Spring til indholdet

Integration til
myJobPlanner

myJobPlanner hjælper dit firma med at holde styr på kundedata, planlægning af opgaver og fakturering.

myJobPlanner – Jobstyring for servicefirmaer

myJobPlanner hjælper dit firma med at holde styr på kundedata, planlægning af opgaver og fakturering. Vores mission er hjælpe servicefirmaer med at fokusere på deres kernekompetencer i stedet for at bruge tid på administration.

Med myJobPlanner får du:

  • Synkronisering af kundedata
  • Automatisk oprettelse af faktura
  • Fri telefonisk support og rådgivning
  • En tryg opstart — myJobPlanner hjælper dig godt i gang

Så smart er det:

Med myJobPlanners Dinero integration bliver dine kundedata automatisk synkroniseret og du kan oprette alle dine faktura til rette tid med et enkelt klik.

Hvordan kommer jeg i gang?

Hvis du allerede har en myJobPlanner konto så følg denne opsætningsguide

Har du endnu ikke en konto.
Så start med at oprette dig her og følg derefter guiden.

myJobPlanner er gratis at komme i gang med.

Opret en konto – klik her


0

... har allerede tilmeldt sig dinero!

Vidste du, at der er sendt 0 fakturaer fra Dinero?