TimeOps

Få automatisk synkroniseret dine informationer, som fx dine kontakter, og få nemmere fakturering.

TimeOps

Support af integration

morten@timeops.dk

Om TimeOps

TimeOps er Danmarks mest simple timeregistreringssystem udviklet af en af Dineros egne udviklere. Missionen er at sætte en stopper for al den spildtid, som virksomhederne hver eneste dag bruger på holde styr på timerne.

Med integrationen får du:

  • Danmarks simpleste system til tidsregistrering
  • Styring af kunder og projekter
  • Registrering fra både computer, tablet og telefon
  • Rapporter, som du kan downloade og sende direkte til dine kunder
  • Integrationer, der letter din hverdag.

Og det er bare den del af de ting, du får direkte i TimeOps. Når du sætter Dinero sammen med TimeOps, begynder gaveregnen.

Dinero + TimeOps =​ ❤

Alle de informationer, som man normalt skulle oprette begge steder (fx dine kontakter) bliver automatisk synkroniseret mellem TimeOps og Dinero. Det betyder, at de kontakter, du har i TimeOps, også findes i Dinero – og omvendt. Uanset hvor de først blev oprettet.

Fakturering af dine kunder bliver også nemmere. I TimeOps har dine registreringer flere stadier, og et af dem er faktureret. Så når du sidder i TimeOps og er ved at hente dine rapporter, kan du samtidig oprette en faktura og sende den afsted direkte fra Dinero, uden at du selv skal hoppe frem og tilbage mellem TimeOps og Dinero.

Kom godt i gang

Du kan læse meget mere om timeregistrering her​, og hvis du ikke har en ​konto hos TimeOps​ endnu, kan det oprettes på under 30 sekunder.

Se ny lov om timeregistrering.

Support af integration

morten@timeops.dk

Anmeldelser

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram