myJobPlanner

myJobPlanner hjælper dit firma med at holde styr på kundedata, opgaveplanlægning og fakturering.

myJobPlanner

Support af integration

support@myjobplanner.com

myJobPlanner – Jobstyring for servicefirmaer

myJobPlanner hjælper dit firma med at holde styr på kundedata, planlægning af opgaver og fakturering. Missionen er at hjælpe servicefirmaer med at fokusere på deres kernekompetencer i stedet for at bruge tid på administration.

Med myJobPlanner får du:

  • Synkronisering af kundedata
  • Automatisk oprettelse af faktura
  • Fri telefonisk support og rådgivning
  • En tryg opstart — myJobPlanner hjælper dig godt i gang.

Så smart er det:

Med myJobPlanners Dinero integration, bliver dine kundedata automatisk synkroniseret og du kan oprette alle dine faktura til rette tid, med et enkelt klik.

Hvordan kommer jeg i gang?

Hvis du allerede har en myJobPlanner konto så følg denne opsætningsguide
myJobPlanner er gratis at komme i gang med.

Har du ikke en bruger kan du oprette dig her


Support af integration

support@myjobplanner.com

Anmeldelser

Ingen anmeldelser endnu