Integration (app)

En integration eller en applikation er et tilføjelsesprogram, som du kan bruge sammen med blandt andet Dinero og på den måde optimere dine arbejdsprocesser og øge brugervenligheden. Både for dig selv og dine kunder.

  • Læsetid: 2 min.

  • Sidst opdateret 30/06/2023


Hvad er en integration (app)?

Hvis du eksempelvis benytter dig af Dineros regnskabsprogram, kan du med integrationer eller applikationer knytte funktioner til dit regnskabsprogram, som er med til at gøre dine arbejdsgange lettere og mere brugervenlige.

En systemintegration har mange fordele, da den både er med til at effektivisere en masse processer, samtidig med at den frigiver tid og ressourcer og øger fleksibiliteten.

Helt afhængigt af din virksomheds art er der forskellige integrationer, der giver mest mening for dig at benytte. Lad os i det følgende se nærmere på nogle forskellige typer.

Integrationer til Dinero

Du kan finde integrationer til snart sagt ethvert behov – uanset om du er den glade ejer af en webshop, eller du driver en VVS-virksomhed.

Fælles for alle disse applikationer eller integrationer er, at de virker upåklageligt sammen med regnskabsprogrammet fra Dinero.

Webshop-integrationer

Hvis du har en WooCommerce-webshop, kan du se nærmere på denne integration, som gør dit arbejde lettere. Her kan du selv vælge, hvilke ordrer der skal omdannes til en faktura i Dinero, hvorefter den vil blive bogført og sendt til kunden.

Afhængig af mængden af fakturaer varierer prisen på integrationen fra gratis til et mindre månedligt beløb for at benytte løsningen.

Hvis du har en webshop og benytter dig af en Magento 2-webshop, kan du få Dinero og Magento til at tale bedre sammen. Med en IEX integration kan du let oprette ordrer fra webshoppen som fakturaer i Dinero og automatisk overføre kunder til dit regnskab. Integrationen er en let måde at optimere dine arbejdsgange på.

Udover WooCommerce og Magento 2, finder du også integrationer til Shopify, PrestaShop, ShopOrama m.fl.

Danløn-integration

Du finder også en integration til Danløn, som sikrer dig mod indtastning af fejl og tidskrævende indlæsning af filer. Det er tidsbesparende, ligesom du mindsker risikoen for at indtaste forkert data.

Så i stedet for at lave manuelle indtastninger skal du som sædvanlig lave lønnen i Danløn, hvorefter den er klar til bogføring i Dinero. Så bliver lønnen også automatisk indberettet til SKAT, og der sker en automatisk udsendelse af lønsedler til e-Boks.

MobilePay MyShop

Med MobilePay Myshop kan dine kunder betale deres faktura, uden at de behøver fysisk adgang til et betalingskort. Den ekstra betalingsmulighed er med til at sikre dig dine penge hurtigere.

Du skal være opmærksom på, at hver enkelt faktura maksimalt må udgøre 10.000 kroner inklusive moms, og at fakturaen skal være i danske kroner.

Upodi

Hvis du driver en virksomhed med en abonnementsordning, kan du se nærmere på Upodi. Det er en integration eller applikation, der arbejder sammen med Dinero og hjælper dig med at holde styr på alle de forskellige abonnementsordninger og dermed forskellige betalinger, som du skal have.

Integrationen automatiserer nemlig dine abonnementer og deres tilhørende betalinger, så du altid er sikker på, at den rette kunde får den rette faktura til den rette tid.

Var denne artikel nyttig?

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram