OfficeHub
OfficeHub logo orange

OfficeHub

“Den bedste feature i Dinero er helt klart supporten!”

Marc Falk

Hvad laver din virksomhed?

Hos OfficeHub hjælper vi virksomheder med at finde de rigtige rammer at arbejde i. Om du er virksomhed med brug for lukket kontor, iværksætter med behov for et socialt netværk på kontoret eller en freelancer, der har brug for fede mødelokaler, når du har møder med vigtige kunder? Ja, så kan du nyde godt af al den tid, vi bruger på at scoute markedet for erhvervslejemål, og al den tid vi har brugt på at besøge kontorfællesskaber og kontorhoteller i Danmark.

Ved at bruge vores service får du:

  1. 3 forslag, som vi mener passer til dine behov baseret på en telefonsamtale.
  2. adgang til vores platform med størstedelen af Danmarks kontorfællesskaber og kontorhoteller samlet ét sted. Vores service er gratis for dig som lejer, da vi bliver betalt af udlejer for at finde relevante lejere til dem.

Hvad er din vision?

Med flere og flere forandringer i verden – såsom et skifte i medarbejderes behov og forventninger, et eksploderende antal projektansættelser i Europa og et globalt marked med mange konkurrenter – er der brug for bedre og mere fleksible rammer for virksomheder at sidde i. Ingen ved, hvor de er om 3-5 år, hvilket er den typiske binding på et traditionelt erhvervslejemål.

Erhvervslejemarkedet er ikke umiddelbart kendt for at være fleksibel af natur. Alle tal tyder på, at selv udlejeren går en ny tid i møde, hvor han/hun skal tilbyde mere fleksible lejevilkår. Den trend har vi hægtet os på og har i sinde at blive den førende mægler af fleksible kontorer (kontorfællesskaber og kontorhoteller) i både ind- og udland. Hos OfficeHub skal det være gnidningsfrit at søge nyt kontor uanset virksomhedens størrelse, lokation eller behov.

Hvorfor valgte du Dinero?

Vi valgte Dinero, fordi det var et billigt alternativ til en traditionel revisor. Alle på holdet er uddannet fra CBS, har drevet virksomhed før og var klar over, hvad begreber som indtægt, udgift og moms betyder. Ligeledes var vi klar over, hvordan en revisorregning kan se ud, hvorfor vi på ingen måde havde noget imod at lave lidt af arbejdet selv – bestemt ikke taget vores situation i betragtning, som i starten var af meget sparsom karakter 🙂

Hvad er din favoritfunktion og hvorfor?

Det må uden tvivl være supporten. Punktum. Der er altid nogle edge-cases i et regnskab, som vi er lidt i tvivl om. Når man er få, men må bære mange hatte, er tiden også knap. Når tiden er knap, er et regnskabsteknisk spørgsmål ikke dét, der får én til at jubel-flyve op af stolen. Derfor har en chatsupport (og tiden det tager at få et svar) været en stor hjælp for os. Alle spørgsmål har supporten indtil videre hjulpet os i mål med.

Dernæst har vi integreret vores lønsystem, hvilket giver en ro i maven, der er rar at gå hjem på. Det giver lidt mindre at bekymre sig over. Generelt vil jeg sige, at mange processer, som med en traditionel revisor virkede en smule kompliceret. F.eks. lange e-mails frem og tilbage, er blevet langt lettere at overskue.

Hvordan gør Dinero din hverdag nemmere?

Med en traditionel revisor har alle på holdets oplevelse været, at information om, hvordan det reelt set går efter betaling af moms, betalte udeståender osv., er minimum én e-mail og et givent antal dages ventetid væk. For nogle af os har vi ikke haft det reelle overblik, før det var tid til indberetning af moms eller afslutning af årsregnskab.

I OfficeHub har vi mange bevægelser i regnskabet, hvorfor et nært realtids-billede af forretningen har gjort det lettere for os at træffe beslutninger. Fx om vi havde råd til at investere i nyt software til salg eller købe hardware til produktion af indhold. På den måde famler vi langt mindre i blinde på mandagsmøderne.

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram