Om KundeStatus
Er du bruger i KundeStatus, der hjælper med simpel sagsstyring til håndværkere, kan du med denne integration automatisk overføre sagens detaljer til Dinero og oprette en faktura.
Opret en faktura med ét klik
Det fungerer således, at du blot udfylder sagens oplysninger i KundeStatus, som du plejer. Da du allerede har indtastet kundens oplysninger, antal brugte materialer, arbejdstimer og en beskrivelse af sagen, kan du bruge disse oplysninger til at oprette en faktura for dig.
Når du er klar til at afslutte sagen, kan du med bare ét klik overføre oplysningerne til Dinero og oprette en faktura.
Slut med manuel indtastning
Med Dinero-integrationen slipper du for at indtaste din faktura manuelt, da alle oplysningerne allerede er oprettet af jeres ansatte.
Sådan kommer du i gang med KundeStatus
Du får integrationen ved at klikke på linket her. Her kan du også se en video, hvor de viser, hvordan det fungerer i praksis.
Læs mere om Dinero Regnskabsprogram for håndværkere