Men det betyder ikke, at vi læner os tilbage næste år. Nej du, vi smøger ærmerne yderligere op, så vi kan gøre dit regnskabsliv både sjovere og nemmere.
Her kan du læse lidt om, hvad vi giver os i kast med i 2018.
Fokus på dig og dine behov
I 2018 vil vi gerne bruge en masse tid på at opfylde dine behov.
Vi har de sidste år brugt en masse tid på at opfinde nye, smarte funktioner, der gør dit regnskabsliv nemmere, og det bliver vi selvfølgelig ved med.
Men nu vil vi gerne høre, hvilke behov du har, for du har stensikkert et sted mellem en enkelt og en hel bunke gode idéer til, hvordan vi kan gøre Dinero endnu bedre, hurtigere, sjovere og mere brugbart for dig. Det kan være alt fra småting, der fra tid til anden irriterer dig, til helt nye funktioner, som gør Dinero helt perfekt til dig.
Vi har bedt vores support samle gode forslag, når de har chattet med jer brugere, så vi har allerede samlet en god bunke forslag til nye funktioner og forbedringer. Men vi er altid lydhøre overfor dine forslag.
Send dine idéer her. På forhånd tak 🙂
Mere rating
Vi kommer selvfølgelig til at arbejde videre med vores rating-system, hvor du kan bedømme dine kunder. Hvis rating-systemet ikke lige siger dig noget, kan du læse, hvad Børsen skrev om det.
Formålet med rating-systemet er, at du som Dinero Pro’er aldrig kommer til at miste penge på dårlige betalere og det kommer til at spare dig rigtig mange penge fremover. Og dertil vil vi med din hjælp påvirke virksomhederne til at behandle hinanden ordentligt. Vi vil stoppe de store virksomheder fra at tryne de små, ligesom de små virksomheder skal være gode ved både de store og de andre små.
Lige nu kan du som gratis-bruger se, om en virksomhed er på Flinke-Listen, mens Dinero Pro-brugere blandt andet kan se, hvis en virksomhed er en dårlig betaler, ubehagelig at arbejde sammen med eller under konkurs.
Men vi er på ingen måde færdige med dette spændende projekt. Vi har store planer for, hvordan vi udvikler det, og lige nu søger vi faktisk dedikerede medarbejdere til projektet.
Ja, det er lidt en fluffy omgang, det ved jeg godt. I virkeligheden ville jeg helt vildt gerne fortælle alting, men jeg tillader mig at være lidt nærig med informationen og kalde det en forretningshemmelighed. Men glæd dig, det bliver et fedt og brugbart redskab til dig! 🙂
Synlighed for din virksomhed
Vi er godt 40.000 virksomheder der bruger Dinero. Hvorfor ikke handle lidt mere med hinanden?
Vi kommer med en funktion, hvor du kan give karakterer til alle dine leverandører, altså noget der minder lidt om Trustpilot, men med den forskel, at vi ved hvem du har handlet med og det derfor er langt sværere at snyde. Så er du flink ved dine kunder, kan du glæde dig til at få flere af dem i 2018.
(Næsten) ny app
Vi har en næsten ny app lige på trapperne. Faktisk er den i test lige nu, og den glæder jeg mig til at præsentere for dig.
“Næsten ny” dækker over, at der er tale om en redesignet version af den nuværende app til iPhone og Android. Den kommer både til at se mere lækker ud, men der kommer også en masse nye, gode funktioner til dig.
I løbet af 2018 vil du kunne fuldføre bogføring af køb i appen, og du kan få hjælp af supporten direkte i appen.
Men vi har endnu større planer med appen. Forhåbentlig – vi krydser fingre, for det er ude af vores hænder – men forhåbentlig kan vi i løbet af 2018 lancere en bankintegration i appen, så du kan tjekke din netbank via appen. Den del er afhængig af, om bankerne står i stampe, eller om de har lyst til at være del af den seriøse, digitale udvikling. For det har vi.
Generelt kommer vi til at bruge rigtig meget tid og mange kræfter på at lave en super-app til dig i 2018, for det er her regnskabsfremtiden ligger.
Bankintegration
2018 er året hvor vi vil integrere med bankerne og på den måde automatisere så meget som muligt for Pro-brugerne.
Det er ikke alle banker der tilbyder integration, men dem der gør, vil vi forbinde til.
Bankafstemning
Når banken er integreret, vil vi kunne afstemme dine bilag hurtigt og effektivt, ved hjælp af machine learning.
Det vil betyde at du som Pro’er vil opleve, at den daglige bogføring bliver mere præcis og langt hurtigere overstået.
Det vil virkelig betyde en stor fordel for mange.
GDPR
Flere brugere har allerede spurgt ind til vores arbejde med GDPR.
Hvis du ikke er helt spids på, hvad GDPR lige er, så forstår jeg det godt. GDPR står for General Data Protection Regulation og er den nye persondatalov, som alle virksomheder og offentlige institutioner i EU skal leve op til.
GDPR skal beskytte den enkelte brugers data ens på tværs af alle EU-lande. GDPR træder i kraft den 25. maj 2018, men i Dinero er vi selvfølgelig allerede nu godt i gang med at implementere reglerne.
Således har samtlige medarbejdere i Dinero taget et onlinekursus i de nye regler, så vi allesammen er klar og har vores på det rene 🙂
I starten af det nye år kan du læse et blogindlæg om vores arbejde med GDPR på vores Facebook-side.
Du kan læse mere om GDPR her.
Alt det andet
Vi kommer selvfølgelig også til at lave en helt masse andre ting, som jeg slet ikke kender eksistensen af endnu. For mine medarbejdere har en tendens til at komme med alverdens skæve, skøre og geniale forslag, som mon ikke vi hiver en masse sager ud af ærmet i årets løb 🙂
Rigtig godt nytår til dig og dine nærmeste 🙂