MobilePay Invoice

Gør det nemt og hurtigt for dine kunder at betale dine fakturaer – lad dem betale med MobilePay.

MobilePay logo I blå

Support af integration

erhverv@mobilepay.dk

Giv dine kunder mulighed for at betale dine fakturaer med MobilePay Invoice og sikr en nem og hurtig betaling for dem – og automatisk bogføring og overblik for dig.

Hvad er MobilePay Invoice?

MobilePay kender vi vist alle sammen 🙂 MobilePay Invoice får du til gengæld en forklaring på her:

Integrationen er en videreudviklet MobilePay-løsning til virksomheder. Bruger du MobilePay Invoice, kan dine privatkunder let og elegant betale fakturaen fra dig – og så sker bogføringen i samme ombæring automatisk, så du slipper for bøvl og manuelt arbejde.

Prisen ligger fra 1,75 kroner til maksimalt 2,75 kroner per betaling + 29 kroner ekskl. moms i faktureringsgebyr pr. måned. Du betaler et oprettelsesgebyr på 999 kroner, hvis du ikke allerede er MobilePay erhvervskunde. Du opretter din MobilePay Invoice-bruger her.

Jannik Thomsen fra Personlig Træning & Fysioterapi om MobilePay Invoice

Sådan fungerer MobilePay Invoice-integrationen:

Med MobilePay-integrationen kan dine privatkunder (b2c) betale dine fakturaer med et enkelt swipe på deres telefon. Integrationen er altså en ekstra betalingsmulighed for dine kunder, og så er den med til at sikre dig dine pengene hurtigere – igen: Samtidigt med, at du får klaret bogføringen.

Nedenfor får du lidt ekstra information om integrationen:

  • Hver faktura må maksimalt have en værdi på 15.000 kroner inkl. moms
  • Fakturaen skal være i danske kroner
  • Du skal have MobilePay Invoice for at modtage betaling på MobilePay – klik her for at oprette dig. Dine kunder behøver naturligvis ikke være tilmeldt
  • MobilePay-integrationen er til alle Dinero-brugere – også dem, der bruger Dineros gratis version
  • Du kan selv vælge, på hvilke fakturaer muligheden skal være. Du slår en til/fra inde på fakturaen under Indstillinger
  • Prisen ligger fra 1,75 kroner til maksimalt 2,75 kroner per betaling + 29 kroner ekskl. moms i faktureringsgebyr per måned. Du betaler et oprettelsesgebyr på 999 kroner, hvis du ikke allerede er MobilePay erhvervskunde.

Opsætning af MobilePay-integrationen i Dinero:

Integrationen sætter du op i Dinero under Integrationer.

Her vælger du Aktivér

Vælg:

1) Hvilken bankkonto MobilePay udbetaler dine penge til.

2) At vi må sende dit CVR-nummer til MobilePay med henblik på lettere onboarding. Vi sender dit CVR-nummer til MobilePay for at tjekke, om du har MobilePay Invoice i forvejen.

Installer MobilePay Invoice integration

Du viderestilles nu til MobilePay, hvor du skal logge ind og bekræfte, at du giver Dinero tilladelse til at integrere MobilePay i dit regnskab. Transaction Reporting er en status på den enkelte transaktion og hvornår den er overført til din bank. Den bruger vi til automatisk at bogføre dine indbetalinger fra MobilePay.

3. part integration med MobilePay

Priser og support:

Prisen ligger fra 1,75 kroner til maksimalt 2,75 kroner per betaling + 29 kroner ekskl. moms i faktureringsgebyr per måned. Du betaler et oprettelsesgebyr på 999 kroner, hvis du ikke allerede er MobilePay erhvervskunde.

Har du spørgsmål til integrationen, er du mere end velkommen til at tage fat i os her hos Dinero. Vi er klar på vores chat (nederst i højre hjørne), der har åbent fra kl. 8-23 alle ugens dage. Udenfor åbningstiden kan du fange os på support@dinero.dk.

Ved spørgsmål til MobilePay løsningen skal du have fat i MobilePay.

Vil du læse endnu mere om integrationen – fx hvordan det ser ud hos kunden, og hvordan du bogfører indbetaling fra MobilePay? Så se mere i denne guide.

Support af integration

erhverv@mobilepay.dk

Anmeldelser

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram