December 2018
Ny, lækker kontaktside
Vores kontaktside har fået nyt design. Men ikke kun design, den er også blevet væsentligt hurtigere. Derudover har du også fået muligheden for at skifte kontakttypen fra privat til firma – og omvendt – hvis uheldet nu skulle være ude ved oprettelsen.
Kreditkortbetaling af fakturaer
I samarbejde med YourPay tilbyder vi nu, at dine kunder kan betale din fakturaer med kreditkort. Det er med til at sikre dig, at du får pengene hurtigere.
Tillad 6-cifrede MobilePay MyShop numre
MobilePay er løbet tør for 5-cifrede MyShop numre. Men frygt ej! De er begyndt at lave 6-cifrede numre og det understøtter vi selvfølgelig også i Dinero.
Forbedret API
Den her er mest til udviklerne, men derfor også til dig. Vi har nemlig opgraderet vores API så der fremover bliver mulighed for at udvikle flere og mere avancerede integrationer til Dinero. Til udvikleren: Du kan se vores API-dokumentation her.
100 integrationer
Vores partneransvarlige Jannik har givet den gas. Vi har derfor ramt 100 integrationer til Dinero i december! Mulighederne er derfor næsten uendelige. Der er integrationer til webshops, kørebog, lagerstyring, bookingsystemer og mange flere. Se dem alle her.
Bogføring af rente-udgifter
At betale renter er aldrig sjovt, men i nogle tilfælde nødvendigt. Derfor har vi gjort det muligt at bogføre på rente-konti i købsbilag, så du kan få bogføre renter ind på én kontakt.
November 2018
Omsætningsgrænse på 50.000 kr og momsregistrering
Vi har lavet et indlæg om et emne, som mange med god grund er i tvivl om. Det handler om, hvad du skal være opmærksom på, hvis du har en virksomhed, der forventer at omsætte lige omkring 50.000 kr. indenfor en periode på 12 måneder. Læs indlægget her.
Tilbud
Oversigten over dine tilbud har fået en ordentlig performance overhaling. Har du mange tilbud er load-tiden nu helt nede på et halvt sekund.
Bilagsupload
Vi har “ryddet op” i de bilag, du uploader til Dinero via vores mobil app. De vil derfor nu ALTID være i dato-orden.
Import af produkter
I forlængelse af, at du fik muligheden for at importere kontakter til Dinero, har vi også udviklet muligheden for, at du kan importere produkter til Dinero. Igen kræver det blot, at du har en CSV-fil. Læs mere om import af produkter her.
Import af kontakter
Du har nu mulighed for at importere kontakter fra andre systemer til Dinero – f.eks., hvis du ønsker flytte dit regnskab til Dinero. Det eneste det kræver er, at du har en CSV-fil. Læs mere om import af kontakter her.
Vi gør bankafstemningen endnu bedre
I starten af oktober 2018 lancerede vi første version af vores bankafstemning (beta). Vi har fået så meget ros og positiv feedback fra jer, og bankafstemningen er derfor også allerede blevet finjusteret ud fra jeres input. Så TAK for det.
Det arbejder vi allerede på
- Finansbilag, hvor der er bogført flere linjer på banken (fx bogføring af løn med pension), bliver splittet ud i to posteringer i bankafstemningen.
- Til dig, der har mere end én bankkonto: Hvis du har flyttet penge mellem dine egne bankkonti, kan du i dag kun afstemme posteringen på den ene bankkonto. Det får vi fikset, så du kan afstemme begge bankkonti.
Oktober 2018
Vi har forberedt os på 2019
Det er ikke noget, du kan se. Men det betyder, at vi hjælper dig med at bogføre korrekt. Det drejer sig f.eks. om satser i vores Dinero Crowd, anlægskartotek, mv.
Din bilagsoversigt er blevet hurtigere
Din bilagsoversigt (Bogføring -> Bilagsoversigt) er kodet om til et nyt kode-sprog. Det betyder blandt andet, at den er blevet meget hurtigere!
Bankafstemning (BETA)
Endelig! Den her funktion har vi glæder os helt vildt til at lancere. Med vores bankafstemning sikrer du dig et mere korrekt regnskab og en billigere revisorregning – what’s not to like? Opsætningen er i øvrigt super nemt! Du skal kun sætte din bank op én gang – herefter henter vi automatisk posteringer ind én gang i døgnet.
September 2018
Dato læses ved upload af bilag fra app
Når du uploader et bilag med vores mobilapp satte vi tidligere datoen på bilaget til den dato du havde uploadet det. Nu indsætter vi istedet den dato der står på bilaget, hvis vi kan læse den. Hvis vi ikke kan finde datoen på dit bilag vil dato-feltet ikke være udfyldt.
Slet bilag efter du har trykket på ‘ret bilag’
Tidligere kunne man ikke slette et godkendt bilag, hvis man først havde trykket på “ret bilag”. Det gav ingen mening – så det har vi nu ændret. Nu kan du altså nemt slette alle bilag du har lavet ved en fejl, ved at trykke på flere handlinger -> ret bilag
Nemmere upload af filer
Vi har gjort det nemmere at uploade filer. Nu kan du nemlig trække en fil ind og slippe i hele vinduet, istedet for kun det markerede område til venstre. Samtidigt er “download”, “slet” og side skift rykket i en bar i toppen af skærmen og så kan man nu også se antal sideantal hvis den uploadede fil består af flere sider.
MobilePay-betaling på abonnementsfakturaer
Nu kan dine fakturaer på abonnement også håndtere mobilepay. Hvis du har aktiveret MobilePay-betaling i Dinero vil linket til MobilePay betaling nu også komme med når du sender fakturaer via abonnement.
Genbrug et slettet kontonummer
Det er nu muligt at genbruge et kontonummer, hvis det er slettet. Slettede konti er at finde under Indstillinger -> Papirkurv.
Scrapværdi tilføjet på anlægsaktiver
Det er nu muligt at tilføje en scrapværdi på anlægsaktiver. Det skal du bruge hvis du forventer at dit aktiv har en salgsværdi når du ikke længere skal bruge det. Hvis du tilføjer en scrapværdi tager vi helt automatisk højde for værdien i de månedlige afskrivninger. Læs mere om vores anlægskartotek her.
Automatisk oprettelse af lønseddel med Dinero Løn
Nu er det slut med at sidde og oprette den samme lønseddel hver eneste måned. Vi har nemlig tilføjet muligheden for at sætte en løn til automatisk at blive gentaget hver måned.
August 2018
Mulighed for at skjule en konto/beholdning på kontoplan
Er der en konto eller beholdning, som du ikke længere skal bruge? Vi har nu tilføjet muligheden for, at du kan skjule denne. Helt konkret betyder det, at du ikke længere kan bogføre på kontoen. Den kan selvfølgelig aktiveres igen.
Links på betalingsbilag lavet i kassekladden
Vi har tilføjet links på betalingsbilag, der er lavet i kassekladden. Så er det nu endnu nemmere at finde frem til det rette bilag, der er betaling for en salgsfaktura/køb.
NewsFeed tilføjelse til Visma Rating
Når en kontakt går i konkurs, tvangsopløsning eller rekonstruktion får alle brugere en besked i deres newsfeed.
Send abonnementsfaktura som E-faktura
Det er nu muligt at vælge ‘Godkend og send som E-faktura’ for abonnementer. Læs mere om EAN-fakturering her.
Accepter/afvis knapper på tilbud
Dine kunder har i noget haft muligheden for at acceptere og afvise din tilbud. Nu har du også mulighed for det!
Fuld fart på indstillingen “momsfri Dinero til/fra”
Michael har tryllet! Når du slå momsfri til/fra er vi nede på, at den indstilling kun tager 18 millisekunder. Wow!
Momsrapport med nye tekster
Vi har opdateret teksterne på momsangivelsen i Dinero, så de ordret matcher teksten hos SKAT.
Momsfri Dinero
Vores udviklere har givet den fuld gas og har lavet noget, som en del brugere har efterspurgt. Derfor er vi meget stolte over at kunne præsentere den momsfrie version af Dinero. Det er en lille gave til blandt andet dig, der har en forening eller PMV – eller hvis din omsætning er under 50.000 kroner. Eller hvis du hører til en af de brancher, som er momsfritaget. Er du i tvivl om, hvorvidt du er momsfritaget eller momsregistreret, så slå dit cvr-nummer op hos SKAT. Med den momsfrie version af Dinero slipper du for at se på alt, der har noget med moms at gøre, og så får du en meget kortere (og dermed mere overskuelig) kontoplan.
Juli 2018
Købsbilag har fået en gevaldig overhaling
Vores købsbilag er kodet om til et nyt kodesprog. Det betyder ikke de store ting for dig, men det betyder blandt andet, at det er blevet hurtigere og har fået et pænere design.
Vi går live med Dinero Løn
Alle Dinero Pro-brugere kan nu lave én lønseddel om måneden igennem Dinero – helt gratis! Dinero Løn er udviklet i samarbejde med eksperterne fra DataLøn. Læs mere om Dinero Løn.
Ny Kreditnota fra leverandør side
“Kreditnota fra leverandør” siden er blevet kodet om til et nyt kodesprog. Den ligner sig selv, men er blevet meget hurtigere og har fået et meget pænere design.
Udenlandsk crowd
Vi har forbedret vores Dinero Crowd (bogføring af køb) væsentligt – takket være dig. Den er nu blevet endnu bedre til at bogføre udenlandske køb.
Bedre sortering på posteringer
Vi har leget med posteringslisten. Det betyder, at sorteringen på den nu er endnu nemmere at finde ud af.
Forslå ledigt kontonummer
Vi forslår nu et ledigt kontonummer, hvis det man har valgt er optaget. Lad os tage et eksempel med salg. Der er konto 1000 standard, og kan derfor ikke bruges igen. Skriver du derfor “1000” i “Kontonr.” vælger vi automatisk næste ledige kontonr. til nærmeste 10’er. Skriver du “1000” vil vi derfor vælge “1010”.
Juni 2018
Det er nu muligt at downloade e-rykkere for startere
Vi har gjort det muligt at downloade e-rykkere for starter brugere, selvom du har brugt alle dine fem gratis udsendelser.
Vejledning til færøske virksomheder
Vores direktør, Martin, har været en tur på Færøerne. Her fandt han ud af, at der faktisk er en stor del af virksomhederne, der bruger Dinero. Vi tog derfor fat i et par virksomhedsejere fra Færøerne. Det blev til denne guide. Den kan hjælpe dig, hvis du driver virksomhed på Færøerne og bruger Dinero.
Sammenligningstal på rapporter – CSV-fil
Har du på dine rapporter (Regnskab -> Rapporter) valgt, at du gerne vil se sammenligningstal for samme periode, sidste år, vil disse tal også komme med på den CSV-fil (Excel), du kan downloade.
April 2018
Mere kærlighed til vores abonnementsfakturering
Morten & Kasper har nemlig sørget for, at du nu kan sende en abonnementsfaktura til flere mails på én gang. I øvrigt kan du allerede gøre det med salgsfakturaer, tilbud, kontoudtog, mv. Det kan du læse mere om her: https://dinero.dk/support/kan-jeg-sende-en-faktura-til-2-kunder-samtidig/
Driftsstatus side
En sjælden gang imellem driller Dinero. Derfor brugte DevOps-Søren en del af Perfect Week på at lave: https://status.dinero.dk/. Skulle du opleve udfordringer, kan du her se, om vores maskineri driller. Når vi oplever udfordringer, melder vi også ud på status.dinero.dk, hvad den forventede løsningstid er.
Perfect Week
I denne omgang af Perfect Week havde vi hele 42 opgaver på tavlen. Der var tale om forbedringer og små funktioner, som I brugere havde foreslået i supporten eller på vores roadmap. Altså en masse småting, som gør dit liv en smule nemmere – og helt sikkert nogle stykker, som du bliver glad for.
Tilbud
- Oversigten over dine tilbud har nu fået en “Status”-kolonne. Her kan du få et overblik over, hvor langt dit tilbud er i processen hos din kunde. Det kan fx være “Accepteret”, “Afvist” eller “Faktureret”
- Oversigten over dine tilbud har også fået to nye knapper. De er “Afvist” (rød) og “Accepteret” (orange)
- Dine kunder kan nu acceptere eller afvise dit tilbud i den mail, du sender fra Dinero
- Vi sender dig nu en mail med besked om, at din kunde har accepteret eller afvist dit tilbud
- Vi har tilføjet muligheden for, at du kan lave din egen standardtekst, når du sender en ordrebekræftelse fra Dinero. Det gør du under Indstillinger (tandhjulet i højre hjørne) -> Sprog -> Udsendelser.
- I oversigten kan du nu se, om du har sendt en ordrebekræftelse til din kunde – og se om den er set eller ikke set af din kunde
Dashboard
- Boksen “Kommende” har fået opdateret sit layout, så den er klar til en nedenstående forbedringer
- I boksen “Kommende” kan du nu filtrere på “Alle”, “Salg” og “Køb”
- I boksen “Kommende” kan nu se totaler under “Salg” og “Køb”. Så kan du se, hvor meget du kan forvente at få indbetalt – og hvor meget du skal betale dine leverandører. Det giver dig et bedre overblik over likviditeten
- I boksen “Kommende” har vi fjernet fakturaer og købsbilag, der var i et lukket regnskabsår
- I boksen “Kommende” har vi tilføjet kontaktens navn under hver faktura/køb
- I boksen “Kommende” kan du nu sende en påmindelse til din kunde med ét klik
- Har du flere firmaer på samme bruger, er de nu sorteret i alfabetisk rækkefølge. Ligeledes er det nyeste regnskabsår sat øverst
Salg
- Du kan nu sortere dine produkter for en given periode – og dermed se, hvor meget du fx har solgt af “Produkt 1” kun i april. Den funktion ligger under Salg -> Produkter
Abonnementsfakturering
- Du kan nu sortere på kolonnerne – du kan fx klikke på “Næste faktura” og se, hvornår næste abonnementsfaktura afsendes
- Du kan nu sende et abonnement til flere mail-adresser på én gang
- Du kan nu slå til og fra, om du vil have en tilsendt en bekræftelse, når der er sendt en abonnementsfaktura til din kunde
- Du kan nu vælge, om din kunde skal have mulighed for at betale med MobilePay på en abonnementsfaktura
Kontoudtog til kontakter
- Du kan nu lave din egen standardtekst, når du sender et kontoudtog til en kontakt. Den laver du under Indstillinger -> Sprog -> Udsendelser
- Det kontoudtog, du sender til dine kunder, har fået en omgang kærlighed. Når du trykker “Send” kommer der nemlig en pop-up frem, så du lige kan godkende teksten inden afsendelse
- Kontoudtoget afsendes nu også fra din egen mail – og ikke fra en “Dinero servicemail”
- Du kan nu sortere “lukkede” bilag (salgsfakturaer eller købsbilag) fra
- Du kan nu sende et kontoudtog til din kontakt, der kun er med åbne bilag. Sender du det fx til en kunde, så kan de nøjes med kun at kigge på de fakturaer, de ikke har betalt
Kontakter
- Du har nu fået bedre overblik over dine kontakter – de kan nemlig filtreres på, om kontakten er en kunde eller en leverandør
- På overblikket over dine kontakter kan du se, om du har skrevet en note på dine kontakter. Det er markeret med et note-tegn
Moms
- Når du registrerer, at du har afregnet moms, får bilaget nu automatisk tilføjet, hvilken periode afregningen er for. Før stod der blot “Betaling af moms” – nu står der fx “Betaling af moms for 1. kvartal”
- Når du har trykket på “Afregning af moms”, vil moms-boksen på forsiden med det samme skifte til næste periode, du skal afregne for. Før skiftede den først, når du havde overskredet deadline
Rapporter
- Du kan se sammenligningstal på dine rapporter. Det betyder, at du nu fx kan sammenligne dit salg fra april 2018 med april 2017. Juhu! Funktionen finder du under Regnskab -> Rapporter -> Resultatopgørelse/balance/saldobalance
- Når du kigger på posteringer for en bestemt konto, kan du nu ikke længere se modposteringer, hvis du har rettet et bilag. Det giver et meget bedre overblik, da du nu kun skal kigge på den postering, der faktisk gælder! Vil du se hele posteringen kan du se den under Regnskab -> Posteringer
Regnskabsår
- Foreninger har nu muligheden for at have skævt regnskabsår i Dinero
API
- API-partnere kan nu lave udtræk af regnskabsår
- API-partnere kan nu lave udtræk af posteringer
Øvrige
- Betalingsvinduet folder sig automatisk ud, hvis der er registreret en betaling. Det gælder både salgfakturaer, kreditkøb og kreditnotaer. Det sikrer dig et lynhurtigt overblik over den betaling, du har registreret på bilaget
- Slet betaling (fx på en salgsfaktura) er nu lavet om til en rød knap med teksten “Slet betaling”. Før var det blot et rødt kryds.
- Tegnsætning på engelsk-sprogede er nu korrekt. Sender du fx en faktura afsted på 1.000 kr. på engelsk, vil der nu stå 1,000.00 kr. Du kan se det ved at trykke på “Vis preview”, eller når du godkender fakturaen
- Betalingsbilag har nu fået et link, der linker direkte til den faktura/det køb, som bilaget er betaling for
- Vi har fået en ny og opdateret side til driftsstatus – så kan du følge med her og se, om det hele er, som det skal være
- Vi har flyttet vores anlægskartotek ind på fanen “Bogføring”
- Nu betyder det ikke længere noget, om du har fået sat din Danløn-fil korrekt op til import i Dinero – filen kan nu altid importeres
- Vi har opdateret Dinero Crowd, så den nu er blevet endnu klogere
- Vi har lavet et “Flinke-badge”, som du kan indsætte på din hjemmeside, hvis du er på vores Flinke-Liste. Du finder det ved at klikke på linket -> Søg på dit firma -> Få dit badge -> Få kode – så får du givet en HTML-kode, som du kan indsætte på din hjemmeside
- Du kan nu gå fra års- til månedsabonnement uden først at skulle opsige dit årsabonnement
Marts 2018
Vi har tydeliggjort hvilke kunder du har lavet en note til
Nu kan du på din kontaktliste se, om du har lavet noter på din kunde. Det lille ikon ved pilene indikerer, at du har lavet en note. Sådan laver du en note: Vælg “Kontakter” -> Vælg den relevante virksomhed -> Tryk noter -> Skriv note -> Tryk “Tilføj note” -> Tryk “Gem kontakt”.
Ret din standardtekst til kontoudtog inden du sender det afsted til din kunde
Tidligere på ugen tilføjede vi muligheden for at lave en standardtekst til dine kontoudtog. Det gør du her: Klik Indstillinger (tandhjulet) -> Tryk Sprog -> Vælg Dansk -> Udsendelser -> Kontoudtogsudsendelser. Nu har vi tilføjet en popup når du afsender kontoudtoget. Så kan du rette i den enkelte udsendelse inden du sender det afsted til din kunde. Som en lille bonus har vi rettet i afsenderen på den mail din kunde modtager. Før stod afsender som “Dinero Servicemail” -> nu står din virksomhed som afsender istedet.
Tilføjelse til vores API
API-partnere kan nu lave udtræk af både regnskabsår og posteringer.
Danløn filer bogføres nu altid
Når du skal bogføre dine filer fra Danløn i Dinero, skal du huske at sætte Danløn op til at snakke Dinero-sprog inden. Det oplever vi ofte at folk glemmer, og dermed blev det tidligere langt mere besværligt at bogføre filen.
Forbedret momsoverblik på forsiden
Når du har trykket på “Afregning af moms”, vil moms-boksen på forsiden med det samme skifte til næste periode, du skal afregne for. Før skiftede den først, når du havde overskredet deadline.
Se om du har sendt en ordrebekræftelse i din tilbudsoversigt
Nu kan du i din oversigt se, om du har sendt en ordrebekræftelse. Du kan også se om din kunde har set den sendte ordrebekræftelse.
Tegnsætning på engelske fakturaer
Vi oplever stadig flere kunder, som har engelsktalende kunder. På dansk skriver vi 1.000,00, men på engelsk skriver man 1,000.00. Der er altså sproglig komma- og punktumforvirring. Derfor har vores udvikler Thomas været ind og rode i koden, så komma erstattes med punktum, og punktum erstattes med komma, når din faktura er på engelsk. Sådan gør du: Når du er i gang med at lave din faktura, trykker du Indstillinger -> Sprog: Engelsk. Nu er din faktura på engelsk. Men tallene på fakturaen ser stadig ud til at være med dansk tegnsætning. Men når du trykker Vis preview, kan du se, at tallene nu med engelske punktummer og kommaer. Og det er de selvfølgelig også, når du godkender din faktura.
Nyt til foreningerne
Udviklerbossen – CTO-Lars – har gjort livet lettere for alle de foreninger, der bruger Dinero. Nu kan foreninger nemlig oprette skæve regnskabsår. Så nemt er det: Tryk på personen i øverste højre hjørne -> Min konto -> Nyt firma -> Indtast firmanavn/CVR-nummer. Nu kan du vælge din regnskabsperiode.
Bedre overblik over køb og salg
Per og Mikkel har været i sving med at gøre dit overblik over åbne salg og køb bedre. Når du logger ind i Dinero kan du nu vælge om du vil se alle/salg/køb, se det samlede beløb for henholdsvis dine åbne salg og kb for alle åbne regnskabsår og se hvilken virksomhed som det enkelte køb/salg relaterer sig til.
Filtrér dine kontakter på kunder og leverandører
Vores helt nye udvikler Morten har tryllet, så du nu kan lave din egen standardtekst til din ordrebekræftelse. Det er helt vildt nemt. Klik Indstillinger (tandhjulet) -> Mere -> Redigér sprog -> Udsendelser -> Ordrebekræftelseudsendelse. Det er i øvrigt også her, du laver din personlige standardtekst til fakturaer, rykkere, kreditnotaer, påmindelser og tilbudsudsendelser.
Personlig standardtekst på kontoudtog
Vores dygtige udvikler Thomas har tryllet, så du nu kan lave din egen standardtekst til kontoudtog. Det er helt vildt nemt. Klik på Tandhjulet -> Mere -> Redigér Sprog -> Udsendelser -> Kontoudtogsudsendelser. Det er i øvrigt samme sted hvor vi i går tilføjede muligheden for at lave en personlig standardtekst til dine ordrebekræftelser.
Klik direkte til den tilhørende faktura fra betaligsbilaget
Betalingsbilag har nu fået et link, der linker direkte til den faktura/det køb, som bilaget er betaling for.
Anlægskartotek har holdt flyttedag
Vi har flyttet vores anlægskartotek ind på fanen “Bogføring”. Det synes vi giver bedre mening end den tidligere placering. Læs mere om anlægskartoteket her.
Modposteringer er nu fjernet fra dine rapporter
CTO-Lars blev træt af konens regnskab… For hver eneste gang han rettede i et bilag (det kan du i øvrigt kun i Dinero), så fik han en fuldstændig uoverskuelig række posteringer – selv ved helt simple ting som en forkert dato eller et forkert beløb på et købsbilag. Så Lars gjorde noget ved det! Med hans forbedring ser du nu kun én enkelt linje i stedet for alle ændringer, og dermed bliver dit regnskab bare meget mere overskueligt. Men bare rolig: Alle posteringer ligger selvfølgelig gemt bagved. Vi har bare skjult dem for at give dig det bedst mulige overblik. Det gør det fx langt lettere at afstemme din bank når du kun skal kigge på den postering, der faktisk gælder.
Se salg pr. produkt for en specifik periode
Vores udvikler Morten har lige tryllet en lækker funktion frem til dig, så du nu har bedre overblik over dine solgte produkter. Under Salg -> Produkter kan du nu se, hvor meget du har solgt af dine produkter indenfor en selvvalgt periode. På billedet har vi valgt, at vi gerne vil se det for april – og så bliver salget i april vist i kolonnen “Salg i perioden”.
Dinero Crowd er nu endnu klogere
Vi har sørget for at Dinero Crowd nu er endnu klogere og kan genkende og gætte indholdet af endnu flere af dine købsbilag.
Nu er det endnu nemmere at slette en betaling
Betalingsvinduet folder sig automatisk ud, hvis der er registreret en betaling. Det gælder både salgfakturaer, kreditkøb og kreditnotaer. Det sikrer dig et lynhurtigt overblik over den betaling, du har registreret på bilaget. Samtidigt har vi gjort det lettere at finde ud af hvordan man sletter en betaling, hvis man har lavet en fejl. Før var der bare et rødt kryds – nu er der istedet en stor rød knap med teksten “slet betaling”.
Tekstforbedring til dine momsbetalingsbilag
Når du registrerer, at du har afregnet moms, får bilaget nu automatisk tilføjet, hvilken periode afregningen er for. Før stod der blot “Betaling af moms” – nu står der fx “Betaling af moms for 1. halvår 2018”.
Mail ved accept/afvisning af tilbud
Nu får du en mail, når en potentiel kunde har godkendt eller afvist dit tilbud.
Nu kan kunden acceptere dine tilbud online
I anledning af Perfect Week har Per og Mikkel gjort det nemt for dine kunder at acceptere dine tilbud. Når du sender et tilbud, kan din kunde enten trykke “Accepter” eller “Afvis”. Vi håber selvfølgelig på den første mulighed. Når kunden har accepteret (eller afvist) dit tilbud, kan du ikke længere rette i tilbuddet.
Nu står dine virksomheder i alfabetisk orden
Har du flere virksomheder i Dinero? Så har team Per og Mikkel tryllet, så de nu er i alfabetisk orden. Og hvis du har oprettet flere regnskabsår, så er det nyeste nu også øverste.
Send kontoudtog til dine kunder – nu kun med åbne poster
Sender du kontoudtog? Så bliver du glad for de forbedringer, som næstnyeste Thomas (1-mas) har lavet. Du kan nu vælge hvilken tekst der skal sendes med kontoudtoget, lave en standardtekst til udsendelse af kontoudtog og sortere lukkede fakturaer/køb fra.
Mikkel og Per gør det nemmere at rykke dine dårlige betalere
Alle render før eller siden ind i en dårlig betaler. Og det er vanvittigt irriterende. Som fx vores to kunder nedenfor: Sløve Betalere og Venner A/S og Langsom betaler ApS. De formår simpelthen ikke at betale til tiden. Derfor har vores udviklere Mikkel og Per gjort det endnu nemmere for dig at sende rykkere til dårlige betalere. Du kan nu gøre det direkte fra forsiden af Dinero – og det giver dig tilmed et godt overblik over de fakturaer, som dine kunder ikke har betalt endnu.
Sammenligningstal på rapporter
Når du står i din resultatopgørelse, balance eller saldobalance, kan du nu vælge også at se tal fra tilsvarende periode sidste år. Så kan du nemt sammenligne fx april i år med april sidste år. Det er den nyeste af vores Thomas’er (2-mas), som har lavet denne funktion.
Januar 2018
GDPR
Fire måske uforståelige bogstaver, der tilsammen skaber en meget vigtig forkortelse. I dette blogindlæg kan du læse, hvad GDPR – EU’s nye persondataforordning – helt nøjagtigt betyder, og hvordan vores arbejde med GDPR skrider frem mod deadline den 25. maj.
Rød fejl boks ved godkendelse af rykker er nu løst
Vi havde en lille fejl der gjorde at man fik vist en rød fejl boks når man godkendte en rykker. Der var dog ingen fejl, og rykkeren blev oprettet som den skulle på trods af den fejlagtige fejl-boks. Det er nu løst.
Du kan nu rette i et abonnement
Du kan nu rette i et abonnement, der er lavet gennem vores abonnementsfakturering, og hvis du ikke allerede har set det, er der også kommet et søgefelt i venstre hjørne. Så nu er det endnu nemmere at finde det abonnement, du leder efter. Se mere her.
Slut med forkert dato på din faktura
På opfordring fra vores kære brugere, har vi nu tilføjet en pop-up, hvis datoen på din faktura er før dags dato. Den kommer frem, når du forsøger at godkende din faktura. Mange bruger nemlig en fakturakladde til løbende at registrere den tid, de bruger på en kunde, for til sidst at sende en samlet faktura. Det endte i nogle tilfælde med forkert fakturadato. Det er nu slut.