Parkér dine bilag i skyen
Alle dine bilag gemmes i skyen, så du altid har dem samlet ét sted. Det er slut med papirer og fysiske bilag, som kan blive væk. Det er nemt at uploade alle dine kvitteringer og fakturaer, så du får et godt overblik over alle dine bilag. Ved at have dine
bilag i skyen er det nemt og hurtigt at bogføre helt automatisk.
Bankafstemning med automatgear
Med
automatisk bankafstemning sparer du tid på bogføring og regnskab. Med denne funktion kan du være sikker på at kassen stemmer, og du slipper for manuelt arbejde, så du i stedet kan fokusere på din virksomhed.
Opret gratis konto
Godkendt af Erhvervsstyrelsen
Med
den nye bogføringslov skal bilag og arbejdsgange være digitale. Det betyder blandt andet, at alt skal registreres og opbevares digitalt i et certificeret og godkendt regnskabsprogram. Der skal også løbende tages sikkerhedskopier af alt regnskabsmateriale og meget andet for at leve op til kravene i den nye bogføringslov.
Dinero er et godkendt og certificeret regnskabsprogram (registreringsnummer: fob165082), så du kan trygt bruge Dinero til regnskab og bogføring.
Assistenten holder styr på dit regnskab
Hold styr på de løse ender i dit regnskab med
Assistenten. Funktionen viser dig alle de opgaver, som du endnu ikke har løst. Du kan med ét klik klare bogføringen, så du har mere tid til forretningen og kunderne. Assistenten arbejder 24 timer i døgnet og alle dine opgaver er samlet ét sted.
Læs mere om Assistenten her
Er du i tvivl om, vi er det rigtige regnskabsmatch for dig? Så kontakt vores support for at høre, hvordan vi bedst hjælper dig. Vi flytter dit regnskab helt gratis – udfyld denne kontaktformular, så kontakter vi dig til en snak om, hvordan vi bedst flytter dig til Dinero.
Fakturering – ligeud ad landevejen
Med et nemt regnskabsprogram til bilforhandlere får du mere tid til at fokusere på dine kunder og din bilforretning. Vi gør det nemt for dig at sende en faktura afsted på SMS. Med fakturadesigneren og vores store udvalg af fakturaskabeloner kan du give dine fakturaer et professionelt udseende og selv vælge, hvordan de skal se ud.
Prøv faktura-tracking, hvor du kan holde øje med, hvem der har betalt, og hvem der mangler at betale. Det hele sker automatisk. Du får et overskueligt overblik over dine kunders skyldige beløb med kunde- og leverandørsaldolister, som også viser, hvad du skylder leverandørerne.
Kom i gang med Dinero
Skal vi hjælpe dig med at komme i gang? Så kan du deltage i et af vores gratis regnskabskurser, hvor du får en rundtur i Dinero og lærer at bruge programmet, så du er helt klar til at komme i gang med regnskabsarbejdet. Dinero Starter er et gratis regnskabsprogram. Hvis du vil gøre regnskabet endnu nemmere, kan du prøve Dinero Pro gratis i 30 dage.
Oftest stillede spørgsmål
Med Dinero regnskabsprogram får du mere tid til at fokusere på det, du brænder for, i stedet for at bruge tid på regnskab. Bogføringen klares nemt og automatisk med alle vores funktioner.
Et godt regnskabsprogram kan integreres til de systemer, du allerede bruger i dag. Det skal være så nemt for dig som muligt.
Hvis du vælger Dinero, får du en masse funktioner til forretningens regnskabsarbejde – helt gratis. Ved at downloade vores app kan du klare regnskabet, hvor og hvornår det passer dig.
Ved at vælge Dinero Pro får du adgang til flere funktioner, såsom bogføringsassistenten, automatisk bankafstemning, online bogholderhjælp samt vores mange integrationer. Der findes derudover en lang række andre funktioner, som kan spare dig for at bruge for meget af din tid på regnskab.