Nem og enkel fakturering
Det er nemt at holde styr på kontingenter, da du automatisk kan sende fakturaer ud til alle grundejerforeningens medlemmer med Dinero.
Rykker-modulet gør det nemt at se, om nogen ikke har betalt endnu, og I kan med et enkelt klik sende rykkere eller påmindelser.
Læs om rykker-modulet
Få mere tid til arbejdet i grundejerforeningen
Dinero er designet til at gøre det let for jer at lave regnskab og bogføring. Med den smarte og praktiske bogføring bliver der mere tid til planlægning og vedligeholdelse af lokalplaner, fællesarealer, -veje og -anlæg og andre vigtige dele af grundejerforeningens opgaver.
Brugervenligt regnskab til grundejerforeninger
Med Dinero får du et regnskabsprogram, der er nemt og let tilgængeligt, så I kan have fuld fokus på grundejerforeningens interesser. Regnskabsprogrammet har ingen begrænsninger for antallet af medlemmer og er ideelt til alle størrelser af grundejerforeninger.
Se funktioner
Find din forenings pris
Du kan bruge Dinero Starter-pakkerne til en lav pris samt få adgang til alle funktioner og integrationer med Dinero Pro.
Din pris
0,-
Pr. md. pr. forening excl. moms for den valgte betalingsperiode
Brug slideren til at finde din pris
Starter (omsætningsgrænse: 100.000 kr.)
Opret konto
Godkendt af Erhvervsstyrelsen
Med
den nye bogføringslov skal bilag og arbejdsgange være digitale. Det betyder blandt andet, at alt skal registreres og opbevares digitalt i et certificeret og godkendt regnskabsprogram. Der skal også løbende tages sikkerhedskopier af alt regnskabsmateriale og meget andet for at leve op til kravene i den nye bogføringslov.
Dinero er et godkendt og certificeret regnskabsprogram (registreringsnummer: fob165082), så du kan trygt bruge Dinero til regnskab og bogføring.
Der er ingen grund til ikke at vælge Dinero
Med Dinero kan du nemt holde øje med grundejerforeningens regnskab og sørge for en gennemarbejdet bogføring. Regnskabsassistenten sikrer nemlig, at I ikke overser vigtige dele og husker jer på, hvis der er noget, I har misset.
Nemt og præsentabelt årsregnskab
Dinero opstiller grundejerforeningens årsregnskab for jer, så det er let at præsentere til møder, sende det til grundejerne og vise til andre interesserede parter.
Særligt for grundejerforeninger
Med vores specialdesignede foreningsskabeloner kan I nemt og hurtigt udfylde udlæg og indtægter. I kan også benytte nogle af alle de forskellige muligheder for integrationer, der automatiserer ellers meget tidskrævende opgaver.
Et grundigt regnskabsprogram til grundejerforeningen
Det er ikke regnskab og bogføring, der er den primære årsag til, at I meldte jer ind i grundejerforeningens bestyrelse. Vi hjælper med det administrative og regnskabet, så I får mere tid til de opgaver, I egentlig sidder i bestyrelsen for.
Assistenten giver jer mulighed for at bruge mere tid på foreningens opgaver ved at skabe et gennemskueligt regnskab og vise, hvilke opgaver I endnu ikke har løst i jeres bogføring. På den måde har I et regnskab, der altid er opdateret og uden fejl og mangler.
Med Dinero kan I nemt og hurtigt få overblik over grundejerforeningens udgifter og indtægter – også mens I er på farten. Bilag kan scannes og bogføres direkte i mobil-appen. På den måde slipper I for krøllede kvitteringer, som er blevet væk, inden de skal bogføres.
Skulle I have spørgsmål til regnskabet, sidder vores dygtige supportere klar til at hjælpe alle dage mellem 8 og 23.
Ubegrænset antal medlemmer
Oftest stillede spørgsmål
Det bedste regnskabsprogram for grundejerforeninger skal være let og tilpasset til grundejerforeningen, så I kan koncentrere jer om at varetage grundejernes ønsker og forslag bedst muligt.
Som en del af en grundejerforening er dit arbejde i grundejerforeningen ikke dit primære arbejde. Derfor er det også vigtigt, at tiden bruges effektivt. Regnskabsprogrammet skal være enkelt at anvende, nemt at gennemskue og hurtigt til at registrere udgifter og indtægter.
Med et regnskabsprogram, du kan opdatere på farten ved brug af en mobil-app, kan du sørge for, at grundejerforeningens regnskab og bogføring altid er opdateret, og udgifter er registreret straks efter, udgiften er foretaget.
Med Dinero Starter og Dinero Starter+ får I alle de nødvendige funktioner til at holde styr på regnskab og bogføring. Her kan I fx sende fakturaer til grundejerne, holde styr på kontingenter, sende rykkere, tracke fakturaer og meget mere.
Med Dinero Pro får I adgang til alle fordelene – bl.a. ubegrænset brug af bogføringsassistenten, der hjælpe jer med at spare endnu mere tid på grundejerforeningens bogføring.
Når I tilmelder grundejerforeningen, får I automatisk 30 dages gratis Pro, så I kan prøve alle fordelene. Herefter fortsætter I med en af Starter-pakkerne og kan til enhver tid opgradere til Pro.
Ja, du får automatiske kontingentopkrævninger med Dinero Pro. Det betyder, at kontingenterne bogføres helt af sig selv, uden I skal gøre noget.
Lad jeres medlemmer betale med kreditkort eller MobilePay, hvor betalingerne også bogføres helt automatisk.