Ingen begrænsninger på posteringer

Uanset om du hopper på Dinero Starter og Dinero Pro-vognen, får du ubegrænsede posteringer. Vi ønsker nemlig ikke, at du skal opleve nogen begrænsninger for posteringer i din virksomheds regnskab.

Ubegrænsede posteringer med Dinero

Undgå begrænsninger for bogføring af køb og salg med et ubegrænset antal posteringer.

  • Ingen begrænsninger
  • Bogfør så mange du vil
  • Helt gratis

Lad dig ikke begrænse

Med Dinero får du et regnskabsprogram, som ikke giver dig begrænsninger på dit antal af posteringer. Det betyder, at du fx trygt kan bogføre et køb eller salg, uden at holde øje med et eventuelt loft.

Du får med andre ord ubegrænset adgang til at føre dit regnskab, da vi ikke ønsker at begrænse dig i forhold til eventuelle køb og salg. Når du bogfører køb og salg, sker der en postering i dit regnskab – og posteringerne får du altså fuldstændig ubegrænset adgang til.

Du skal derfor aldrig bekymre dig om at “løbe tør”, når du fx bogfører købsbilag på mobilen, mens du er på farten. I stedet kan du fokusere på andre vigtige ting for dig og din virksomhed.

Det kræver omkring 3-5 posteringer at bogføre et almindeligt salg. Derfor skal du aldrig tænke på at “løbe tør” for posteringer, når du bruger Dinero. Det er også under Posteringer, du kan se, hvem der har oprettet hvad, hvis du har flerbrugeradgang.

Gratis for både Starter & Pro

Dinero er regnskabsprogrammet til selvstændige og iværksættere, som ikke skal begrænses i deres udfoldelse.

Samtidigt vil vi heller ikke være skurken bag uforudsete udgifter, bare fordi du har mere aktivitet i dit regnskab end forventet. Det betyder jo ofte, at din forretning er i vækst, hvilket er en positiv detalje. Så med Dinero kan du altså trygt fokusere på din forretning og på at holde dit regnskab ved lige – uden at hive ekstra penge op af lommen.

Husk desuden, at uanset hvilken version af Dinero du bruger, får du ubegrænsede salgsfakturaer samt ubegrænsede kontakter.

Hvad siger vores brugere

Med Dinero har jeg altid overblikket over økonomien i min virksomhed og over forhold vedrørende skat og moms

Overblikket er virkelig godt. Det er nemt at følge med i såvel indtægter som omkostninger løbende.

Jeg er VILD med jeres chat – de virker kompetente, og jeg føler mig tryg ved at spørge dem.

Med Dinero har jeg hele tiden overblikket over virksomhedens omsætning, udgifter og generelle nøgletal.

Det gør min hverdag meget nemmere, og jeg kan have mere fokus på at løse de opgaver, jeg er bedst til.

Jeg er vild med, at jeg kan gå tilbage og rette, hvis jeg har lavet en fejl i et bilag.

Det sparer mig for tid, da jeg slipper for at skulle læse, tænke og bruge for meget tid på bogføring.

Det er nemt og enkelt at bruge, og det giver et godt overblik fra både pc og mobiltelefon.

Med Dinero kan vi klare al regnskab selv – med ro i maven.

Dinero kan præcis det, vi har brug for, og det er det, som betyder noget.

Min favoritfunktion i Dinero er uden tvivl jeres automatisk bogføring og registrering af bilag.

Vi har valgt Dinero, da det er brugervenligt og nemt at bruge.

I en virksomhed i vækst er det vigtigt med en effektiv og nem måde at bogføre på. Det hjælper Dinero med.

Dinero har flere gange reddet mig fra at bogføre forkert med de automatiske advarsler.

Dinero giver det bedste overblik og er simpelt at bruge.

At jeg kan indberette både moms og skat med hjælp fra Dinero er absolut en af mine yndlingsfunktioner.

Det er nemt og simpelt, og jeg er hurtigt i gennem ugens fakturering med få klik.

Dinero gør min hverdag lettere, fordi jeg sparer masser af tid, hvad fakturering og bogføring angår!

Min favoritfunktion ved Dinero er, at jeg har mulighed for at livechatte med Dineros dygtige supportere.

Når jeg har modtaget en faktura, scanner jeg den med Dinero-appen, og så aflæser den selv, hvad der står.

Jeg er ikke nogen haj til alt det med regnskab, og jeg kunne ret hurtigt se, at Dinero var let og lige til.

Selvom forventningerne var skyhøje, blev de i den grad indfriet. Dinero er nemlig alt det, som vi blev lovet.

Jeg elsker den funktion, hvor Dinero scanner mit bilag, og så selv finder beløb, dato mv. Det er genialt.

Jeg skiftede fra E-conomic på grund af blandt andet pris, brugervenlighed og etik.

Det er vigtigt, at vi bruger så lidt tid på administration som muligt – det hjælper Dinero os med.

Håndtering fra mobilen bruger jeg mere og mere og så er det nemt at lave fakturaer.

Der er rigtig mange lækre funktioner, men hvis jeg skal fremhæve to, så er det appen og den sublime support

Dinero er tidsbesparende for min forretning. Med Dinero kan jeg fokusere på det, jeg er dygtig til.

Det viste sig at Dinero fungerer perfekt, er nemt at navigere i, samt hurtigt at bruge.

Uden økonomisk baggrund kan bogføring godt være noget af en udfordring, men ikke med Dinero.

Dinero sparer mig for utallige timer hver måned, som jeg kan bruge til at skalere min forretning.

Mange andre steder skal man hænge i kø. Her er der i løbet af få sekunder en venlig, hjælpsom sjæl.

Jeg sparer tid, fordi processerne er innovative og automatiserede. Især ift. håndtering af bilag.

Dinero er den mentor, jeg skulle bruge for at slippe for regnskabs-stress.

Det er meget lidt, jeg behøver at beskæftige mig med administration, fordi Dinero klarer det meste for mig.

Da vi hørte om Dinero, lød det næsten for godt til at være sandt. Det var det heldigvis ikke.

Det er vigtigt for mig at et regnskabssystem er nemt og intuitivt – det er Dinero!

Supporten er ubegribelig fantastisk!

Hvis Dinero ikke eksisterede i morgen, ville min hverdag blive meget besværlig.

Jeg får et hurtigt overblik over saldi og hurtigt at taste dagens bevægelser ind.

Dinero er intuitivt og utrolig nemt at bruge. Det gør oprettelse af fx bilag utrolig simpelt og ligetil.

Det sparer os mange arbejdstimer og gør det muligt at udføre opgaver, der ellers ville kræve en bogholder.

Dinero er rimelig nemt at gå til, og der er masser af crowd-viden indarbejdet, som jeg også har glæde af.

Dinero gør bare min hverdag nemmere – Mindre manuelt arbejde, giver mere tid til at tjene penge.

Med Dinero har jeg ro i maven i forhold til det økonomiske aspekt af min virksomhed.

Med supporten er jeg altid i sikre hænder hvis der er noget jeg er i tvivl om.

Når man er få ansatte i en virksomhed, er det vigtigt, at man kan selv. Det giver Dinero os mulighed for.

Dinero Crowd er virkelig fantastisk. Den ordner næsten alt for en. Vi bruger den hele tiden når vi bogfører

Dinero er klart det program, som løser mine udfordringer med regnskab bedst.

Dinero har formået at tage udgangspunkt i brugerens behov og derfra skabt et nemt og meget brugbart værktøj

Generelt er Dinero bare super lækkert, og gør alting lettere ved at jeg selv har regnskabet lige ved hånden

Den bedste feature i Dinero er helt klart supporten!

Med Dinero kan vi bruge mere af vores tid på det vi egentlig vil – vores forretning.

Jeg er vild med supporten. At jeg rent faktisk kan få svar på regnskabs-faglige spørgsmål er fantastisk.

Med Dinero Crowd skriver jeg bare, hvad jeg lavet, og så finder crowden det rigtige placering til udgifterne.

Intuitivt og adaptivt regnskabsprogram, som fungerer aldeles glimrende for den ikke-øvede iværksætter.

Dinero er nem at bruge og kræver ikke specielt meget forstand på regnskab.

Det uovertrufne økonomiske overblik sikrer, at jeg kan fokusere på mine kerneopgaver og sover godt om natten

Dinero sikrer, at jeg kan bruge min tid og energi på mine kerneydelser og kompetencer.

Appen gør klart min hverdag nemmere. Det er så nemt at uploade et bilag.

Dinero klarer alle vores behov indenfor bogføring, og der er ALTID ekstremt hurtig og kompetent hjælp.

Jeg kan huske første gang, jeg skulle lave en udvidet selvangivelse. Det var simpelthen fantastisk.

Dinero gør min hverdag lettere ved, at jeg føler mig tryg ved hele bogførings- og regnskabsdelen.

Det er en fornøjelse at det kræver så lidt at bogføre bilag, rette dem til eller få vejledning.

Dinero sparer mig for rigtig meget tid. Jeg kan kun anbefale virksomhedsejere at prøve Dinero.

Den nemme måde at indberette moms på er jeg vild med. Og så endelig jeres virkelig gode folk på chatten.

Dinero yder altid en helt outstanding kundeservice, som stadig til tider kan imponere mig.

Dinero gør min hverdag lettere ved at lette byrden ved fakturering, bogføring og regnskab.

Jeg føler mig i trygge hænder med Dinero – og det er det vigtigste for mig med et regnskabsprogram.

At vi kan klare vores bogføring selv betyder bare rigtig meget for os!

Overordnet er Dinero bare rigtigt nemt at bruge, og supporten er altid klar til at hjælpe med et smil.

Dinero-chatten er uundværlig, når man ikke er særligt regnskabskyndig.

Betalingsregistreringen er så nem, at det faktisk er umuligt at lave fejl.

Jeg har prøvet et andet regnskabsprogram, men med Dinero kan jeg sætte min teenagedatter til at bogføre.

Hvis jeg skal pege på én funktion som favorit, må det vel næsten være supporten.

Nu tager det en tiendedel af tiden, og giver ro i maven.

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram