Skift regnskabsprogram til Dinero - vi flytter dit regnskab HELT GRATIS - Læs mere her
X

Kontakt Dinero

Har du en Dinero-konto?

X

Del din gode idé med os

Har du en super god idé, som ikke er på vores roadmap? Så vil vi elske at høre fra dig.

X

Opret gratis konto

X

Stil os et spørgsmål

Ryk din kunde for betaling – Sådan sender du en rykker til en kunde

David Andersen Sidst opdateret: 13/11/2017
Den 24. juni 2014

Du kender sikkert scenariet: Du har sendt en faktura til en af dine kunder – hvorefter kunden ikke betaler indenfor den aftalte tid. Når du har sendt fakturen til kunden via Dinero, kan du let sende en påmindelse eller en rykker.

Sådan rykker du dine kunder i Dinero

Tips og bonusinfo: 

  1. Hvis du ønsker at gå i detaljen med, hvordan vi udregner rykkerrenten, kan du gøre det her.
  2. Der skal gå minimum 10 dage mellem, at du kan sende en rykker til din kunde.
  3. Hvis du har sendt en af dine kunder en rykker, og kunden efterfølgende kun indbetaler det oprindelige fakturabeløb – kan du vælge at acceptere det. Det kræver så, at du i Dinero “annullerer” rykkergebyret og renterne. Hvordan du gør det, kan du læse mere om her.
  4. Kan jeg tilføje kompensationsgebyr på mine rykkere? JEP – se mere i guidens punkt 3.
  • Var denne artikel nyttig?
  • Ja   Nej

Gør som andre virksomheder!

Få en Dinero konto og få styr på dit regnskab - det er helt gratis og uden binding