Skift regnskabsprogram til Dinero - vi flytter dit regnskab HELT GRATIS - Læs mere her
X

Opret gratis konto

Sofier kasseapparat

X

Bedøm integration

Før musen over stjernerne - og klik for at bedømme integrationen.
Emailen er ikke tilknyttet Dinero Pro og har ikke en API-nøgle, derfor kan du ikke rate integrationen.
Baseret på 4 anmeldelser Bedøm denne integration
Tilbage til oversigten

Hvad er Sofier og hvem er I?

Sofier er en iPad-baseret POS-løsning.
I al beskedenhed, den mest intuitive og gennemtænkte kasseløsning på markedet. Super nem at bruge – ovenikøbet til en konkurrencedygtig pris.
Med Sofier får du en brugbar og fleksibel løsning, uanset hvilken branche du er i, og hvilken størrelse din virksomhed er.

Alle i Sofier har arbejdet med softwareløsninger til detailhandlen, samt cafeer og restauranter, i mange år, og den erfaring er brugt i vores app.
Vi kender, med andre ord, de krav og behov der er til en god kasseløsning.

Sofier POS-løsningen indeholder – udover de helt basale ting – bl.a. mulighed for at køre med integrerede betalingsterminaler og MobilePay, gavekortstyring, salg på debitorer, bordnummerstyring og køkkenprint.
Du kan sende kvitteringer og fakturaer på mail, udskrive dem på papir, eller helt fravælge udskrivning. Du kan udskrive byttemærker og stregkoder, køre med en simpel lagerstyring, tjekke statistikker og meget meget mere.

Er dine kunder primært erhvervskunder? Så sætter du din Sofier til at køre i “engros-mode”.
Al funktionalitet kan slås til og fra efter behov – dét er nemt og fleksibelt.

Og får du brug for hjælp, er vores supporttelefon bemandet alle ugens dage.

Og Sofier kan integreres med Dinero?

Ja, det kan den.
Når du afstemmer kassen i Sofier, sender vi automatisk afstemningen til Dineros kassekladde.
Vi overfører alt der er relevant for din økonomistyring – omsætning, betalinger, differencer, afrundinger, kontanthævninger osv. – så det ligger klar til bogføring.
Så er du fri for at skulle taste det hele i hånden.
Du skal dybest set bare trykke bogfør, så er dagens bevægelser på plads i dit regnskab.

Om du bruger Dineros standardkontoplan, eller du har lavet din egen, betyder ikke noget for Sofier-integrationen.
Du laver blot din kontering i Sofier back office, så den stemmer med din kontoplan i Dinero.
Som standard sendes omsætningen som ét beløb, men opererer du med en omsætningskonto for hver af dine varegrupper, så sender vi selvfølgelig omsætningen over fordelt pr. gruppe.
Dine betalinger kommer naturligvis over pr. betalingstype. Og vil du f.eks. helst have at kreditkortbetalingerne, i første omgang, styres over på en anden konto end banken – f.eks. som et tilgodehavende – så kan det også sagtens lade sig gøre.

Og det bedste af det hele? Dinero-integrationen er allerede inkluderet i dit Sofier abonnement.

Hvordan får jeg integrationen op at køre?

Som det første, skal du have lavet en API-nøgle i din Dinero.
Det er super nemt. Følg vejledningen her: https://dinero.dk/support/saadan-opretter-du-en-api-noegle/
Derefter kontakter du os på enten info@sofier.com eller telefon 70 23 20 22, så hjælper vi dig med resten af opsætningen.

Sidst opdateret: 16/11/2018
Passer til Virksomhedstypen:
  • IVS
  • ApS
  • A/S
  • K/S
  • Enkeltmands
Kategori
Betalinger POS
Kontakt
info@sofier.com