Samuel Pedersen fra Xtravagant
Xtravagant logo

Xtravagant

“Dinero sparer mig for utallige timer hver måned, som jeg kan bruge til at skalere min forretning.”

Samuel Pedersen

Hvad laver din virksomhed?

Xtravagant er en webshop med tilbehør og udstyr i høj kvalitet, til et bredt udvalg af
populære temafester. Vi har blandt andet Danmarks største udvalg af tilbehør til Rave
fester og Color Run. Desuden tilbyder vi hjælp og rådgivning til planlægning af events,
eksempelvis ved at planlægge egen Color Run og rave fest, uanset størrelse.

Vores sortiment er sammensat ud fra populære temafester som rave fest, Hawaii fest,
halloween fest, 90’er fest, trafiklys fest og nytår samt populære begivenheder som
karneval, pride og andre festivaler. Vores sortiment udvides løbende.
Skal du holde børnefødselsdag, 90-års fødselsdag eller alt derimellem, så har vi også
festartikler velegnet til det!

Samtidig kan det nævnes, at der hos Xtravagant, altid er lave priser og hurtig levering.

Hvad er jeres vision?

Vi vil gerne være Danmarks bedste og førende leverandør af festartikler til populære
temafester. Vi vil have det bedste udvalg, bedste kvalitet af tilbehør og lave priser.
Dernæst er vores mål at udvide til Skandinavien og dernæst Europa.

Hos Xtravagant har vi allerede en stabil vækst og en god placering på det danske marked.
Det har vi opnået med exceptionel god kundeservice og altid at kunne levere
kvalitetsprodukter fra dag til dag, til vores kunder.

Hvorfor har du valgt Dinero?

Da jeg startede som iværksætter, vidste jeg ikke vanvittigt meget om regnskab. Jeg havde
dog allerede hørt en del gode udtalelser om Dinero. Jeg besluttede mig for at oprette en
konto, fordi at det var dét regnskabsprogram, som at der tiltalte mig mest.

Det var nemt, hurtigt og gratis at komme i gang med Dinero, og jeg blev hurtigt tryg ved
mit regnskab hos Dinero.

Det er overskueligt og kan alt hvad jeg har brug for.

Hvad er din favoritfunktion ved Dinero?

Jeg kunne være tilbøjelig til også at nævne Dinero Crowd, som jeg også har brugt utallige
af gange og hjulpet meget. Efterhånden, som at jeg selv er blevet ret dygtig til regnskab,
er det faktisk ikke dét, der er min favoritfunktion.

Jeg er virkelig fan af Bankafstemningen i Dinero Pro – det er noget der har sparet mig
utrolig mange timer, fordi jeg hurtigt kan få et overblik over, hvad jeg mangler at bogføre
og dobbelttjekke, at jeg har husket at få bogført alle posteringer.

Hvordan gør Dinero din hverdag lettere?

Dinero hjælper mig i min hverdag på SÅ mange måder, blandt andet bankafstemningen
som nævnt, men snakker vi om tid, så er der ikke nogen tvivl – så er det muligheden for at
integrere Dinero med andre systemer.

I starten, da budgettet var småt, bogførte jeg alle ordre manuelt og registrerede betaling
på betalingssystemet med gebyrer manuelt, og igen bogførte manuelt hver torsdag når der
blev udbetalt fra betalingssystemet og ind på bankkontoen. Med den løbende vækst og
øget antal ordre, så tog det for mange timer af min hverdag.

At opsætte min webshop til automatisk at bogføre alle salg, ved at oprette en faktura og
automatisk registrere betalinger og gebyrer samt udbetaling fra min betalingsløsning til min
bankkonto. Det sparer mig for ubeskrivelig mange timer hver eneste måned.

Det er samtidig opsat således, at mine kunder modtager en faktura straks, når ordren er
afsendt fra mit lager.

På den måde sparer det mig ikke blot for tiden til at bogføre alle ordre, men det sparer mig
også tiden, når B2B kunder skriver på mail eller ringer, og efterspørger en faktura for
deres køb – for nu har de modtaget den automatisk.

En anden ting der også sparer mig tid og besvær, er den nye funktion, hvor Dinero ved et
enkelt klik, kan overføre min momsafregning direkte til SKAT.

Det er måske ikke mange minutter jeg sparer hvert halve år, men det er en fantastisk
funktion, der gør livet nemmere, så tak for det Dinero!

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram