Da raketterne blev fyret af, og 2020 blev sparket i gang, vinkede vi farvel til et spændende og produktivt år, der kulminerede i verdens hyggeligste årstid: Julen.
Jeg elsker julen. Det er ikke en hemmelighed. Mit skrivebord i Dinero svømmer i julepynt. Både fordi jeg elsker julen, og fordi vi har en intern julekonkurrence, hvor jeg hvert år har planer om at sætte samtlige ansatte til vægs.
Men juletiden handler ikke kun om at tæve sine medarbejdere i julepyntskonkurrencer. Det er netop også en kærkommen lejlighed til at kigge tilbage på året, der gik. Og det gik helt ærligt super i Dinero – det håber jeg også, du har kunnet mærke.
I dette blogindlæg vil jeg fortælle
lidt om nogle af årets mange Dinero-højdepunkter.
Automatisk moms
Jeg har haft hænderne over hovedet siden november på grund af den moms-revolution, som vi skabte i årets næstsidste måned.
Kort fortalt betyder samarbejdet, at vi kan overføre dine momstal til Skattestyrelsen med et enkelt klik. Du behøver ikke overføre tallene manuelt. Vi har altså gjort momslivet meget lettere og mere fejlfrit for dig og alle andre momspligtige iværksættere.
Dette er blot endnu et skridt på rejsen mod en automatisk fremtid, hvor moms, skat og alt andet klarer sig selv, og hvor du stort set ikke skal gøre andet end at lave fakturaer. Så langt er vi ikke endnu, men vi arbejder i den retning hver dag.
Endnu længere åbningstid
Vi har udvidet vores
åbningstid til kl. 8-23 – eller med hele 730 ekstra timer årligt.
I takt med at vi får flere brugere, opstår et større behov for, at vi er tilgængelige ud på de sene timer. Nu har du 15 timer hver eneste dag året rundt til at få besvaret dine regnskabsspørgsmål. Eller du kan få fat på os 5.475 timer årligt!
Udvidelsen af åbningstiden og et stigende antal Dinero-brugere har også betydet, at vi er blevet endnu flere medarbejdere i butikken. Faktisk har vi i løbet af i år ansat hele otte nye, dygtige supportere, som knokler løs for at hjælpe dig. Så hiv bare fat i os, hvis du har spørgsmål. Vi er mere klar end nogensinde før!
Bankafstemning ikke længere i beta
Vores bankafstemning er ikke længere i beta, men er i løbet af 2019 blevet et fuldt funktionsdygtigt værktøj. Det betyder, at du nu for alvor kan bruge bankafstemningen til at holde styr på, om det, du har bogført i Dinero, stemmer overens med det, der er ind- eller udbetalt på din bankkonto.
Det er et meget vigtigt værktøj til dig, der vil have fuldstændig hånd i hanke med både virksomhedens regnskab og bankkonto. Og det vil du gerne, formoder jeg.
Vigtig viden om din kunde
Det her punkt kommer du til at høre meget mere om i år – det lover jeg dig! For vi kommer til at revolutionere regnskabsprogrammet næste år. Jep, det er anden gang, jeg taler om revolution i dette blogindlæg, men jeg mener det også helt oprigtigt. Men det vil du opdage det næste år… 🙂
Nå, men du skal da lige høre, hvad vi har lavet i år. Vi har implementeret en masse offentlige data i regnskabsprogrammet. Så når du klikker dig ind på din kontakt, så kan du nu se en analyse af din kunde.
I bund og grund kan du bruge analysen til at vurdere, om du skal give kredit til en ny eller nuværende kunde – eller om du skal lade være. Som nævnt kommer du til at høre meget mere om dette i starten af dette Herrens år 2020. Det bliver vildt – jeg glæder mig til det!
Alt det andet
Ovenfor har jeg listet nogle af de nye ting, som jeg er allermest stolt af. Men faktisk har vi lavet en ordentlig bunke andre opdateringer til dit regnskabsprogram – og dem er jeg også stolt af.
Jeg vil ikke remse dem alle
sammen op – så falder du i søvn, før du er nået halvvejs – men jeg har listet
nogle af dem nedenfor (nogle af dem er forbeholdt Dinero Pro-brugere):
- Nyt, lækkert design
- Virksomhedslån via Dinero
- Flere fakturadesigns til samme firma
- Massevis af nye integrationspartnere
- Ny og forbedret abonnementsfakturering
- Udvidet selvangivelse for Interessentskab (I/S)
- Nyt design af vores chat for forbedret brugeroplevelse
- Bedre overblik over og adgang til dine bilag med bilagsarkivet
- Klar forbedring af den generelle hastighed i regnskabsprogrammet (bl.a. ved oprettelse af faktura)
Derudover har vi lavet en bunke forbedringer af Dinero Løn (fx udbetaling af ferietillæg og diæter samt ind-/udbetaling og bogføring af udbetalt b-honorar til en freelancer), og så har vi selvfølgelig også lavet en masse forbedringer og tilføjelser til vores app til iPhone og Android.
Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed
Til sidst er jeg nødt til at blære mig lidt. (Hvis du ikke gider læse mit blær, vil jeg bare lige ønske dig et godt nytår). Nu blærer jeg mig altså: I november blev vi i Dinero kåret til Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed.
Det er jeg sindssygt stolt over! For i Dinero har vi et team, som går på arbejde hver eneste dag for at gøre livet lettere og mere effektivt for jer iværksættere. Og når vi så ligefrem er landets mest anbefalede virksomhed, jamen så kan direktøren her altså ikke blive mere tilfreds.
Godt nytår 🚀
Til sidst vil jeg bare have lov at ønske dig og din nærmeste et fantastisk nytår. Jeg og mine gode folk er tilbage på pinden og glæder os til et spændende 2020 – jeg lover dig, at vi kommer til at give den gas! 🙂