Integration til Bikedesk

Få automatisk bogført din kasseopgørelse direkte ind i Dineros kassekladde.

Bikedesk logo i blå

Anmeldelser

For support kontakt info@bikedesk.dk

Bikedesk er fremtidens all-in-one retail system til cykelbutikker.

Bikedesk’s mål er at lave det letteste og bedste system på markedet. De vil hjælpe cykelforhandlere med at spare tid, og tjene flere penge. Systemet holder styr på værksted, lager kassesystem, kundekartotek og meget mere.

Bruger du bikedesk kassesystem i din cykelbutik, så vil du automatisk få bogført dagsopgørelsen direkte ind i Dinero Regnskabsprograms kasseklade.
På den måde kan du lave al bogføring med kun få klik og spare tid. Det bliver nemmere at styre sin kasse, og lager samt sit regnskab – det hele på én gang som cykelsmed.

Det virker på alle platforme og man kan logge lige som man har behov for.

Systemet indeholder mange funktioner som en moderne cykelhandler har brug for:

  • Oprettelse af arbejdskort og cykelsalg med få klik
  • Egne standardopgaver og sms templates
  • Kundehistorik og auto serviceindkaldelser
  • Print af A4 garantibevis og servicebog
  • Lager med stelnummerstyring
  • Mailchimp integration og kort over kundekreds
  • Brugervenligt og ingen begrænsninger på samtidige brugere
  • Levere skræddersyet hjemmesider til cykelforhandlere.

Læs mere om bikedesk på bikedesk.dk.

Læs her hvad Dinero kan gøre for dig, hvis du forhandler med cykler på nettet, eller i en fysisk butik.

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram