Integration til myJobPlanner

myJobPlanner hjælper dit firma med at holde styr på kundedata, opgaveplanlægning og fakturering.

myJobPlanner

Anmeldelser

For support kontakt support@myjobplanner.com

myJobPlanner – Jobstyring for servicefirmaer

myJobPlanner hjælper dit firma med at holde styr på kundedata, planlægning af opgaver og fakturering. Missionen er at hjælpe servicefirmaer med at fokusere på deres kernekompetencer i stedet for at bruge tid på administration.

Med myJobPlanner får du:

  • Synkronisering af kundedata
  • Automatisk oprettelse af faktura
  • Fri telefonisk support og rådgivning
  • En tryg opstart — myJobPlanner hjælper dig godt i gang.

Så smart er det:

Med myJobPlanners Dinero integration, bliver dine kundedata automatisk synkroniseret og du kan oprette alle dine faktura til rette tid, med et enkelt klik.

Hvordan kommer jeg i gang?

Hvis du allerede har en myJobPlanner konto så følg denne opsætningsguide

Har du endnu ikke en konto.
Så start med at oprette dig her og følg derefter guiden.

myJobPlanner er gratis at komme i gang med.

Opret en konto – klik her


Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram