Simply CRM

Synkroniser dine kunder (organisationer og kontakter), faktura og produkter til Dinero.

Simply logo i sort

Support af integration

support@simply-crm.dk

Om Simply CRM

Simply CRM gør det nemt at holde styr på kunder og salg, projekter og opgaver.

Nemt og enkelt CRM – fuldt integreret med Dinero

Simply CRM fortæller at de er Danmarks nemmeste og mest effektive CRM-system – som naturligvis er fuldt integreret med Dinero.

Med Simply CRM får du:

  • Dansk support på chat, mail og telefon
  • Fuld integration til Dinero – helt gratis
  • Styr på dine leads, kunder og deres virksomheder
  • Mulighed for at oprette salgsmuligheder – samt konvertere disse til tilbud og faktura
  • Overblik over hele din salgstragt og pipeline
  • Nemt samarbejde på tværs af geografi og tidszoner
  • Rapporter på alle felter i Simply CRM – f.eks. antallet af kunder inden for et specifikt segment, geografi eller andet.

I Simply CRM kan du synkronisere dine kunder (organisationer og kontakter), fakturaer og produkter til Dinero. Hurtigt og nemt.

Hvis du vil starte enklere ud, kan du nøjes med bare at synkronisere kunder og arbejde med fakturaer direkte i Dinero.

Spørgsmål? Så kontakter du naturligvis bare Simply CRM.

Mere end CRM

Simply CRM er bygget til at være det mest enkle og bedste CRM på markedet. Men i praksis kan du meget mere end blot CRM. Du får også:

  • Fuld projektstyring med milepæle og opgaver
  • Automatisering af arbejdsgange med workflows
  • Adgang til at booke aftaler med kunder og sende automatiske påmindelser
  • Bedre styr på leverandører, produkter, dokumenter, FAQ’er – og meget andet.
Simply CRM test

Prøv hvor nemt det er – på to minutter

Simply CRM er sat i verden for at gøre det nemmere for dig at drive din virksomhed. Det er også nemt at komme i gang:

  1. Opret en konto hos Simply CRM – det kan du gøre ved at klikke her
  2. Log ind i Simply CRM med dit tilsendte brugernavn og kodeord
  3. Gå til indstillinger → Andre indstillinger → Dinero
  4. Klik på rediger-knappen for at redigere
  5. Indtast dit Dinero virksomheds-ID og din Dinero API-nøgle.

Nu er du klar til at arbejde med dine kunder i Simply CRM, og kan synkronisere både kunder, produkter og faktura til Dinero.

Spørgsmål? Så fang dem på chatten, skriv til dem på support@simply-crm.dk, eller giv dem et kald på 70 235 230 – de sidder klar.

Support af integration

support@simply-crm.dk

Anmeldelser

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram