Bilagsscan

Vores smarte bilagsscan er en integreret del af regnskabsprogrammet, uanset om du bruger det via din computer eller mobil-appen. Den gør din bogføring hurtigere og mere fleksibel, så du kan gå fra skanning til bogført bilag på under ét minut.

Bilagsscan med Dinero

Scan, og bogfør dine bilag på under ét minut.

  • Scan bilag på mobil og desktop
  • Scanner alle relevante data
  • Gør det nemt at bogføre korrekt

Integreret bilagsscan gør din bogføring mere fleksibel

Når du scanner dine bilag med mobil-appen eller via din computer, gør systemet meget andet end bare at scanne bilaget. Systemet identificerer automatisk relevant information, du skal bruge i forbindelse med bogføringen.

Vores bilagsscan identificerer nemlig automatisk ting som købsdato, beløb, moms og sælgers navn. Hvis de fremgår af bilaget selvfølgelig. Den information smider den ind i de smarte bogføringsskabeloner, så du nemt og hurtigt kan bogføre bilaget – ofte tager det ikke mere end få klik – og det smides automatisk i bilagsarkivet.

I forbindelse med bilagsscan og upload af kvitteringer og fakturaer sørger bogføringsassistenten for, at du får de rigtige moms- og skattefradrag. Du behøver med andre ord ikke kende til moms- og skattereglerne. Det klarer vi for dig.

Scan, og bogfør dine bilag på under ét minut

Scan, og bogfør dine købsbilag på mobilen på under ét minut. Du kan nemlig nemt bogføre bilagene direkte efter købet. Bilagsscanneren finder alle de relevante informationer og indsætter dem i de rigtige felter. Herefter er det bare at vælge, hvad du har købt, og trykke “Godkend”. 

Nemmere bliver det ikke. Når du skal skanne et bilag, tager det få sekunder. Du skal herefter bare fortælle appen, om der fx er tale om en småanskaffelse eller et varekøb. Når du har trykket på “Godkend”, skal du ikke tænke på bilaget længere. Så er det bogført og gemt i skyen.

Hvad siger vores brugere?

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram