Regnskabsprogram til holdingselskab

Få et nemt og brugervenligt regnskabsprogram til at skabe overblik over regnskabet i dit holdingselskab, uden nogen som helst begrænsninger på fakturaer, posteringer og kontakter.

Nemt og brugervenligt regnskabsprogram

Med Dinero får du et regnskabsprogram uden begrænsninger på fakturaer og posteringer. Du kan med andre ord håndtere dit holdingselskabs regnskab nemt og hurtigt.

Afregn nemt moms

Uanset om du har Dinero Starter, Starter+ eller Pro kan du afregne din moms med ét enkelt klik. Så slipper du for at rode rundt i momsen – og får mere tid til andre opgaver i dit holdingselskab.

Regnskab på farten

Bevar dit økonomiske overblik, når du er på farten. Med Dineros mobil-app kan du holde dig opdateret på dit holdingselskabs regnskab – hele tiden.

Godkendt af Erhvervsstyrelsen

Med den nye bogføringslov skal bilag og arbejdsgange være digitale. Det betyder blandt andet, at alt skal registreres og opbevares digitalt i et certificeret og godkendt regnskabsprogram. Der skal også løbende tages sikkerhedskopier af alt regnskabsmateriale og meget andet for at leve op til kravene i den nye bogføringslov.

Dinero er et godkendt og certificeret regnskabsprogram (registreringsnummer: fob165082), så du kan trygt bruge Dinero til regnskab og bogføring.

0

Aktive virksomheder

0

Sendte fakturaer

0

Brugere online nu

Brug mindre tid på dit holdingselskabs regnskab

Det skal være nemt at administrere dine virksomheder, så du i stedet kan fokusere på at skabe værdi i virksomhederne. Det hjælper Dinero dig med, da du ikke skal bekymre dig om komplicerede regnskabs- og momsregler. Det klarer systemet helt automatisk for dig, så du sparer mange timer.

Nemt og brugervenligt regnskabsprogram

Dinero er udviklet med henblik på, at bogføring ikke skal være en forhindring for at lave dit regnskab. Vi vil gøre arbejdet med dit holdingselskabs regnskab så let som overhovedet muligt, så du kan få mere tid til andre vigtige aktiviteter for din virksomhed. Se krav til regnskab for holdingselskab.

Derfor kan du, som har et holdingselskab bruge Dinero – uden nogen som helst begrænsninger på fakturaer, posteringer og kontakter. Som holdingselskab har du ofte ikke ret mange posteringer, og netop derfor vil Dinero Starter-pakkerne ofte være rigeligt for dig. Samtidigt får du alle de basale regnskabsfunktioner, du har brug for – uden store omkostninger.
Du kan blandt andet bogføre din moms med ét klik, få adgang til vores mobil-app m.m. kvit og frit. Derfor kalder vi os også et regnskabsprogram til holdingselskaber.

Økonomisystem til dit holdingselskab

Med Dinero er du sikret et økonomisystem, der nemt serverer et økonomisk overblik; uanset om du er på dit kontor eller på ude hos en kunde. Med mobil-appen kan du nemlig altid tilgå regnskabet på farten, så du hele tiden har adgang til dit holdingselskabs regnskab – lige gyldigt hvor du befinder dig (så længe der er internet). Med Dinero Starter-pakkerne får du nemlig adgang til mobil-appen, der giver dig et godt indblik i firmaets udvikling.

Spar endnu mere tid med Dinero Pro

Som nævnt kan du med Dinero Starter-pakkerne, få adgang til de basale regnskabsfunktioner som fakturering, momsafregning, adgang til bogføring gennem kassekladde, samt adgang til vores intelligente, digitale bogføringsassistent uden automatisk udfyldning.

For langt de fleste vil det være nok i det daglige arbejde med et holdingselskabs regnskab. Så kan du altid overveje, om du vil gøre dit arbejde med regnskabet i andre selskaber meget lettere for dig selv ved at vælge Dinero Pro.

Udover at gøre livet lettere for dig selv ved at have samme regnskabsprogram for dit holdingselskab og eksempelvis ApS, giver det dig adgang til en lang række funktioner og systemintegrationer, som letter arbejdet med dit regnskab endnu mere.

Det kan fx være ubegrænset adgang til vores digitale bogføringsassistent og bogføringssupport alle årets dage 8-23. På den måde kan du give dig selv endnu bedre forudsætninger for at spare tid på din bogføring og dit regnskab – og sikre, at du får de rigtige fradrag for moms og skat.

Lad dine systemer snakke sammen

Sidst, men ikke mindst: Som Dinero Pro-bruger får du også adgang til vores mange integrationer, som hjælper dig med at automatisere dit regnskab yderligere og lette din hverdag endnu mere. Har du fx en webshop, et kasseapparat, et lønsystem, flere betalingsløsninger eller lignende, kan du lade dem snakke sammen med dit regnskab.

Er du i tvivl, om vi er det rigtige regnskabsmatch for dig? Så kontakt vores support for at høre, hvordan vi kan hjælpe dig. Vi flytter dit regnskab helt gratis – udfyld denne kontaktformular, så kontakter vi dig for en snak om, hvordan vi bedst flytter dig til Dinero.

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram