid og projekter og derefter overføre fakturaer til Dinero med et enkelt klik, så det føles, som om du arbejder i ét og samme system.
Når du sender en faktura afsted til en kunde, kan du med vores integration til MobilePay give din kunde mulighed for at betale ved at swipe pengene over – ligesom vi alle kender det, når vi sender penge til venner og familie.
Som konsulent kan du også få brug for integrationen Mileage Book, som hjælper dig med at holde styr på dit kørselsregnskab, når du har haft arbejdsrelaterede køreture.
Konsultér dig med os 8-23 hver dag året rundt
Som konsulent er du helt sikkert ekspert inden for et bestemt område, og klar med rådgivning til dine kunder. Men hvis det ikke er regnskab og bogføring, du er ekspert i, står vi klar til at rådgive dig.
Supporten sidder klar på chatten til at hjælpe dig hver dag 8-23 året rundt – hvis du skulle sidde med nogle spørgsmål.
Brug din tid mere fornuftigt
Opret en konto i dag, og opdag, hvordan Dinero gør livet lettere for dig som konsulent. Vælg mellem Dinero Starter, som er gratis, eller Dinero Pro, som du skal betale for, men hvor du blandt andet får adgang til alle funktioner og skabeloner.
Oftest stillede spørgsmål
-
Det bedste regnskabsprogram til konsulenter kan bruges helt uden forudgående kendskab til diverse regnskabs- og bogføringsregler. Med andre ord skal du som konsulent selv kunne klare dit regnskab uden at bruge lang tid på din bogføring.
Når du skal bruge mindre tid på bogføring, får du mere tid til at skabe værdi for dine kunder. Det er vigtigt, at dit regnskab stemmer, men det er ikke en opgave, som tiltrækker nye kunder eller sørger for, at dine arbejdsopgaver bliver klaret. Derfor kan du lade os om regnskabet, mens du fokuserer på dit job som konsulent.
-
Dineros regnskabsprogram findes i to udgaver, Dinero Starter og Pro.
Dinero Starter er en gratis udgave, hvor du får ubegrænsede posteringer, fakturaer og kontakter. Det betyder altså, at du kan arbejde som konsulent helt uden omkostninger til et regnskabsprogram.
Skulle du have lyst til at spare endnu mere tid på arbejdet med bogføringen og regnskabet, kan du vælge vores betalte udgave. Med Dinero Pro får du nemlig adgang til alle funktioner og integrationer, så du kan bruge mere tid på dit egentlige arbejde.