WorkAway
WorkAway papirflyver

Workaway.dk

“Vi har valgt Dinero, da det er brugervenligt og nemt at bruge.”

Lars Lottrup

Hvad laver din virksomhed?

I WorkAway arrangerer vi arbejdsrejser for iværksættere. Det er fortrinsvis til Spanien, vi rejser til på tider af året, hvor vejret er godt, og solen er varm. Her kan du komme afsted til sol, pool og dejlig spansk mad, uden at Dinero spytter fakturaen retur.

Der er 20-25 deltagere på en tur. De er fra meget forskellige brancher, men fælles for dem er altid et positivt livssyn, viljen og drivet til at udvikle deres forretning og en interesse i at hjælpe andre med deres virksomhed.
Oftest er vores destination en gammel vingård nord for Barcelona. Der er godt internet, poolen har udsigt over dalen, og der er en meget dygtig spansk kok. Overnatning sker i værelser med 2-4 senge, men det er sjældent der man opholder sig, da der er mange små kroge i huset, hvor man kan sidde, og der er to store rum med plads til mange. Man kan endda sidde ved poolen med sin bærbare, da nettet også dækker der. 4-5 gange i løbet af ugen afholdes der sessions. her kan man dele en udfordring og få andres indspark til en løsning, eller det er med fokus på andres gode tip til salg eller tools.

Hvad er din vision?

Konceptet startede i 2012 og er siden blevet holdt meget i den oprindelige ånd. Vores mål er at lave fire ture om året med nogle af Danmarks sejeste iværksættere, så de sammen får et netværk, der sparker r*v.

Hvorfor valgte du Dinero?

Vi har valgt Dinero, da det er brugervenligt og nemt at bruge. Der er fleksibilitet, så fakturaer kan oprettes på farten, og bilag bare kan fotograferes, så er de i systemet. Har du prøvet at være på en firmarejse, og når du kommer hjem, så er kufferten fuld af bilag, der skal sorteres. Det kommer man let udenom med Dinero.

Hvad er din favoritfunktion og hvorfor?

Helt klart at man bare fotograferer sin kvittering, og så er den i systemet. Supporten skal dog også nævnes. Det at der sidder folk, der faktisk har forstand på regnskab, og som kan hjælpe dig.

Og lige endnu en ting. At man i oversigten over sendte fakturaer kan se, om de er blevet set af modtageren. Det letter mit arbejde meget med at finde ud af, hvorfor en faktura ikke er betalt.

Hvordan gør Dinero din hverdag nemmere?

Jeg kan sende fakturaer og afstemme med betalinger. Min bogholder taster så alle udgifter. Det gør det let for mig, at vi begge kan tilgå samme system – og at det kan gøre fra alle steder i verden. Hvis der er en kunde, der ikke modtager en faktura, så får jeg også en besked, så jeg kan undersøge, om der er noget galt.

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram