Design dine egne fakturaer

Med Dinero Pro får du mulighed for at sætte dit eget personlige præg på dine fakturaer. Med vores fakturadesign har du mange muligheder for at ændre tema, logo/firmanavn, farver, adressefelt, skrifttyper m.m.

Flere fakturadesign i Dinero

Sæt dit personlige præg på din faktura

  • Branchespecifikke designs
  • Unikke fakturaer
  • Mulighed for flere forskellige
Kom i gang med det samme

Sæt dit eget præg

Som Dinero Pro-bruger får du ubegrænset adgang til vores fakturadesign, så du kan personliggøre dine fakturaer.

Du kan fx sætte dit eget præg på fakturaerne ved at ændre:

  • tema
  • logo/firmanavn 
  • farver
  • adressefelt
  • skrifttyper
  • informationsbokse
  • topbillede/baggrundsbillede


I videoen herunder kan du se de mange muligheder, du får, og opleve, hvordan funktionen fungerer i praksis:

Hav flere forskellige design

Hvis du ønsker det, kan du lave flere forskellige design alt efter, hvilke kunder du skal fakturere. Du kan fx have kunder, som har forskellige ønsker til indhold på deres faktura – eller måske ønsker du selv at tilpasse dine design ud fra de enkelte kunders præferencer og formål med købet.

Hvad siger vores brugere

Jeg får et hurtigt overblik over saldi og hurtigt at taste dagens bevægelser ind.

Generelt er Dinero bare super lækkert, og gør alting lettere ved at jeg selv har regnskabet lige ved hånden

Med Dinero Crowd skriver jeg bare, hvad jeg lavet, og så finder crowden det rigtige placering til udgifterne.

Jeg elsker den funktion, hvor Dinero scanner mit bilag, og så selv finder beløb, dato mv. Det er genialt.

Dinero er den mentor, jeg skulle bruge for at slippe for regnskabs-stress.

Det uovertrufne økonomiske overblik sikrer, at jeg kan fokusere på mine kerneopgaver og sover godt om natten

Dinero har formået at tage udgangspunkt i brugerens behov og derfra skabt et nemt og meget brugbart værktøj

Dinero klarer alle vores behov indenfor bogføring, og der er ALTID ekstremt hurtig og kompetent hjælp.

Dinero-chatten er uundværlig, når man ikke er særligt regnskabskyndig.

Jeg er vild med supporten. At jeg rent faktisk kan få svar på regnskabs-faglige spørgsmål er fantastisk.

Jeg er vild med, at jeg kan gå tilbage og rette, hvis jeg har lavet en fejl i et bilag.

Jeg skiftede fra E-conomic på grund af blandt andet pris, brugervenlighed og etik.

Jeg sparer tid, fordi processerne er innovative og automatiserede. Især ift. håndtering af bilag.

Det er nemt og enkelt at bruge, og det giver et godt overblik fra både pc og mobiltelefon.

Det gør min hverdag meget nemmere, og jeg kan have mere fokus på at løse de opgaver, jeg er bedst til.

Uden økonomisk baggrund kan bogføring godt være noget af en udfordring, men ikke med Dinero.

Dinero er klart det program, som løser mine udfordringer med regnskab bedst.

Dinero yder altid en helt outstanding kundeservice, som stadig til tider kan imponere mig.

Nu tager det en tiendedel af tiden, og giver ro i maven.

Min favoritfunktion i Dinero er uden tvivl jeres automatisk bogføring og registrering af bilag.

Det er en fornøjelse at det kræver så lidt at bogføre bilag, rette dem til eller få vejledning.

Det sparer os mange arbejdstimer og gør det muligt at udføre opgaver, der ellers ville kræve en bogholder.

Dinero kan præcis det, vi har brug for, og det er det, som betyder noget.

Det viste sig at Dinero fungerer perfekt, er nemt at navigere i, samt hurtigt at bruge.

Dinero gør min hverdag lettere ved at lette byrden ved fakturering, bogføring og regnskab.

Det er vigtigt, at vi bruger så lidt tid på administration som muligt – det hjælper Dinero os med.

Vi har valgt Dinero, da det er brugervenligt og nemt at bruge.

Betalingsregistreringen er så nem, at det faktisk er umuligt at lave fejl.

Når jeg har modtaget en faktura, scanner jeg den med Dinero-appen, og så aflæser den selv, hvad der står.

Dinero er nem at bruge og kræver ikke specielt meget forstand på regnskab.

Overordnet er Dinero bare rigtigt nemt at bruge, og supporten er altid klar til at hjælpe med et smil.

Med supporten er jeg altid i sikre hænder hvis der er noget jeg er i tvivl om.

Med Dinero har jeg hele tiden overblikket over virksomhedens omsætning, udgifter og generelle nøgletal.

Dinero sikrer, at jeg kan bruge min tid og energi på mine kerneydelser og kompetencer.

Med Dinero kan vi bruge mere af vores tid på det vi egentlig vil – vores forretning.

Appen gør klart min hverdag nemmere. Det er så nemt at uploade et bilag.

Selvom forventningerne var skyhøje, blev de i den grad indfriet. Dinero er nemlig alt det, som vi blev lovet.

Der er rigtig mange lækre funktioner, men hvis jeg skal fremhæve to, så er det appen og den sublime support

Når man er få ansatte i en virksomhed, er det vigtigt, at man kan selv. Det giver Dinero os mulighed for.

Håndtering fra mobilen bruger jeg mere og mere og så er det nemt at lave fakturaer.

Hvis Dinero ikke eksisterede i morgen, ville min hverdag blive meget besværlig.

Jeg kan huske første gang, jeg skulle lave en udvidet selvangivelse. Det var simpelthen fantastisk.

Min favoritfunktion ved Dinero er, at jeg har mulighed for at livechatte med Dineros dygtige supportere.

Dinero har flere gange reddet mig fra at bogføre forkert med de automatiske advarsler.

At vi kan klare vores bogføring selv betyder bare rigtig meget for os!

Jeg føler mig i trygge hænder med Dinero – og det er det vigtigste for mig med et regnskabsprogram.

Med Dinero har jeg altid overblikket over økonomien i min virksomhed og over forhold vedrørende skat og moms

I en virksomhed i vækst er det vigtigt med en effektiv og nem måde at bogføre på. Det hjælper Dinero med.

Det er nemt og simpelt, og jeg er hurtigt i gennem ugens fakturering med få klik.

Intuitivt og adaptivt regnskabsprogram, som fungerer aldeles glimrende for den ikke-øvede iværksætter.

Dinero Crowd er virkelig fantastisk. Den ordner næsten alt for en. Vi bruger den hele tiden når vi bogfører

Dinero gør bare min hverdag nemmere – Mindre manuelt arbejde, giver mere tid til at tjene penge.

Det sparer mig for tid, da jeg slipper for at skulle læse, tænke og bruge for meget tid på bogføring.

Dinero er tidsbesparende for min forretning. Med Dinero kan jeg fokusere på det, jeg er dygtig til.

Hvis jeg skal pege på én funktion som favorit, må det vel næsten være supporten.

Den bedste feature i Dinero er helt klart supporten!

Den nemme måde at indberette moms på er jeg vild med. Og så endelig jeres virkelig gode folk på chatten.

Dinero er intuitivt og utrolig nemt at bruge. Det gør oprettelse af fx bilag utrolig simpelt og ligetil.

Da vi hørte om Dinero, lød det næsten for godt til at være sandt. Det var det heldigvis ikke.

Jeg er ikke nogen haj til alt det med regnskab, og jeg kunne ret hurtigt se, at Dinero var let og lige til.

At jeg kan indberette både moms og skat med hjælp fra Dinero er absolut en af mine yndlingsfunktioner.

Dinero giver det bedste overblik og er simpelt at bruge.

Dinero gør min hverdag lettere, fordi jeg sparer masser af tid, hvad fakturering og bogføring angår!

Overblikket er virkelig godt. Det er nemt at følge med i såvel indtægter som omkostninger løbende.

Med Dinero kan vi klare al regnskab selv – med ro i maven.

Dinero er rimelig nemt at gå til, og der er masser af crowd-viden indarbejdet, som jeg også har glæde af.

Jeg har prøvet et andet regnskabsprogram, men med Dinero kan jeg sætte min teenagedatter til at bogføre.

Det er vigtigt for mig at et regnskabssystem er nemt og intuitivt – det er Dinero!

Med Dinero har jeg ro i maven i forhold til det økonomiske aspekt af min virksomhed.

Jeg er VILD med jeres chat – de virker kompetente, og jeg føler mig tryg ved at spørge dem.

Det er meget lidt, jeg behøver at beskæftige mig med administration, fordi Dinero klarer det meste for mig.

Mange andre steder skal man hænge i kø. Her er der i løbet af få sekunder en venlig, hjælpsom sjæl.

Dinero sparer mig for rigtig meget tid. Jeg kan kun anbefale virksomhedsejere at prøve Dinero.

Dinero sparer mig for utallige timer hver måned, som jeg kan bruge til at skalere min forretning.

Dinero gør min hverdag lettere ved, at jeg føler mig tryg ved hele bogførings- og regnskabsdelen.

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram