PBO Juridisk Rekruttering
PBO Juridisk Vikar & Rekruttering

PBO Juridisk Rekruttering

“Intuitivt og adaptivt regnskabsprogram, som fungerer aldeles glimrende for den ikke-øvede iværksætter.”

Pia Bolander Olsen

Hvad laver din virksomhed?

Rekruttering af jurister, advokater, juridiske sagsbehandlere, advokatsekretærer, ejendomsmæglere, ejendomsadministratorer, administrationschefer, controllere, revisions- og regnskabsassistenter, Asset Managers, bogholder, løn- og regnskabsmedarbejdere – alt med afsæt i den juridiske og finansielle sektor.

Unik og specialiseret rekruttering til blandt andet investerings- og ejendomsadministrationsselskaber, advokatvirksomheder, juridiske afdelinger i koncerner, byggebranchen, landinspektører, mæglere etc.

En anden passion – og en stor del af mit arbejdsliv – består af at formidle netværksmæssige væsentlige kontakter og relevante potentielle samarbejdspartnere-/ relationer – altovervejende med afsæt i den juridiske/ finansielle branche.

Min rolle er som oftest at øjne synergien og handle på det, facilitere det rette netværk og åbne plads til dialog mellem de afgørende roller. Det er spændende og meget afvekslende i forhold til mine øvrige opgaver – et velkommen kolorit.

Mine kunder anvender især platformen til at udvide fx partnerkredsen, indgå vækstfremmende konsulentaftaler og helt generelt styrke de brancherelevante samarbejdsrelationer i en bred variation af forskellige konstellationer.

Hvad er jeres vision?

Mere intuitiv og kvalificeret “out of the box legal recruiting” – it works!

Specialiseret rekruttering med omhu, omtanke og omdrejningspunkt i juraen.

Fortsat kontinuerligt arbejde intenst på at åbne advokatbranchen og dermed beslægtede branchers øjne for mulighederne for konsulentbistand såvel onsite som online – og “out of the box intuitiv legal recruiting”.

Hvorfor har du valgt Dinero?

Intuitiv og adaptiv regnskabsprogram, som fungerer aldeles glimrende for den ikke-øvede iværksætter, der selv bogfører. Fremragende sparring fra supporten, aldeles udmærket kundekatalog (jeg bruger ikke andet kundekatalog end mine oprettede kunder i Dinero) og super tidsregistreringsprogram. Jeg tidsregistrerer direkte i mine fakturaer, så har jeg samling på tidsregistreringen, og jeg kan tidsregistrere, hvor jeg end befinder mig i verden fra PC eller telefon. Efter endt konsulentbistand er det blot at tidsregistrere.

I dag bogfører jeg ikke selv længere, men min bogholder og revisor er selvfølgelig blot tilknyttet og har overtaget alle opgaverne. Jeg selv logger løbende på og følger med direkte i regnskabet. Det er genialt.

Jeg fakturerer og tidsregistrer derimod selv – det giver mest mening. Og så har jeg også følingen med, om der vækstes i overensstemmelse med planen.

I dag bruger jeg mest Dinero til:

  • at danne mig et øjebliksbillede, altså – hvad er der omsat til dato, pr. måned, pr. kunde osv.
  • at holde øje med, om regninger betales til tiden
  • at tidsregistrere og fakturere.

Alt som udgangspunkt fra telefonen og typisk det sidste, jeg gør om aftenen, inden jeg lukker mine små øjne.

Hvad er din favoritfunktion ved Dinero?

Skal jeg vælge, så må det være den funktion, jeg bruger oftest – fakturering. I og med at jeg også bruger det som tidsregistrering, og jeg – som konsulent – fakturerer ofte, sætter jeg pris på, at funktionen er let tilgængelig, nem at betjene og “idiotsikret”. Når jeg har tidsregistreret og senere faktureret, er opgaven så at sige “ude af mit hoved”. Og så kan jeg koncentrere mig om aktuelle opgaver.

Hvordan gør Dinero din hverdag lettere?

I princippet kan man sige, at Dinero gør arbejdet for mig på rigtigt mange måder. Da jeg ikke har nogle særlige forudsætninger for at læse og forstå et regnskab, er jeg særligt glad for den pædagogiske opdeling og nemme adgang til at finde tal som resultat, omsætning, momsafregning osv.

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram