Starter er et gratis regnskabsprogram

Få adgang til ubegrænsede posteringer, fakturering, mobil-app, bogføringsassistent og meget andet helt gratis. Bliv klar til at sende fakturaer på under to minutter – og gør betaling og bogføring nemt og simpelt.

  • Send din første faktura på under to minutter

  • Få hjælp til at bogføre korrekt med ét enkelt klik

  • Overhold automatisk moms- og bogføringsloven

0,-

/ måned / firma
ekskl. moms

Ny bruger? Prøv Pro de første 30 dage gratis

  • Ubegrænsede
    posteringer

  • Bogfør
    dine udgifter

  • Afregn din moms
    med ét klik

  • App til
    smartphone

Overhold automatisk moms- og bogføringsloven

Der er også flere automatiske fordele ved Dinero Starter, du måske ikke ligger mærke til i hverdagen. Fx bliver faktura- og betalingsdato bogført korrekt, hvilket er et krav i forhold til momsloven. Du kan også med få klik ompostere eller modpostere, så du overholder bogføringsloven, hvis du laver en fejl.

Hvis du fx bruger Excel til din bogføring, tager det ikke højde for hverken momsloven eller bogføringsloven. Det gør et struktureret regnskabsprogram som Dinero. Hvis du sammenligner Dinero og Excel, kan du se, hvor stor forskellen faktisk er – selv for små virksomheder.

Regnskab for 0 kroner

Med Dinero Starter får du et praktisk udvalg af funktioner, så du fx kan sende fakturaer og bogføre betalinger. Du får også bankafstemning, upload af bilag til skyen samt adgang til alle vores bogføringsskabeloner.

Du kan også tilkøbe fx Skatteopgørelsen, hvor vi beregner og giver dig alle tal og oplysninger, så de er lige til at indberette på skat.dk.

Dinero Starter har en omsætningsgrænse på 100.000 kr. Hvis du omsætter for mere over en periode på et løbende år, skal du vælge Starter+ eller Pro.

Har du overvejet Dinero Pro?

Med Dinero Pro får du adgang til alle funktioner og integrationer, så det bliver endnu nemmere at bogføre korrekt på ingen tid – selvom du ikke kender bogføringsreglerne. Dinero Pro giver dig bl.a. adgang til automatisk bankafstemning, adgang til over 180 integrationer og beregning af lønsumsafgift.

Guide til valg af regnskabsprogram

Har du endnu ikke besluttet dig for, hvilket regnskabsprogram du vil vælge – eller overvejer du at skifte regnskabsprogram? Vi har lavet en guide, hvor du får gode råd og anbefalinger til, hvad du skal være opmærksom på, når du skal vælge regnskabsprogram. Hent den her.

Illustration af en mand, som står foran forskellige dele af Dinero regnskabsprograms user interface. Dineros overbliksside samt funktionerne opret ny faktura, køb, tilbud eller kontakt samt forbind regnskab til bank, søg i bilagsarkiv og overførsel af moms til skat.dk

Dinero Starter-funktioner

Du får ikke adgang til alle funktioner med Dinero Starter. Leder du efter et gratis regnskabsprogram, hvor du kan sende fakturaer, bogføre nemt og simpelt, og du har adgang til den smarte bogføringsassistent, er Starter et godt valg. Hvis du er i tvivl om, du kan nøjes med funktionerne i Starter, har vi lavet en simpel oversigt.

I oversigten kan du se alle funktioner for Starter, Starter+ og Pro. Det kan være, der er en funktion eller to, du gerne vil have, så det giver mening at vælge Dinero Pro i stedet for – det afhænger af dine behov og ønsker.

Ubegrænsede salgsfakturaer

Du kan lave et ubegrænset antal fakturaer i Dinero – både som gratisbruger og som bruger af Dinero Pro.

Læs mere

Ubegrænsede posteringer

Dinero giver dig et ubegrænset antal posteringer, som nogle af de eneste på markedet.

Læs mere

Kasseklade

En kassekladde kaldes også for en kasserapport. Den bruges, når bogholderen laver den daglige bogføring.

Læs mere

Momsafregning

Bogfør al din moms med ét simpelt klik. Slip for at rode rundt i momsen og lave fejl til Skattestyrelsen.

Læs mere

Mobil-app

Tag alle de smarte funktioner med dig på farten. Gør din bogføring mere fleksibel.

Læs mere

Bogføringsassistent

Bogføringsassistenten hjælper dig med at bogføre på den korrekte konto i dit regnskab.

Læs mere

CVR-integration

Med data direkte fra CVR-registret sikrer du dig, at både dine egne og kundernes oplysninger er korrekte.

Læs mere

Ubegrænsede kontakter

Opret alle de kontakter, du vil, og få et fuldt overblik over de kunder og leverandører, du handler med.

Læs mere

Ret og slet bilag

Det er nemt og hurtigt at rette og slette dine bilag i Dinero, så du kan rette eventuelle fejl.

Læs mere

Faktura-tracking

Du kan fra første sekund følge med i, om dine kunder har set din faktura eller ej.

Læs mere

Rykker-modul

Send en rykker eller påmindelse til din kunde, så snart betalingsfristen er overskredet.

Læs mere

Rapporter

Træk rapporter i Dinero, og få et godt overblik over fx saldo, balance og åbningsbalance.

Læs mere

Elektronisk indbetalingskort (FI-koder)

Har du købt FI-koder gennem banken, kan du opsætte det, så de automatisk bliver genereret på fakturaer.

Læs mere

Faktura og tilbud på flere sprog

Med Dinero kan du skifte sproget på dine fakturaer til engelsk. Det er fx smart, hvis du sælger til udlandet.

Læs mere

Import/eksport af kontakter og produkter

Importér eller eksportér kontakter og produkter fra/til dit nuværende regnskabsprogram til Dinero.

Læs mere

Modtag betaling med kreditkort

Med kreditkortbetaling behøver kunder ikke længere lave en bankoverførsel – få betaling med det samme.

Modtag betaling via MobilePay

Det er nu muligt for kunder at betale fakturaer med Mobilepay ved blot at swipe regningen i mailen.

Læs mere

Auto-opdaterede valutakurser

Du kan altid se det aktuelle beløb i den ønskede valuta takket være de automatisk opdaterede valutakurser.

Læs mere

EAN-fakturering

Store virksomheder og det offentlige bruger ofte EAN-fakturering, der også kaldes elektronisk fakturering.

Læs mere

Fakturadesigner

Det er muligt at designe din faktura med flere forskellige fakturaskabeloner, så du kan gøre den unik.

Læs mere

Eksport af posteringer og rapporter

Eksportér dine posteringer og rapporter ud af vores program med få klik.

Læs mere

Kunde- og leverandørsaldolister

Se forskellige saldolister, og sortér på en bestemt dato. Du kan også se kontoudtog på debitor og kreditor.

Læs mere

CRM-modul

Hold styr på dine kontakter – uanset om der er tale om aftaler, informationer eller noget helt tredje.

Læs mere

Tilkøb af Skatteopgørelsen

Få alle tal og oplysninger serveret, så de er lige til at kopiere ind, når du skal indberette.

Læs mere

API

Forbind Dinero med fx din webshop, lager og booking, så du sparer tid.

Læs mere

Kreditnota

Opret en kreditnota med få klik – overholder automatisk alle krav.

Læs mere

Bilag i skyen

Upload billeder af dine kvitteringer og fakturaer til dit regnskab. Slut med krøllede kvitteringer og papirer.

Læs mere

Bankafstemning

Match indtægter og udgifter med ind- og udbetalinger på bankkontoen på ingen tid.

Læs mere

Bogføringsskabeloner

Vi har udviklet en masse skabeloner, der gør det muligt at bogføre uden at kende til bogføringsreglerne.

Læs mere

Oftest stillede spørgsmål

Med Dinero Starter overholder du automatisk moms- og bogføringsloven. Dine fakturaer og bilag bliver bogført, så de overholder momsloven, og du kan med få klik ompostere eller modpostere, hvis du laver en fejl i regnskabet, så du overholder bogføringsloven.

Du får også alle basisfunktionerne, du skal bruge til at lave regnskab. Det er med andre ord et godt og gratis regnskabsprogram til dig, som gerne vil gøre det selv eller blot har brug for et program til at sende professionelle fakturaer via.

Der er en omsætningsgrænse på 100.000 kr. over en periode på 12 måneder, og når du overskrider den, skal du enten vælge Starter+ eller Pro. 

Begge er gratis, men Excel tager fx ikke højde for bogføringsloven eller momsloven, når du bogfører. Det gør Dinero Starter, selvom det er gratis.

Excel kan også hurtigt blive uoverskueligt – selv for mindre virksomheder. Med et gratis regnskabsprogram, som Dinero Starter, kan du starte stille og roligt ud med virksomheden. Når omsætningen stiger, og du får brug for flere funktioner, kan du nemt opgradere dit abonnement. Du får alle data og bilag med over, når du opgraderer, og du kan altid nedgradere igen, hvis du får behov for det.

Der er en omsætningsgrænse på 100.000 kr. over en periode på 12 måneder, og når du overskrider den, skal du enten vælge Starter+ eller Pro. 

Det er faktisk ret simpelt, synes vi selv. Du skal blot oprette en gratis konto, så er du i gang. Den nemme og hurtige oprettelsesproces betyder, at du kan sende din første faktura på under to minutter.

Du kan bruge Dinero Starter, indtil du rammer omsætningsgrænsen på 100.000 kr. over en periode på 12 måneder. Der er ingen bindinger, når du opretter en Dinero Starter-konto – det gælder i øvrigt alle vores abonnementer.

Hvis du har brug for at opgradere til Dinero Pro senere hen, gør du det inde i programmet nemt og hurtigt. Her kan du også tilkøbe fx Skatteopgørelsen, hvor vi beregner og giver dig alle tal og oplysninger, så de er klar til at indberette på skat.dk

Dinero Starter kan bruges af alle – både personlig ejede virksomheder, selskaber og foreninger. Du får dog typisk mest ud af at vælge foreningsversionen af Dinero, hvis du skal bruge det til en forening.

Vi har nemlig lavet en særlig foreningsversion af Dinero. Når du er på abonnementssiden vælger du, om du vil betale for et helt år eller én måned ad gangen. Foreningsversionen er altså ikke gratis, men den vil spare dig for mange timers administration og manuelt arbejde.

Hvis du vil opsige hele kontoen, skal du først slette dit firma og herefter kontakte support. Alle data slettes dog på denne måde. Vi anbefaler derfor, at du beholder dit gratis regnskabsprogram, så du ikke mister dine data. På den måde er de tilgængelige, hvis du skal starte op igen på et senere tidspunkt.

Som Dinero-bruger kan du altid vælge det abonnement, som passer til dig og din virksomhed. Det betyder blandt andet, at du nemt kan skifte fra Starter til Pro.

Når du først har ramt omsætningsgrænsen på 100.000 kr. ekskl. moms, skal du som minimum betale for Starter+ for at kunne få adgang til dit regnskab og fortsat bogføre i Dinero. Du kan heller ikke senere skifte fra Starter+ eller Pro til Starter, når du er kommet over omsætningsgrænsen.

Hvis du fx skifter fra Dinero Pro til Starter, mister du ikke dine data. De bliver blot skjult eller sat på pause, så de kan findes eller genoptages igen, når du gentegner dit Pro-abonnement. Vi gemmer med andre ord alle bilag, tilbud og abonnementer for dig, indtil du bliver Pro-bruger igen.