Regnskabsprogrammet til fotografer

Dineros regnskabsprogram holder styr på dine indtægter og udgifter, så du kan holde fokus på de flotte billeder.

Hurtig fakturering på farten

Få styr på papirarbejdet hurtigere, end du kan trykke på udløserknappen, eller lad Dineros bogføringsassistent guide dig til korrekt bogføring. Er du lost – så husk, at supporten sidder klar fra kl. 8-23. Hver dag!

iPad regnskabsprogram til fotograf

Mist aldrig en kvittering

Er tid en mangelvare, og vil du hellere tage en masse fede billeder end holde styr på krøllede kvitteringer? Med Dineros app kan du tage billeder af dine kvitteringer, så de automatisk bliver uploadet til regnskabet.

Et hav af integrationer

Dineros integrationer er med til at gøre dit liv som fotograf lidt nemmere – og regnskabslivet lidt mere simpelt. Du kan blandt andet få en integration til at holde styr på kørselsregnskab, når du er ude for at tage billeder. På den måde snakker alle dine systemer og programmer sammen.

Godkendt af Erhvervsstyrelsen

Med den nye bogføringslov skal bilag og arbejdsgange være digitale. Det betyder blandt andet, at alt skal registreres og opbevares digitalt i et certificeret og godkendt regnskabsprogram. Der skal også løbende tages sikkerhedskopier af alt regnskabsmateriale og meget andet for at leve op til kravene i den nye bogføringslov.

Dinero er et godkendt og certificeret regnskabsprogram (registreringsnummer: fob165082), så du kan trygt bruge Dinero til regnskab og bogføring.

0

Aktive virksomheder

0

Sendte fakturaer

0

Brugere online nu

Hold fokus på de flotte billeder

Fotografer har mange kunder og er ofte på farten – derfor har du sikkert ikke altid tid til at sidde ved skrivebordet for at fakturere og holde styr på bilag. Dinero er regnskabsprogrammet, der hjælper fotografer med ikke at blive blændede af bogføring. Vi har styr på dine indtægter og udgifter, så du kan fokusere på at tage de perfekte billeder.

Gør det nemt at være fotograf – brug vores integrationer

Med i pakken har vi en masse integrationer til andre virksomheder, som er med til at gøre regnskabslivet lidt mere simpelt. Integrationen Mileage Book er et godt eksempel, da integrationen som holder styr på dit kørselsregnskab, som automatisk bliver bogført i Dinero. Køreture registreres via en GPS fra Mileage Book, og du skal bare skrive, hvad formålet med din tur var – så sørger integrationen for, at dit kørselsregnskabet lever op til Skattestyrelsens krav.

En anden værdifuld funktion er vores samarbejde med MobilePay. Med MobilePay-logo på din faktura kan din kunde swipe og overføre penge til dig med det samme. Det bliver ganske enkelt ikke lettere at være fotograf udenfor kontoret.

Få Dinero, og brug tiden fornuftigt

Opret din fotograf-virksomhed hos Dinero i dag og gør din tid med bogholderi, regnskab og bilag både kortere og nemmere.

Med Dinero Starter får du et gratis regnskabsprogram. Med Dinero Pro får du dog en masse ekstra funktioner, som gør bogføringen endnu nemmere. 
Læs mere om forskellen på versionerne her.

Er du i tvivl, om vi er det rigtige regnskabsmatch for dig? Så kontakt vores support for at høre, hvordan vi kan hjælpe dig. Vi flytter dit regnskab helt gratis – udfyld denne kontaktformular, så kontakter vi dig for en snak om, hvordan vi bedst flytter dig til Dinero.

Oftest stillede spørgsmål

Med Dinero kan du nemt og hurtigt fokusere på det vigtigste som fotograf – nemlig kunderne. Regnskabsprogrammet holder styr på dine indtægter og udgifter, så du kan stille skarpt på at yde den bedste service for dine kunder.

Du slipper for bogføringsbøvl og manuelt tastearbejde, når du vælger Dinero som regnskabsprogram. De integrerede funktioner hjælper dig med at bogføre alt korrekt og hurtigt, og det kræver kun få klik med bogføringsskabelonerne.

Få styr på papirarbejdet hurtigere, end du kan nå at sige “smiiiiil”. Supporten sidder klar fra 8-23 hver eneste dag året rundt, hvis du har spørgsmål til programmet eller bogføring af udstyr, software, lokaler, rejseudgifter og andet.

Et regnskabsprogram til fotografer kan sagtens være gratis. Det afhænger meget af, hvad dine behov er. Med Dinero Starter får du adgang til alle de basale funktioner, så du fx kan sende fakturaer og rykkere og modtage betaling med kreditkort og MobilePay.

Hvis du gerne vil have fx automatisk bankafstemning, adgang til Assistenten, integrationer og den fulde fakturadesigner, skal du vælge Dinero Pro. For et mindre beløb hver måned får du adgang til alle funktioner og integrationer, så du virkelig kan sætte spot på arbejdet – regnskabet klarer vi for dig.

Du får overstået bogføringen hurtigt, nemt og korrekt, så du i stedet kan fokusere al din energi på kreative design og billeder – skabe værdi for dig og dine kunder. Du skal heller ikke være bekymret for at miste kvitteringer. Du tager bare et billede med appen. Så er de uploadet til regnskabet.

Hurtig fakturering på farten er en anden klar fordel. Hvis du har flere opgaver på en dag, kan du få ordnet alt det praktiske, mens du er på farten. I mobil-appen kan du fx fakturere kunden for det netop overståede arbejde eller sende tilbud til ham, du lige har snakket med.

Er du sikker på, at du får alle de fradrag, du faktisk er berettiget til? Med et godt regnskabsprogram sikrer du, at du benytter dig af dine fradrag – og i bund og grund sparer penge.

Med Dinero får du alt det, du har brug for lige nu – og fremadrettet. Regnskabsprogrammet er nemlig designet til at gøre regnskabet for små og mellemstore virksomheder nemt, hurtigt og simpelt. Du slipper for at sidde og bruge tid ved skrivebordet for at fakturere og få styr på bilagene.

Du bruger sikkert andre systemer i virksomheden også. Dem kan du integrere med Dinero, så hele processen synkroniseres. Mange ting overføres automatisk, så du slipper for tidskrævende dobbeltarbejde i forskellige systemer. Fx kan dit kørselsregnskab automatisk blive overført til Dinero og bogført.

Vi hjælper dig også med at få dine penge. Du kan se, når kunden har set din faktura. Betaler han ikke, kan du enten sende en påmindelse eller rykker (vi har allerede beregnet gebyret for dig). Hvis du giver kunderne mulighed for at betale med fx MobilePay, øger du chancen for, at de betaler til tiden betragteligt. De skal blot swipe og overføre, som du kender det.

Skatteopgørelsen hjælper vi også gerne med. Du får serveret alle relevante tal, så de er lige til at kopiere ind for enkeltmandsvirksomheden. Vi kan også hjælpe med årsopgørelsen til dit selskab.

Du bruger sikkert allerede et par forskellige systemer i virksomheden til arbejdet. Vi har integrationer til det meste, så du fx kan få automatisk bogføring af salg fra webshop, lønsystem, betalingsløsninger og mange andre ting.

Integrationerne har vi inddelt efter branche og kategori, så du nemt og hurtigt kan finde den integration, som skaber ekstra værdi for dig og din virksomhed. Få overført relevant tal fra andre systemer, hold overblikket over økonomien med letforståelige grafer, gem dine bilag og fakturaer og meget andet helt automatisk.

Hvis du har ansatte, kan du integrere Dinero-regnskabet med lønsystemet, så du slipper for at indtaste løn og indlæse filer manuelt. Hvis du kun er dig i virksomheden, kan du med Dinero Pro lave én gratis lønseddel til dig selv hver måned.

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram