Om Integrationen
Forbind din PrestaShop-webshop til Dinero med det nye IEX. Den automatiske integration gør, at ordren automatisk oprettes som en faktura til Dinero, når et salg går igennem din webshop. Du slipper for selv at indtaste ordrer, kunder og varer i regnskabet, så du slipper for en masse tid og tastefejl.
En Prestashop-integration, der matcher dit workflow:
- Automatisk overførsel af webshop-ordrer
- Sikker og brugervenlig platform
- Fuld kontrol over indstillinger
- Automatisk bogføring af fakturaer eller mulighed for at oprette som kladde
- Avancerede værktøjer til filtrering af data
- Automatisk overførsel af kreditnotaer
- Automatisk håndtering af moms på B2B- og B2C-salg
- Automatisk registrering af fakturaer som betalt
- Automatisk udsendelse af fakturamail
- Mulighed for at tilføje flere systemer til samme integrationskonto
- Detaljeret log over overførsler
- Mulighed for at overføre tidligere ordrer (Kontakt IEX)
- Mulighed for selv at opsætte integrationen (opsætning af tekniker kan tilkøbes)
- Et abonnement, der matcher dit behov.
Sådan fungerer det:
Med IEX kan du overføre ordrer, kunder og produkter til dit Dinero-regnskab fra din Prestashop. Webshoppen er fuldt understøttet, og systemet indeholder avancerede værktøjer til at filtrere og sortere i din data, så du kan få en integration, der er skræddersyet efter dit behov og understøtter din arbejdsgang bedst muligt. Log-systemet giver dig mulighed for at følge hver eneste overførsel, så du altid har et fuldt overblik over, hvad der er overført.
Du er altid velkommen til at kontakte IEX på sales@iex.dk hvis du har spørgsmål til integrationen.
Ved opstart tilbydes der en gratis 14 dages prøveperiode på integrationen.
Hvordan sættes integrationen op?
Integrationen bestilles via iex.dk. Når du har oprettet en IEX bruger, bliver du automatisk guidet igennem opsætningen. Det tager kun et par minutter at sætte integrationen op.
Vejledning til opsætning findes her.
Se alle systemer/programmer, der kan integreres med IEX.