Skift regnskabsprogram til Dinero - vi flytter dit regnskab HELT GRATIS - Læs mere her
X

Kontakt Dinero

Har du en Dinero-konto?

X

Del din gode idé med os

Har du en super god idé, som ikke er på vores roadmap? Så vil vi elske at høre fra dig.

X

Opret gratis konto

X

Stil os et spørgsmål

Inkasso – Sådan sender du en kunde til inkasso i Dinero

David Andersen Sidst opdateret: 05/04/2018
Den 7. august 2014

Det irriterende er sket! Du har sendt flere rykkere til din kunde, men har ikke modtaget betalingen. Du ser nu ingen anden udvej end at sende fakturaen til inkasso.

Da Dinero har samarbejde med inkassobureauet Collectia, er dine penge, hvis du er Pro-bruger, kun ét klik væk, og det koster dig intet – og du behøver ikke være bange for at sende dine kunder til inkasso.

Hvordan sender jeg en rykker til inkasso gennem Dinero?

Salg -> ‘Tryk ind på fakturaen’ -> Opret inkassosag

Denne knap kommer frem, når der er sendt minimum to rykkere på en faktura, og rykker nummer to (eller tre) er sendt for minimum 10 dage siden. Er du i tvivl om, hvordan du sender en rykker til en kunde? Så tag et kig her.

1

 

Hvad koster det at sende en sag til inkasso? 

Yderligere informationer:

  • Collectias generelle betingelser kan du læse her.
  • Inden du afsender en sag til inkasso fra Dinero, har vi skrevet lidt om, du skal acceptere – det kan du læse inden du afsender din sag til Collectia. Vær blandt andet opmærksom på, at din sag ændrer sig, hvis din kunde er uenig i kravet.
  • Er der noget, du er i tvivl om, så tag og giv Collectia et kald på tlf. 77 30 13 62 eller send dem en mail på 17@collectia.dk.
  • Har du haft en sag til inkasso, hvor det er lykkedes at hente pengene hjem? Se her, hvordan det bogføres i Dinero.

Held og lykke med at få dine penge inddrevet!

  • Var denne artikel nyttig?
  • Ja   Nej

Gør som andre virksomheder!

Få en Dinero konto og få styr på dit regnskab - det er helt gratis og uden binding