Starter+ giver dig alle værktøjerne til nem bogføring

Få adgang til ubegrænsede posteringer, upload af bilag i skyen, bogføringsassistenten, bankafstemning, send og modtag EAN-fakturaer og meget andet. Bliv klar til at sende fakturaer på under to minutter.

  • Upload af bilag i skyen

  • Få hele regnskabet på mobilen

  • Bogføringsassistent, der hjælper med at bogføre

Årlig betaling

297,-

245,-

/ måned / firma
ved månedlig betaling

/ måned / firma
ved årlig betaling

Ingen binding

  • Ubegrænsede
    posteringer

  • Ubegrænset
    omsætning

  • Afregn din moms
    med ét klik

  • App til
    smartphone

Du behøver slet ikke tænke på moms- og bogføringsloven med Starter+

Der er mange fordele og funktioner i Dinero Starter+, som hjælper dig med at bogføre korrekt. Mange vil du faktisk ikke engang lægge mærke til, da de gør det helt automatisk, så du skal bruge mindst mulig tid på regnskabet. Du er selvfølgelig også klar til den nye bogføringslov med Starter+.

Moms- og bogføringsloven indeholder mange regler og paragraffer. Dem har programmet fuldstændig styr på, og Starter+ hjælper dig med at bogføre, så du altid lever op til alle regler.

Hvis du fx bruger Excel til din bogføring, tager det ikke højde for hverken momsloven eller bogføringsloven. Det gør et struktureret regnskabsprogram som Dinero. Hvis du sammenligner Dinero og Excel, kan du se, hvor stor forskellen faktisk er – selv for små virksomheder.

Regnskab for 245 kroner

Dinero Starter+ har et bredt udvalg af funktioner, der gør det nemt og hurtigt at klare bogføringen, så du kan fokusere på virksomheden og dine kunder. Du kan uploade bilag til skyen, bruge smart bankafstemning, spare tid med de mange bogføringsskabeloner og både sende og modtage EAN-fakturaer.

Du har også mulighed for at tilkøbe fx Skatteopgørelsen, hvor vi beregner og giver dig alle tal og oplysninger, så de er lige til at indberette på skat.dk.

Prisen for Dinero Starter+ er fra 245 kr. pr. md. pr. firma ekskl. moms

Har du overvejet Dinero Pro?

Med Dinero Pro får du adgang til alle funktioner og integrationer, så det bliver endnu nemmere at bogføre korrekt på ingen tid – selvom du ikke kender bogføringsreglerne. Dinero Pro giver dig bl.a. adgang til automatisk bankafstemning, beregning af lønsumsafgift og over 180 integrationer.

Guide til valg af regnskabsprogram

Har du endnu ikke besluttet dig for, hvilket regnskabsprogram du vil vælge – eller overvejer du at skifte regnskabsprogram? Vi har lavet en guide, hvor du får gode råd og anbefalinger til, hvad du skal være opmærksom på, når du skal vælge regnskabsprogram. Hent den her.

Illustration af en kvinde, som sidder med en laptop og arbejder på stigende søjler i et diagram. Rundt om hende vises forskellige funktioner fra Dinero - forbindelse til skat, send faktura, banksaldo og bankafstemning samt upload af bilagsfiler

Funktioner med Starter+

Du får ikke adgang til alle funktioner i Dinero med Starter+. Du får alle de samme funktioner som med Starter – og der er ingen omsætningsgrænse. Starter+ gør det nemt at bogføre, og du får bl.a. bankafstemning, bilag i skyen, bogføringsassistent og mulighed for at sende og modtage EAN-fakturaer.

prissiden kan du se de funktioner, du får med Starter+ og Pro. Det kan være, der er en funktion eller to, du gerne vil have, så det giver mening at vælge Dinero Pro i stedet for – det afhænger af dine behov og ønsker.

Ubegrænsede salgsfakturaer

Du kan lave et ubegrænset antal fakturaer i Dinero – både som gratisbruger og som bruger af Dinero Pro.

Læs mere

Ubegrænsede posteringer

Dinero giver dig et ubegrænset antal posteringer, som nogle af de eneste på markedet.

Læs mere

Kasseklade

En kassekladde kaldes også for en kasserapport. Den bruges, når bogholderen laver den daglige bogføring.

Læs mere

Momsafregning

Bogfør al din moms med ét simpelt klik. Slip for at rode rundt i momsen og lave fejl til Skattestyrelsen.

Læs mere

Mobil-app

Tag alle de smarte funktioner med dig på farten. Gør din bogføring mere fleksibel.

Læs mere

Bogføringsassistent

Bogføringsassistenten hjælper dig med at bogføre på den korrekte konto i dit regnskab.

Læs mere

CVR-integration

Med data direkte fra CVR-registret sikrer du dig, at både dine egne og kundernes oplysninger er korrekte.

Læs mere

Ubegrænsede kontakter

Opret alle de kontakter, du vil, og få et fuldt overblik over de kunder og leverandører, du handler med.

Læs mere

Ret og slet bilag

Det er nemt og hurtigt at rette og slette dine bilag i Dinero, så du kan rette eventuelle fejl.

Læs mere

Faktura-tracking

Du kan fra første sekund følge med i, om dine kunder har set din faktura eller ej.

Læs mere

Rykker-modul

Send en rykker eller påmindelse til din kunde, så snart betalingsfristen er overskredet.

Læs mere

Rapporter

Træk rapporter i Dinero, og få et godt overblik over fx saldo, balance og åbningsbalance.

Læs mere

Elektronisk indbetalingskort (FI-koder)

Har du købt FI-koder gennem banken, kan du opsætte det, så de automatisk bliver genereret på fakturaer.

Læs mere

Faktura og tilbud på flere sprog

Med Dinero kan du skifte sproget på dine fakturaer til engelsk. Det er fx smart, hvis du sælger til udlandet.

Læs mere

Import/eksport af kontakter og produkter

Importér eller eksportér kontakter og produkter fra/til dit nuværende regnskabsprogram til Dinero.

Læs mere

Modtag betaling med kreditkort

Med kreditkortbetaling behøver kunder ikke længere lave en bankoverførsel – få betaling med det samme.

Modtag betaling via MobilePay

Det er nu muligt for kunder at betale fakturaer med Mobilepay ved blot at swipe regningen i mailen.

Læs mere

Auto-opdaterede valutakurser

Du kan altid se det aktuelle beløb i den ønskede valuta takket være de automatisk opdaterede valutakurser.

Læs mere

EAN-fakturering

Store virksomheder og det offentlige bruger ofte EAN-fakturering, der også kaldes elektronisk fakturering.

Læs mere

Fakturadesigner

Det er muligt at designe din faktura med flere forskellige fakturaskabeloner, så du kan gøre den unik.

Læs mere

Eksport af posteringer og rapporter

Eksportér dine posteringer og rapporter ud af vores program med få klik.

Læs mere

Kunde- og leverandørsaldolister

Se forskellige saldolister, og sortér på en bestemt dato. Du kan også se kontoudtog på debitor og kreditor.

Læs mere

CRM-modul

Hold styr på dine kontakter – uanset om der er tale om aftaler, informationer eller noget helt tredje.

Læs mere

Tilkøb af Skatteopgørelsen

Få alle tal og oplysninger serveret, så de er lige til at kopiere ind, når du skal indberette.

Læs mere

API

Forbind Dinero med fx din webshop, lager og booking, så du sparer tid.

Læs mere

Kreditnota

Opret en kreditnota med få klik – overholder automatisk alle krav.

Læs mere

Bilag i skyen

Upload billeder af dine kvitteringer og fakturaer til dit regnskab. Slut med krøllede kvitteringer og papirer.

Læs mere

Bankafstemning

Match indtægter og udgifter med ind- og udbetalinger på bankkontoen på ingen tid.

Læs mere

Bogføringsskabeloner

Vi har udviklet en masse skabeloner, der gør det muligt at bogføre uden at kende til bogføringsreglerne.

Læs mere

Oftest stillede spørgsmål

Med Dinero Starter+ overholder du automatisk moms- og bogføringsloven. Dine fakturaer og bilag bliver bogført, så de overholder momsloven, og du kan med få klik ompostere eller modpostere, hvis du laver en fejl i regnskabet, så du overholder bogføringsloven.

Du får også alle basisfunktionerne, du skal bruge til at lave regnskab. Det er med andre ord et godt og nemt regnskabsprogram til dig, som gerne vil gøre det selv eller blot har brug for et program til at sende professionelle fakturaer via.

Det kan godt være, at Excel er gratis, men det tager fx ikke højde for bogføringsloven eller momsloven, når du bogfører. Det gør Dinero Starter+, samtidig med at du får et væld af funktioner, som gør det nemt at bogføre.

Excel kan også hurtigt blive uoverskueligt – selv for mindre virksomheder. Med Dinero Starter+, kan du starte stille og roligt ud med virksomheden. Der er ingen omsætningsgrænse (som der fx er på Dinero Starter – 100.000 kr.), så du kan bruge Starter+ lige så længe du har lyst.

Hvis du på et senere tidspunkt gerne vil have adgang til alle funktioner og vores integrationer, kan du nemt opgradere til Dinero Pro, hvor du bl.a. får automatisk bankafstemning, upload af bilag i skyen og meget andet, så en stor del af din daglige bogføring bliver automatiseret.

Det er faktisk ret simpelt, synes vi selv. Du skal blot oprette en gratis konto, så er du i gang. Den nemme og hurtige oprettelsesproces betyder, at du kan sende din første faktura på under to minutter.

Når du når omsætningsgrænsen på 100.000 kr., skal du opgradere fra Starter til Starter+. Det betyder, at du faktisk kan vente med Starter+, indtil du rammer grænsen.

Når du først har ramt omsætningsgrænsen på 100.000 kr. ekskl. moms, skal du som minimum betale for Starter+ for at kunne få adgang til dit regnskab og fortsat bogføre i Dinero. Du kan heller ikke senere skifte fra Starter+ eller Pro til Starter, når du er kommet over omsætningsgrænsen.

Du kan bruge Dinero Starter+, lige så længe du ønsker. Der er nemlig ingen begrænsninger (hverken ift. omsætning eller posteringer), når du har en Starter+-konto.

Hvis du har brug for at opgradere til Dinero Pro senere hen, gør du det inde i programmet nemt og hurtigt. Her kan du også tilkøbe fx Skatteopgørelsen, hvor vi beregner og giver dig alle tal og oplysninger, så de er klar til at indberette på skat.dk

Dinero Starter+ kan bruges af alle – både personlig ejede virksomheder, selskaber og foreninger. Du får dog typisk mest ud af at vælge foreningsversionen af Dinero, hvis du skal bruge det til en forening.

Vi har nemlig lavet en særlig foreningsversion af Dinero. Når du er på abonnementssiden vælger du, hvilken af vores pakker du gerne vil have. Foreningsversionen er altså ikke gratis, men den vil spare dig for mange timers administration og manuelt arbejde.

Hvis du vil opsige hele kontoen, skal du først slette dit firma og herefter kontakte supporten. Når du sletter dit firma, slettes alle dine data samtidig (på nær dem, vi er forpligtet til at beholde jf. bogføringsloven).

Som Dinero-bruger kan du vælge det abonnement, som passer til dig og din virksomhed. Det betyder, at du kan skifte fra Starter+ til Pro og tilbage igen, hvis dine behov ændrer sig.

Hvis du fx skifter fra Dinero Pro til Starter+, mister du ikke dine data. De bliver i nogle tilfælde blot skjult eller sat på pause, så de kan findes eller genoptages igen, når du gentegner dit Pro-abonnement.

Vi gemmer med andre ord alle bilag, tilbud og abonnementer for dig, indtil du bliver Pro-bruger igen.