Spring til indholdet

Integration til
Upodi

Automatiseret integration af fakturering, moms samt bogføring af dine abonnenter. Det vil køre helt af sig selv.

Om Upodi

Synes du at det administrative arbejde tager for meget af din tid, og specielt når det kommer til at holde styr på faktureringen af dine forskellige abonnementer? Så fortæller Upodi at de er din nye bedste ven, hvis du sidder du i en abonnements-drevet virksomhed.

Professionel håndtering af dine abonnenter

Softwaren, som gør det lettere for dig som virksomhed at drive din forretning som en abonnementsforretning – uanset hvad du sælger og i hvilken størrelsesorden.
Gennem programmet automatiseres dine abonnementer og deres tilhørende betalinger. Der gør at abonnementshåndteringen sker professionelt – lige fra en kunde signer up til din service til betaling.
Mens Upodi hjælper dig med at holde styr dine abonnenter og leve op til kravene omkring håndtering af følsomme person-data, så sørger Dinero for at regnskabet stemmer overens.

Så nemt er det

I samspil med Dinero, kan du koble Upodi på til at sikre en automatiseret integration af fakturering, moms og bogføring af dine abonnenter – og det kører helt af sig selv måned efter måned. Det tager kun få minutter at sætte integrationen op, hvis du har en Dinero Pro profil. Har du en gratis profil, så kan du nemt opgradere til Dinero Pro.

Hvad kræver det at blive bruger af Upodi?

Programmet bliver den ”Hub”, som forbinder dine eksisterende systemer og sikrer at kunderne afregnes på rette tid og valuta i sikker afstemning med reelt køb.

Lige så nemt det er at integrere til dit ERP-system, lige så let er det at få Upodi til at arbejde sammen med dit CRM-system.

Du får selvfølgelig adgang til Upodi på abonnements-basis. Se hvad det koster lige her.

Du kan også få prøvesmagning med en gratis prøve på Upodi øverst på formularen.

Det får du med Upodi-integrationen

  • Gladere kunder, der får den rigtige regning til tiden
  • Ingen dobbelt-arbejde – Upodi og Dinero synkroniserer deres data hele tiden
  • Mere tid og færre fejl med automatiske regninger
  • Kunde-data og analyse til at optimere dine salgsstrategier
  • En tryg opstart – Vi hjælper dig godt i gang.

Upodi har hovedkontor i Århus, og står klar til at tage en uforpligtende snak om, hvordan lige præcis din virksomhed vil kunne bruge værktøjet til at håndtere jeres abonnements-forretning.

Kontakt på tlf. +45 70 22 56 83 eller hello@upodi.com

Læs mere om abonnementfakturering hos Dinero

0

... har allerede tilmeldt sig dinero!

Vidste du, at der er sendt 0 fakturaer fra Dinero?