Brug mindre tid på dit holdingselskabs regnskab
Det skal være nemt at administrere dine virksomheder, så du i stedet kan fokusere på at skabe værdi i virksomhederne. Det hjælper Dinero dig med, da du ikke skal bekymre dig om komplicerede regnskabs- og momsregler. Det klarer systemet helt automatisk for dig, så du sparer mange timer.
Gratis regnskabsprogram
Dinero er udviklet med henblik på, at bogføring ikke skal være en forhindring for at lave dit regnskab. Vi vil gøre arbejdet med dit holdingselskabs regnskab så let som overhovedet muligt, så du kan få mere tid til andre vigtige aktiviteter for din virksomhed. Se krav til regnskab for holdingselskab.
Derfor kan du, som har et holdingselskab bruge Dinero Starter helt gratis – uden nogen som helst begrænsninger på fakturaer, posteringer og kontakter. Som holdingselskab har du ofte ikke ret mange posteringer, og netop derfor vil Dinero Starter ofte være rigeligt for dig. Samtidigt får du alle de basale regnskabsfunktioner, du har brug for – fuldstændigt uden omkostninger.
Du kan blandt andet bogføre din moms med ét klik, få adgang til vores mobil-app m.m. kvit og frit. Derfor kalder vi os også et regnskabsprogram til holdingselskaber.
Økonomisystem til dit holdingselskab
Med Dinero er du sikret et økonomisystem, der nemt serverer et økonomisk overblik; uanset om du er på dit kontor eller på ude hos en kunde. Med mobil-appen kan du nemlig altid tilgå regnskabet på farten, så du hele tiden har adgang til dit holdingselskabs regnskab – lige gyldigt hvor du befinder dig (så længe der er internet). Selv som Dinero Starter får du nemlig adgang til mobil-appen, der giver dig et godt indblik i firmaets udvikling.
Spar endnu mere tid med Dinero Pro
Som nævnt kan du med vores gratisversion, Dinero Starter, få adgang til de basale regnskabsfunktioner som fakturering, momsafregning, adgang til bogføring gennem kassekladde, samt ti opslag. pr. md. med vores intelligente, digitale bogføringsassistent. For langt de fleste vil det være nok i det daglige arbejde med et holdingselskabs regnskab. Så kan du altid overveje, om du vil gøre dit arbejde med regnskabet i andre selskaber meget lettere for dig selv ved at vælge vores betalte version, Dinero Pro.
Udover at gøre livet lettere for dig selv ved at have samme regnskabsprogram for dit holdingselskab og eksempelvis ApS, giver det dig adgang til en lang række funktioner, som letter arbejdet med dit regnskab endnu mere. Det kan fx være ubegrænset adgang til vores digitale bogføringsassistent og automatisk bankafstemning. På den måde kan du give dig selv endnu bedre forudsætninger for at spare tid på din bogføring og dit regnskab – og sikre, at du får de rigtige fradrag for moms og skat.
Lad dine systemer snakke sammen
Sidst, men ikke mindst: Som Dinero Pro-bruger får du også adgang til vores mange integrationer, som hjælper dig med at automatisere dit regnskab yderligere og lette din hverdag endnu mere. Har du fx en webshop, et kasseapparat, et lønsystem, flere betalingsløsninger eller lignende, kan du lade dem snakke sammen med dit regnskab.