Ingen begrænsninger på kontakter

Uanset om du vælger Dinero Starter eller Dinero Pro til din virksomhed, får du et ubegrænset antal kontakter. Vi ønsker nemlig ikke, at du skal opleve nogen begrænsninger for kontakter i dit regnskabsprogram.

Ubegrænsede kontakter med Dinero

Få det fulde overblik over kunder og leverandører med ubegrænsede kontakter.

  • Ingen begrænsninger
  • Få det fulde overblik
  • Helt gratis

Lad dig ikke begrænse

Dineros regnskabsprogram giver dig ingen begrænsninger på dit antal af kontakter. Du kan med andre ord oprette lige så mange kontakter, som du har lyst til og få det fulde overblik over de kunder og leverandører, du handler med.

På den måde er dine kontakter samlet ét sted. Du skal altså aldrig tænke på, om du når et maksimum, når det kommer til antallet af kontakter – den energi kan du bruge på at pleje dine kontakter eller øge dit salg. Du kan også nemt og hurtigt tilføje kontakter via vores mobil-app.

Hvis du opretter dine kontakter med et mobiltelefonnummer, tilføjer vi det automatisk, når du sender fakturaen som sms.

Gratis for både Starter & Pro

Når vi ikke vil begrænse antallet af bl.a. kontakter for dig, skyldes det, at Dinero er regnskabsprogrammet til selvstændige og iværksættere, som i forvejen ofte kæmper for at få hjulene i gang. Desuden ønsker vi heller ikke, at du skal belemres med uforudsete udgifter, så snart du får flere kontakter i stald – for det betyder jo ofte, at din forretning er i vækst, og at du får nye samarbejder og handelspartnere.

Netop derfor tilbyder vi ubegrænsede kontakter i alle versioner af Dinero. Så slipper du for løbende at tælle antallet af kontakter – i stedet kan du lægge dit fokus på kerneforretningen.

Husk, at uanset hvilken version af Dinero du bruger, får du ubegrænsede salgsfakturaer samt ubegrænsede posteringer.

Hvad siger vores brugere

Selvom forventningerne var skyhøje, blev de i den grad indfriet. Dinero er nemlig alt det, som vi blev lovet.

Jeg får et hurtigt overblik over saldi og hurtigt at taste dagens bevægelser ind.

Det uovertrufne økonomiske overblik sikrer, at jeg kan fokusere på mine kerneopgaver og sover godt om natten

At jeg kan indberette både moms og skat med hjælp fra Dinero er absolut en af mine yndlingsfunktioner.

Med Dinero har jeg altid overblikket over økonomien i min virksomhed og over forhold vedrørende skat og moms

Det gør min hverdag meget nemmere, og jeg kan have mere fokus på at løse de opgaver, jeg er bedst til.

Dinero gør bare min hverdag nemmere – Mindre manuelt arbejde, giver mere tid til at tjene penge.

Med Dinero har jeg hele tiden overblikket over virksomhedens omsætning, udgifter og generelle nøgletal.

Hvis Dinero ikke eksisterede i morgen, ville min hverdag blive meget besværlig.

Dinero er intuitivt og utrolig nemt at bruge. Det gør oprettelse af fx bilag utrolig simpelt og ligetil.

Betalingsregistreringen er så nem, at det faktisk er umuligt at lave fejl.

Jeg har prøvet et andet regnskabsprogram, men med Dinero kan jeg sætte min teenagedatter til at bogføre.

Dinero gør min hverdag lettere ved, at jeg føler mig tryg ved hele bogførings- og regnskabsdelen.

Dinero sparer mig for rigtig meget tid. Jeg kan kun anbefale virksomhedsejere at prøve Dinero.

Det er meget lidt, jeg behøver at beskæftige mig med administration, fordi Dinero klarer det meste for mig.

Den bedste feature i Dinero er helt klart supporten!

Dinero-chatten er uundværlig, når man ikke er særligt regnskabskyndig.

Min favoritfunktion ved Dinero er, at jeg har mulighed for at livechatte med Dineros dygtige supportere.

Mange andre steder skal man hænge i kø. Her er der i løbet af få sekunder en venlig, hjælpsom sjæl.

Der er rigtig mange lækre funktioner, men hvis jeg skal fremhæve to, så er det appen og den sublime support

Jeg sparer tid, fordi processerne er innovative og automatiserede. Især ift. håndtering af bilag.

Uden økonomisk baggrund kan bogføring godt være noget af en udfordring, men ikke med Dinero.

Dinero er rimelig nemt at gå til, og der er masser af crowd-viden indarbejdet, som jeg også har glæde af.

Jeg er VILD med jeres chat – de virker kompetente, og jeg føler mig tryg ved at spørge dem.

Det er vigtigt for mig at et regnskabssystem er nemt og intuitivt – det er Dinero!

Jeg kan huske første gang, jeg skulle lave en udvidet selvangivelse. Det var simpelthen fantastisk.

Dinero gør min hverdag lettere ved at lette byrden ved fakturering, bogføring og regnskab.

Intuitivt og adaptivt regnskabsprogram, som fungerer aldeles glimrende for den ikke-øvede iværksætter.

Med Dinero kan vi bruge mere af vores tid på det vi egentlig vil – vores forretning.

Det sparer os mange arbejdstimer og gør det muligt at udføre opgaver, der ellers ville kræve en bogholder.

Det er en fornøjelse at det kræver så lidt at bogføre bilag, rette dem til eller få vejledning.

At vi kan klare vores bogføring selv betyder bare rigtig meget for os!

Jeg er ikke nogen haj til alt det med regnskab, og jeg kunne ret hurtigt se, at Dinero var let og lige til.

Med Dinero har jeg ro i maven i forhold til det økonomiske aspekt af min virksomhed.

Med Dinero kan vi klare al regnskab selv – med ro i maven.

Når jeg har modtaget en faktura, scanner jeg den med Dinero-appen, og så aflæser den selv, hvad der står.

Dinero klarer alle vores behov indenfor bogføring, og der er ALTID ekstremt hurtig og kompetent hjælp.

Jeg elsker den funktion, hvor Dinero scanner mit bilag, og så selv finder beløb, dato mv. Det er genialt.

Dinero sikrer, at jeg kan bruge min tid og energi på mine kerneydelser og kompetencer.

Dinero er tidsbesparende for min forretning. Med Dinero kan jeg fokusere på det, jeg er dygtig til.

Vi har valgt Dinero, da det er brugervenligt og nemt at bruge.

Dinero er nem at bruge og kræver ikke specielt meget forstand på regnskab.

Dinero sparer mig for utallige timer hver måned, som jeg kan bruge til at skalere min forretning.

Det viste sig at Dinero fungerer perfekt, er nemt at navigere i, samt hurtigt at bruge.

I en virksomhed i vækst er det vigtigt med en effektiv og nem måde at bogføre på. Det hjælper Dinero med.

Jeg føler mig i trygge hænder med Dinero – og det er det vigtigste for mig med et regnskabsprogram.

Jeg er vild med supporten. At jeg rent faktisk kan få svar på regnskabs-faglige spørgsmål er fantastisk.

Dinero gør min hverdag lettere, fordi jeg sparer masser af tid, hvad fakturering og bogføring angår!

Dinero giver det bedste overblik og er simpelt at bruge.

Jeg er vild med, at jeg kan gå tilbage og rette, hvis jeg har lavet en fejl i et bilag.

Dinero er klart det program, som løser mine udfordringer med regnskab bedst.

Hvis jeg skal pege på én funktion som favorit, må det vel næsten være supporten.

Dinero har formået at tage udgangspunkt i brugerens behov og derfra skabt et nemt og meget brugbart værktøj

Med supporten er jeg altid i sikre hænder hvis der er noget jeg er i tvivl om.

Dinero yder altid en helt outstanding kundeservice, som stadig til tider kan imponere mig.

Med Dinero Crowd skriver jeg bare, hvad jeg lavet, og så finder crowden det rigtige placering til udgifterne.

Generelt er Dinero bare super lækkert, og gør alting lettere ved at jeg selv har regnskabet lige ved hånden

Appen gør klart min hverdag nemmere. Det er så nemt at uploade et bilag.

Den nemme måde at indberette moms på er jeg vild med. Og så endelig jeres virkelig gode folk på chatten.

Det sparer mig for tid, da jeg slipper for at skulle læse, tænke og bruge for meget tid på bogføring.

Overordnet er Dinero bare rigtigt nemt at bruge, og supporten er altid klar til at hjælpe med et smil.

Dinero Crowd er virkelig fantastisk. Den ordner næsten alt for en. Vi bruger den hele tiden når vi bogfører

Jeg skiftede fra E-conomic på grund af blandt andet pris, brugervenlighed og etik.

Dinero kan præcis det, vi har brug for, og det er det, som betyder noget.

Nu tager det en tiendedel af tiden, og giver ro i maven.

Når man er få ansatte i en virksomhed, er det vigtigt, at man kan selv. Det giver Dinero os mulighed for.

Overblikket er virkelig godt. Det er nemt at følge med i såvel indtægter som omkostninger løbende.

Det er vigtigt, at vi bruger så lidt tid på administration som muligt – det hjælper Dinero os med.

Det er nemt og enkelt at bruge, og det giver et godt overblik fra både pc og mobiltelefon.

Da vi hørte om Dinero, lød det næsten for godt til at være sandt. Det var det heldigvis ikke.

Min favoritfunktion i Dinero er uden tvivl jeres automatisk bogføring og registrering af bilag.

Håndtering fra mobilen bruger jeg mere og mere og så er det nemt at lave fakturaer.

Det er nemt og simpelt, og jeg er hurtigt i gennem ugens fakturering med få klik.

Dinero har flere gange reddet mig fra at bogføre forkert med de automatiske advarsler.

Dinero er den mentor, jeg skulle bruge for at slippe for regnskabs-stress.

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram