Aktiv fundraising
Aktiv Fundfraising grøn fra Steffen Gregersen

Aktiv Fundraising ApS

“Hvis jeg skal pege på én funktion som favorit, må det vel næsten være supporten.”

Steffen Gregersen

Hvad din laver virksomhed?

I Aktiv Fundraising ApS arbejder vi med projektudvikling og fundraising til foreninger, organisationer og lignende. Det kan typisk være udvidelse af idrætshaller, anlæg af aktivitetspladser, udvidelse af klubhuse, klimasikringer, byudvikling, bevaringsværdige bygninger og skibe og lignende, men også sociale og kunstneriske projekter.

Vi guider vore kunder gennem hele processen fra idé og frem til fuld finansiering og udbetaling af midler fra fonde. Derudover udarbejder vi ansøgningsmateriale til fondene og får søgt fondene til kundernes projekter.

Hvad er jeres vision?

Vores vision er at skabe rammer for gode og aktive liv for mennesker hele livet. Det gør vi ved at hjælpe de mange idéer, der florerer rundt om i hele landet, hele vejen til realisering. Der er mange aktive mennesker i foreningerne rundt om i landet, som har stor forstand på det som deres forening arbejder med og står med idéer til hvordan de kan gavne mange flere mennesker. Men det er kun få af dem, der aner, hvordan de skal komme videre med deres idé ift. finansiering.

Hvorfor har du valgt Dinero?

Jeg valgte at springe på helt fra starten, da det kun var til fakturering for at teste det af. I Dinero slipper for en masse besværligheder, som man i andre regnskabsprogrammer kan bruge timer på at få til at stemme og så er man tilmed ikke sikker på, at det er helt korrekt. Så jeg skiftede, fordi at det gør min bogføring nemmere og med større præcision end ellers.

Hvad er din favoritfunktion ved Dinero?

Der er flere funktioner jeg fristes til at fremhæve her, men de to vigtigste er Dinero Crowd og bogføringshjælpen. Dinero Crowd gør bogføringen meget hurtig, da langt de fleste bilag scannes og det meste data overføres automatisk, ligesom den selv foreslår, hvor og hvordan den skal bogføres. Det gør, at man lynhurtigt kan komme i bund med en stak bilag til bogføring.

Derudover er jeg vild med, at jeg rent faktisk kan få hjælp til selve bogføringen, og hvordan jeg bør gøre i forskellige situationer. Bare denne ene funktion tjener jo prisen hjem hvert år på Dinero Pro ift. sparede udgifter til min revisor.

Hvordan gør Dinero din hverdag lettere?

Som travl iværksætter i en virksomhed, der bare vokser og vokser, så er det ikke bogføringen, der altid ligger øverst i prioriteringen. Dog kan jeg godt lide at have fingeren på pulsen og have styr på bogføringen, så jeg ikke kommer månedsvis bagud. Derfor er det vigtigt for mig at det er en let og hurtig proces at føre bogføringen ajour. Det kan jeg gøre hurtigt og nemt med Dinero.

Desuden kan jeg stort set altid få support på de tidspunkter, jeg vælger at bogføre på. Det er typisk på skæve tidspunkter, og her kan jeg stadig få fat i supporten. For når først jeg har fat i bilagene, så er det irriterende at skulle lægge det væk igen og vente flere dage på svar, før man kan komme videre.

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram