Udgivet 21/02/2019
Læsetid: under 2 min.

Test vores nye design

Camilla Bengtsson
Skrevet af Camilla Bengtsson

Tusind tak, fordi du vil være med til at teste vores nye design. Vi glæder os helt vildt til at vise det frem 😍

Et par ting du lige skal være opmærksom på:

Du skal oprette en ny bruger

For at se og teste det nye design skal du oprette en ny bruger.

Klik på nedenstående link
-> indtast en e-mailadresse
-> vælg et password
-> klik “Opret ny konto”
-> opret din virksomhed
Så er du i gang.

Sandkassen gemmer ikke data i dit regnskab

Dinero sandkassen er et legeland. Her kan du oprette fakturaer, bogføre og afregne moms og meget andet, uden det bliver gemt i dit rigtige regnskab.

Så længe sandkassen er online, kan du logge ind og lege videre med de ting, du har oprettet. Men når testsiden lukker igen om en uges tid, så forsvinder alt det indtastede data og kan ikke genskabes.

Ingen mails vil blive sendt

Du kan roligt trykke på “send e-mail”. I sandkassen bliver e-mailen nemlig ikke afsendt rigtigt, det er bare noget, vi leger 🤓

Nøgletal

Nøgletal sammenligner dig ikke med andre virksomheder. Uanset hvor mange bilag du opretter i sandkassen, vil du altid stå som “Nr. 1 ud af 1 anden virksomhed” 🏆

Rigtig god fornøjelse!

Vi glæder os til at høre hvad du synes om det 😎

Nederst i højre hjørne af skærmen kan du indsende din feedback til designet. Beskriv meget gerne hvilke funktioner du giver feedback på.

På forhånd tak 🙂

Del denne artikel

  • Del på Facebook
  • Del på Linkedin
  • Del på X
  • Kopier link

Camilla Bengtsson
Camilla Bengtsson Dinero
Camilla er chef for Dineros supportteam. Hun bevarer det forkromede overblik over de ønsker og behov, Dinero-brugerne vender tilbage med på blandt andet Trustpilot og til vores dygtige team af supportere. Alt sammen for at gøre vores brugere endnu mere tilfredse.

Skriv en kommentar

7 kommentarer

  1. Hej Cengiz

    Jeg tager bestemt din feedback med videre til produktchefen, så vi kan få rettet de sidste ting.

    Det du skriver om mobilversionen og feedback på mail undre mig dog gevaldigt. Er det muligt du vedhæfter dine faktura som PDF på udsendelsen? Vi kan nemlig kun tjekke om din kunde åbner linket i mailen, så hvis fakturaen er vedhæftet som PDF, og de henter den, kan vi ikke spore om de ser den.

    Med hensyn til mobilappen må du meget gerne skrive os en mail på support@dinero.dk eller komme på chatten, så vi kan opklare den!

    Tusind tak for dit input.

    De bedste hilsner Rasmus – Dinero

  2. Jeg er frisk på det nye design. Fundamentet er det samme og brugervenligheden er opretholdt. -Det skal siges, at jeg ikke oplever sløret tekst nogen steder. -Animationerne er minimale og på ingen måder forstyrrende (venstre-panelet kan endda skjules for mere simpelt design) -Er ikke stødt på nogen fejlkoder, endnu.

    -Betalingsdatoen når betalinger på salgsfaktura skal registreres, er tom (hvor den før var på dagens dato). Den skal indstilles manuelt for hver betaling. -Piltaster kan ikke bruges under oprettelse af salgsfaktura. Fx når man vælger kunde eller produkt. -Feedback på mail (om den er set/downloaded/printet) virker for hver 20’ende kunde. -Jeg mangler en funktion, hvor jeg kan sende en bekræft på betaling til mine erhvervskunder. -Mobilversionen har sider og steder hvor den ene halvdel er dansk, den anden engelsk.

  3. Hej Ronny

    Man ikke ændre betalingsbetingelser direkte i designeren, så jeg er ikke helt med på, hvor du har fået lavet rettelsen.

    Vil du ikke komme på vores chat support, så kan vi sammen se på, hvordan vi får det fikset tilbage?

    De bedste hilsner Rasmus fra Dinero

  4. I det “gamle” design rettede jeg indbetalingskontonavnet i faktura-designeren. Det medførte så at kontonavnet ændrede sig i hele regnskabet, og fuckede alt op. Fjern funktionen i DESIGNEREN hvis i ikke kan overskue at programere det så det kun er designet der ændre sig, og ikke hele regnskabet.

  5. Hej Andreas og Kenneth

    Tusind tak for jeres meget grundige feedback 🙏. Jeg har samlet det med alt det andet feedback vi har fået ind, og så gennemgår vi hvert enkelt punkt med produktchefen inden den endelige launch.

    I må have en rigtig dejlig dag.

    De bedste hilsner Camilla fra Dinero

  6. * Drop de animerede side-ikoner please, jeg er her for at lave regnskab, og det er virkelig forstyrrende at se på. * Når jeg opretter en kontakt får jeg beskeden “ups, kontakten kunne ikke oprettes”, fejlkode 400, hvis det er invalid data (ser det ud til, da jeg ikke valgte blandt listen af firmaer der kom da jeg startede med at taste) men det fortæller i mig bare ikke * “ny kontakt” og har tastet et firma, og holder musen over “pro+” ikonet, er tekstet i boksen meget sløret. * Kunde siden, åbner alle actions (plus ikonet) i nye faner, ikke særlig brugervenligt. * Jeg er personligt ikke fan af placeringen af jeres toaster, den blokerer meget af mit arbejdsområde * Teksten i “nyt produkt” er også sløret * Faktisk er det de fleste modals hvor teksten er sløret * På min overblik kan jeg ikke klikke “registrer betaling”

  7. Har kigget på det, og umiddelbart ser det jo rigtig lækkert ud. Tænker at hastigheden har mere at gøre med at det er på en sandkasse/test instans, fremfor produktion.

    Umiddelbart er der 2 ting:

    1. Når jeg går under Konto -> Min Konto, og f.eks. klikker mig ind under min bruger profil, så mangler jeg et direkte link tilbage til mit “Dashboard”. Jeg SKAL gå ind under min firma-liste, og så til mit firma. Lige pt. kan jeg klikke på Dinero logoet, som tager mig tilbage til mit dashboard. Ville være rart hvis det samme skete i det nye design.

    2. Jeg fandt ud af at hvis jeg går ind under Kontakter -> Kundesaldoliste, og derefter klikker på “Regnskabsår 2019” og igen derunder klikker på “Regnskabsår 2019”, så får jeg en 404. Dette skyldes at jeg ryger til URL’en …dinero.dk/164/2019-01/contacts/balance/contacts, i stedet for …dinero.dk/164/2019-01

    Jeg kigger videre, men umiddelbart ser det rigtig fint ud.

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram