API – din nøgle til et automatisk regnskab

Slip for tidskrævende, manuelle opgaver i regnskabet med vores API. Med en unik API-nøgle kan du forbinde dit regnskab med fx din webshop, lager og booking, så data automatisk overføres.

API i Dinero

Forbinder dit regnskabsprogram med andre programmer, så du sparer tid

  • Forbind Dinero med alle systemer
  • Integrationer til fx webshop og lager
  • En unik nøgle til øget funktionalitet

Hvad er et API – og hvorfor er det vigtigt?

Et API er en sammenkobling mellem to systemer, som gør det muligt for dem at tale sammen. Det gør det muligt for eksterne partnere at bygge applikationer og software, der taler sammen med Dinero, så de kan udveksle informationer – fx data om løn og kørsel.

Hvorfor er det så vigtigt for dig og din virksomhed, tænker du måske. Én af de helt store fordele er, at du slipper for manuelle og tidskrævende opgaver i en allerede travl hverdag. Fx kan data fra din webshop og dit lagersystem automatisk overføres til Dinero takket være API’et.

Du kan også forbinde din bank med regnskabet i Dinero, så du sparer tid med den automatiske bankafstemning.

Forbinder Dinero med andre programmer

Der er mulighed for at forbinde dit regnskab i Dinero med mere end 180 forskellige integrationer. Det tager kort tid at forbinde de to, så du kan automatisere processen og  fokusere på andre ting.

Forbind Dinero med integrationer til:

  • Webshops
  • Kassesystemer (POS)
  • Betalinger
  • Løn
  • Booking
  • Kørebog
  • Lager
  • Time-/sagsstyring

Ovenstående er bare et udvalg af kategorier, du kan forbinde DInero med takket være vores API. Vi bruger også andres API til at gøre bogføringen nemmere for dig. Vi forbinder fx med Skattestyrelsen, så du kan bogføre din moms med ét klik, samt med CVR-registret.

En unik nøgle til dit regnskab

Dinero snakker sammen med integrationerne via en API-nøgle. Nøglen “åbner døren” til dit regnskab, så integrationerne kan hente og sende specifik data, så det bliver nemmere at bogføre. Nøglen gør det fx muligt at overføre salgstal fra webshop til regnskabsprogram helt automatisk.

Din API-nøgle er unik, og du kan navngive den, så du ved, hvor den hører til, hvis du har mere end én integration. Når du har oprettet nøglen, er det bare at følge integrationens vejledning – mere simpelt kan det ikke blive. 

Ved at bruge en API-nøgle forhindrer du også ukendte i at få indblik i dine data undervejs i processen, da de vil være krypteret. 

Hvad siger vores brugere

Da vi hørte om Dinero, lød det næsten for godt til at være sandt. Det var det heldigvis ikke.

Når jeg har modtaget en faktura, scanner jeg den med Dinero-appen, og så aflæser den selv, hvad der står.

Hvis Dinero ikke eksisterede i morgen, ville min hverdag blive meget besværlig.

Dinero er klart det program, som løser mine udfordringer med regnskab bedst.

Jeg får et hurtigt overblik over saldi og hurtigt at taste dagens bevægelser ind.

Med Dinero har jeg hele tiden overblikket over virksomhedens omsætning, udgifter og generelle nøgletal.

Det er vigtigt, at vi bruger så lidt tid på administration som muligt – det hjælper Dinero os med.

Dinero klarer alle vores behov indenfor bogføring, og der er ALTID ekstremt hurtig og kompetent hjælp.

Det sparer os mange arbejdstimer og gør det muligt at udføre opgaver, der ellers ville kræve en bogholder.

Generelt er Dinero bare super lækkert, og gør alting lettere ved at jeg selv har regnskabet lige ved hånden

Håndtering fra mobilen bruger jeg mere og mere og så er det nemt at lave fakturaer.

Dinero er nem at bruge og kræver ikke specielt meget forstand på regnskab.

Dinero er intuitivt og utrolig nemt at bruge. Det gør oprettelse af fx bilag utrolig simpelt og ligetil.

Dinero sikrer, at jeg kan bruge min tid og energi på mine kerneydelser og kompetencer.

Nu tager det en tiendedel af tiden, og giver ro i maven.

Med Dinero har jeg ro i maven i forhold til det økonomiske aspekt af min virksomhed.

Supporten er ubegribelig fantastisk!

Med supporten er jeg altid i sikre hænder hvis der er noget jeg er i tvivl om.

Min favoritfunktion i Dinero er uden tvivl jeres automatisk bogføring og registrering af bilag.

Dinero giver det bedste overblik og er simpelt at bruge.

At jeg kan indberette både moms og skat med hjælp fra Dinero er absolut en af mine yndlingsfunktioner.

Appen gør klart min hverdag nemmere. Det er så nemt at uploade et bilag.

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram